נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה רינג תאורה

רינג התאורה תופס תאוצה בתקופה אחרונה, ולא לחינם. בעבר, היה המוצר נחלתם הבלעדית של הדוגמנים ושאר הסלבס.

כיום, הוא הופך לכלי בסיסי עבור כל אחד שעוסק שעוסק בצילום.

בין אם מדובר בסרטון ליוטיוב, או בתמונה לאינסטגרם, רינג תאורה יגרום לתוכן שלכם להיראות כמו זה של הכוכבים הגדולים.

ריכזנו עבורכם את כל הגורמים שישפיעו על מחיר רינג התאורה החדש שלכם.

 

גודל:

גודל הרינג, הנמדד על פי הקוטר, הוא כמובן הגורם המשפיע ביותר. רינג תאורה מגיע במגוון גדלים, ולכם נשאר רק לבחור את הגודל, בהתאם לצורך שלכם במוצר. לדוגמה, רינגים גדולים מאפשרים לצלם שטח גדול יותר, הם יקרים יותר, ומתאימים יותר למקצוענים. לעומתם, קיימים רינגים קטנים ובסיסיים יותר, המתאימים בעיקר לחובבנים. באופן כללי, גודלם של הרינגים נע בטווח של 7.5-60 סנטימטרים, ומחירם נע בין 50 שקלים ועד 1300 שקלים.

 

מותג:

כמו עם כל מוצר, אם תבחרו לקנות מוצר מחברה נחשבת, תשלמו יותר. החברות הנחשבות מבטיחות איכות גבוהה יותר, אך גם מתמחרות את מוצריהן בעלות גבוהה יותר. לדוגמה, ערכת רינג תאורה בגודל 50 סנטימטרים, של חברת Neewer העולמית, תעלה כ- 600 שקלים, לא כולל משלוח. לעומת זאת, ערכה דומה של חברה פחות מוכרת, עשויה לעלות חצי ממחיר זה.

 

סוג התאורה:

רינגים שונים מכילים נורות מסוגים שונים. שני הסוגים הנפוצים ביותר הם נורת פלורסנט, ונורת לד, ומחיר הרינג ישתנה בהתאם. נורות פלורסנט נחשבות מיושנות יותר, ויש להן בעיה אחת עיקרית; לא ניתן להשתמש בהן לאורך זמן. בשימוש ממושך, נורת הפלורסנט עשויה להשמיע קולות זמזום, להבהב, ואף להתחמם מאוד. לעומת זאת, בשימוש ברינגים המכילים נורות לד, לא נתקלים בבעיה זו. בהתאם לכך, רינגים המכילים נורות לד נחשבים לאיכותיים יותר, ומחירם יקר יותר.

 

תוספות:

רינגים מגיעים לרוב עם תכונות ותוספות שונות, ומחירם משתנה בהתאם. רינגים מסוימים מגיעים עם מעמד מובנה לטלפון במרכז הטבעת, מה שיאפשר לכם להשתחרר מהתלות באדם נוסף שתפקידו לצלם. בנוסף, קיים גם אלמנט הגובה – עד כמה ארוך הסטנד עליו יושבת הטבעת, וכמה גבוה היא תוכל להגיע. רינגים מסוימים מכילים צירים, המאפשרים לשנות את זווית התאורה. כל אלה כמובן משפיעים על המחיר. ככל שהרינג מגיע עם יותר תוספות, מחירו יעלה.

 

סיכום:

מחיר טבעות התאורה גמיש מאוד, ומושפע מהרבה משתנים. על מנת לחסוך, נסו להתאים את תכונות הרינג, גודלו, ואיכותו, לשימוש שלכם בו. כאמור, רינגים גדולים יותר מתאימים בעיקר למקצוענים. אם אינכם כאלה, תוכלו להסתפק ברינג קטן ובסיסי יותר. כמו כן, ביחרו ברינג שמגיע עם התוספות שאתם צריכים, ואינו מכיל שלל תוספות מיותרות. כעת, כל שנותר לכם הוא רק להתחיל לצלם, וליהנות מאיכות צילום כמו של הכוכבים הגדולים.

כמה עולה מכונת הדבקה
כמה עולה מכונת הדבקה?

בתקופה האחרונה יש לא מעט מפעלים וחברות גדולות שמחפשים אחר מכונות הדבקה חדישות. שכן, רבים מדברים על כך שיש

כמה עולה גריל גז
כמה עולה גריל גז?

 גריל גז הוא אופציה אופטימלית להכנת מזון טעים וחם באופן מהיר וקל. בין אם אתם שוחרי בשר ובין אם