נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה קסדה איכותית לאופנוע?

כל רוכב אופנוע יודע, שאפשר לחסוך במראה, בדגם, או באלמנטים טכניים, אבל אם יש משהו שלא חוסכים בו זה הבטיחות. בכתבה לפניכם בדקנו כמה עולה קסדה איכותית לאופנוע.

 

קסדה מלאה או קסדת חצי?

נכון, האקלים הישראלי לפעמים יכול להיות קיצוני והתלבטות הרוכבים בקיץ החם היא, בין קסדות חצי, לקסדות מלאות. קסדת חצי היא באמת לחום שבחוץ, אבל לצערינו היא לא מעניקה את ההגנה המקסימלית.

בין אם מדובר על קסדה מלאה נפתחת, או קסדת חצי, הן לא מספקות הגנה מלאה על הפנים. גם הקסדות המלאות הנפתחות, לא מיוצרות כמקשה אחת ועל כן, במכה חזקה עלולות להישבר או להתפרק. קסדות מלאות לעומת זאת, מיוצרות כמקשה אחת, ולא יתפרקו במצב של פגיעה.

 

איך בוחרים קסדה מלאה ואיכותית?

קיימים מגווון מותגים בשוק הקסדות וברמות מחיר שונות. אם יש אלמנט שלא שווה לחסוך בו, זה הקסדה. היא זאת ששומרת על החלק החשוב ביותר בסוף. חשוב שהקסדה תעמוד בתקני בטיחות כמו תקן DOT האמריקני, או תקן ECE האירופאי. בנוסף, קיימות קסדות עם שיפורים מיוחדים מעבר לבטיחות, כמו לדוגמא, קסדה מלאה לאופנוע מאווררת, קלה או אטומה לאבק, או לרעש.

 

למה KYT?

מדובר על מותג איטלקי מהמובילים בעולם. החברה התחילה בתחום המירוצים והפכה במרוצת השנים לאחת מיצרניות הקסדות הגדולות בעולם. ההתמחות של KYT היא בעולם הספורט והמירוצים וככזו, היא מציע ללקוחותיה שילוב של בטיחות גבוהה מאוד, לצד שיפורים נוספים בנוחות. העיצוב היפייפה של הקסדות הוא אלמנט שאי אפשר להתעלם ממנו, וכיאה לאיטלקים הם לא זנחו את החלק הזה.

 

איזה דגמים מומלצים ומה המחיר?

NX RACE

קסדת מירוצים, העשויה משלושה חומרים שונים שיחד מעניקים לה קלילות. עיצוב הקסדה תוכנן, תוך מתן דגש על ביצועים אווירודינאמיים מעולים. לצד זה, העיצוב מותאם במיוחד לנוחות מקסימלית, עם איוורור ומשקף אנכי המבטיח שדה ראייה היקפי. טווחי מחירים: 1,000-2,100 ₪ תלוי בדגם.

 

KR-1

קסדת מסלולים, עשוייה קבלר קרבון, המעניקה לה מצד אחד הגנה ומצד שני קלילות, שוקלת 1,350 גרם בלבד. מעוצבת לנוחות מקסימלית, מאווררת ושקטה עם ריפודים פרקטיים ואיכותיים. טווח מחירים: 1,000-2,100 ₪ תלוי בדגם.

 

TT COURSE

בולטת בשטח בעיקר בגלל העיצוב היפה שלה, אבל זה לא רק העיצוב. היא עברה שלל בדיקות כדי להבטיח את הביצועים הטובים ביותר, לצד נוחות בלתי מתפשרות, לחווית נהיגה אידיאלית. מדובר על קסדה עם ערך גבוה מאוד לעומת מחיר נוח. טווח מחירים: 750-1,000 ₪ תלוי בדגם.

 

לסיכום

קיימות מגוון חברות המציעות קסדות. חשוב לבדוק לפני רכישת קסדה, את תווי הבטיחות בהן היא עומדת, זאת כדי להבטיח ביטחון מקסימלי. לצד זה, לא צריך להתפשר על הנוחות והעיצוב. שלל הדגמים שמנינו בכתבה, נותנים מענה על כל הפרמטרים החשובים ונחשבים לדגמים המובילים בשוק היום.

עלות גרירת רכב
כמה עולה גרר לרכב?

יש לכם רכב אחרי תאונה? רכב ישן שלא מניע או סובל מבעיה מכנית כלשהי? במקום לתפוס לכם מקום בחניה