נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה רכב מונגש לנכים?

מי שזקוקים לרכב מונגש לנכים מוצאים את עצמם לא פעם תרים אחר הרכב המתאים להם ביותר. שכן, קיים מגוון רחב של רכבים והבחירה אינה קלה. כדי להקל על מי שנמצאים בהליך מסוג זה, יצאנו לבדוק את הנושא באופן מעמיק וחזרנו עם סדרת מדריכים בנושא. מדריך זה הוא ה – 4 בסדרה והפעם, אחרי שסקרנו את עולם הרכבים, יצאנו לבדוק מהן העלויות של רכבים מונגשים לנכים. הישארו אתנו ותצאו עם הפרטים שחיפשתם.

 

קודם תכירו בעובדה חשובה – העלויות משתנות בהתאם לפרמטרים שונים

רגע לפני שנציג בפניכם את כל הפרטים החשובים לגבי העלויות, עליכם לדעת שהתברר לנו די מהר כי המחירים משתנים בהתאם לפרמטרים שונים, למשל:

  • אם מדובר ברכב יד ראשונה או שניה
  • אם הרכב מאובזר בעזרים שונים
  • השנה שבה יוצר הרכב ועוד
  • הזמן שבו אתם מתכננים לקנות את הרכב (המחיר תלוי בהיצע והביקוש)

 

כך שרגע לפני שנציג בפניכם את הפרטים, עליכם לדעת כי המחירים שיוצגו בפניכם הם משתנים. יכול להיות שכעת הם X ובעוד כמה שבועות הם יהיו Y.

 

כמה יעלה לכם רכב מונגש לנכים?

העלויות של רכבים מונגשים לנכים יד ראשונה מתחילים ב – 90 אלף ₪. בעוד רכב נכה  רכב נכה יד שניה צפוי לעלות בסביבות ה – 85 אלף ₪ ולעיתים אף יותר. כאמור, המחירים משתנים בעיקר בהתאם לאביזרים הקיימים ברכב. לכן, החלטנו להציג בפניכם גם את העלויות של האביזרים הללו. שכן, ברגע שתמצאו רכב שמתאים לכם, תוכלו לחשב את העלות הסופית לפי עזרי הנהיגה הדרושים לכם.

 

העלויות של עזרי הנהיגה לרכב נכים

אם תצטרכו לקנות מנגנון ליד שמאל, אתם תשלמו בסביבות ה – 4,700 ₪. בעוד מנגון עבור יד ימין יעלה לכם החל מ – 9,000 ₪. מערכת פיקוד אלקטרונית שמתווספת לרכב נכה צפויה לעלות לכם החל מ – 2,300 ₪ כולל התקנה. מחסום לדוושת הגז עשוי לעלות לכם החל מ – 990 ₪. כך שחשוב מאוד שתבררו פרטים אודות עזרים אלו. כך תוכלו לחשב מה תהיה העלות הסופית של הרכישה.

 

חשיבות הבחירה בעזרים איכותיים

לא פעם אנו שומעים על אנשים שמסתכלים על המחיר ולא על האיכות. האמת, אפשר להבין אותם. העלויות עשויות להיות גבוהות כשמדובר ברכישה של רכב נכים ועזרים. אנו ממליצים לכם לשים דגש יותר על האיכות ופחות על העלות. שכן, אתם צריכים להיות בטוחים כי ביצעתם רכישה נכונה שתשרת אתכם נאמנה. הבטיחות שלכם היא במקום הראשון.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שהציג בפניכם את העלות של רכב מונגש לנכים ואת העלויות של העזרים שנלווים לרכישה מסוג זה. כעת, כשיש בידיכם את המידע, נותר לכם רק לבדוק מהו סוג הרכב המתאים לכם ביותר מבחינת נוחות. נאחל לכם שתהיה רכישה חכמה ולא יקרה.

עלות גרירת רכב
כמה עולה גרר לרכב?

יש לכם רכב אחרי תאונה? רכב ישן שלא מניע או סובל מבעיה מכנית כלשהי? במקום לתפוס לכם מקום בחניה