נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה קלנועית חשמלית ומה אתם צריכים כדי לתחזק אותה:

הסטראוטיפ של הקיבוצניק המצוי בדרך חזרה מהמטע לכיוון החדר אוכל כבר ממש לא תואם את הקלנועית החשמלית של ימינו. כיום קבוצות אוכלוסייה שונות ומגוונות משתמשות בקלנועית החשמלית כגון הגיל השלישי, בעלי נכויות, אנשים עם בעיות התניידות או סתם כאלה שנמאס להם לחפש חניה, רוצים לדעת מה המחיר שמתאים עבורכם ואיך לתחזק אותה? המשיכו לקרוא.

 

על פי מה נקבע המחיר וכמה זה יעלה לי?

אולי לא ידעתם אבל קיים מגוון רחב מאוד של קלנועוית חשמליות בשוק – זוגיות, ליחידים, כאלו שנוחות יותר לאחסון, מאובזרות יותר, משוכללות יותר, מתאימה למגוון רחב יותר של תוואי שטח וכדומה. כמו ברוב שיטות המסחר בעולם, גדול יותר/ משוכלל יותר = יקר יותר. קלנועית "קלאסית" ליחיד בעלת שלושה גלגלים, אבזור בסיסי ונוחות סטנדרטית תעלה החל מאזור שבעת אלפים שקלים. וככול שתרצו שהיא תהיה קלה יותר, מאובזרת יותר או נוחה יותר, המחיר יעלה בהתאם. קלנועית חדשה בגודל בינוני בעלת ארבעה גלגלים המותאמת לאדם אחד, מאובזרת, בטיחותית ונוחה במיוחד יכולה בקלות לחצות את ה – עשרת אלפים שקלים. אתם יכולים להסתפק גם בקלנועית יד שנייה אבל עניין הבטיחות עולה על הפרק ואולי כדאי להשקיע עוד קצת בשביל ראש שקט. בסופו של דבר המחיר נקבע על פי סוג הדגם, יצרן, חברה, וסוג הקלנועית, המגוון רחב והבחירה היא בידכם.

 

קניתי! מה אני צריך לדעת בשביל לתחזק אותה?

תוחלת החיים של הקלנועית תלויה בדברים רבים, ומומחים שונים מהתעשייה יספקו לכם תשובות שונות שאינן חד משמעיות. תכלס, הרוב תלוי בכם. כשמדובר על תחזוקה, ככלל, מדובר על הדרך שבה אנו ממצים את יכולותיו של מכשיר מסוים ושומרים עליו כשיר לשימוש גם בטווח הרחוק. הדבר החשוב ביותר הוא כמובן בדיקה שנתית – טסט. קלנועית היא כלי רכב לכל דבר ועניין וגם היא צריכה לעבור, באופן פחות פורמאלי, טסט שנתי. גשו למוסך הקרוב לביתכם פעם בשנה ואתם לחלוטין מכוסים.

כמו כן, עליכם גם לדאוג לניקיון השוטף של הקלנועית, לכלוכים, אבק וחרקים עלולים לחדור לחלקים הפנימיים של הקלנועית ולהרוס אותה. נקו את הקלנועית שלכם מבפנים ומבחוץ, (המלצתנו היא אחת לשבועיים) וכך תדאגו לשמר אותה בצורה הטובה ביותר.

חשוב לזכור שטעינת הקלנועית היא גם כן חלק חשוב באחזקת המוצר. טעינת יתר אינה מומלצת. היעזרו בהוראות היצרן בכדי לדאוג לתחולת חיים ארוכה יותר עבור הקלנועית.

 

לסיכום

מחירה של קלנועית חשמלית הוא עניין גמיש ומשתנה בהתאם לפרמטרים רבים. במידה ותחליטו לקנות קלנועית חשמלית, כדאי לזכור שמדובר בכלי רכב לכל דבר ועניין!, אל תתפשרו על בטיחותכם או נוחיותכם ודאגו לשמר ולשמור את הקלנועית כמו שהייתם מתייחסים למוכנית או לאופנוע. מאחלים לכם דרך צלחה, וסעו בזהירות!.

כמה עולה מכונת הדבקה
כמה עולה מכונת הדבקה?

בתקופה האחרונה יש לא מעט מפעלים וחברות גדולות שמחפשים אחר מכונות הדבקה חדישות. שכן, רבים מדברים על כך שיש

כמה עולה גריל גז
כמה עולה גריל גז?

 גריל גז הוא אופציה אופטימלית להכנת מזון טעים וחם באופן מהיר וקל. בין אם אתם שוחרי בשר ובין אם