נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה רכב תפעולי של חברת מרשל?

רכב תפעולי – כל המידע הדרוש במקום אחד

למי שלא מכיר או לא שמע על רכב תפעולי ולא כזה של חברות ליסינג, אז הנה הסבר קצר על כלי הרכב הנהדרים הללו. רכב תפעולי מזכיר במראהו רכב גולף, מדובר בכלי רכב אשר פועל באמצעות חשמל אשר אינו מצריך רישיון מיוחד כדי לנהוג בו.

לרכב תפעולי ישנם מספר יתרונות ומיועד עבור מטרות שונות, כל אחד יכול למצוא שימוש ברכב תפעולי כיוון שהרכב מיועד גם לשימוש אישי בכך שמקל במידה מסוימת על שגרת היום יום, אך הרכב גם מעולה למטרות מסחריות כיוון שישנם סוגים אשר יכולים לסחוב משקל רב עליהם. במאמר הבא נדון על מחירים של רכב תפעולי באופן כללי ועל מחיר של רכב תפעולי של חברת מרשל בפרט.

 

כמה עולה רכב תפעולי סטנדרטי?

רכב תפעולי סטנדרטי הינו רכב תפעולי קטן יחסית, ניתן לעלות עליו שני אנשים בלבד או אחד עם ציוד. רכב תפעולי מסוג זה ראלי יותר עבור שימוש פרטי לצורך התניידות בתחום המגורים כמו למשל בתוך השכונה, הקיבוץ, המושב וכדומה.

בעקבות הגודל, העוצמה והמהירות של רכב תפעולי זה המחיר הוא נמוך יחסית, טווח המחירים נע בין – 10,000 שקלים ל – 16,000 שקלים בממוצע. כמו כן, המחיר משתנה בהתאם לדגם, שנת ייצור ועוד.

 

כמה עולה רכב תפעולי גדול יותר?

רכב תפעולי גדול יותר אשר ניתן להכיל בתוכו כמה אנשים בו זמנית יעלה יותר. בהתאם לגודל ולאור העובדה שהרכב התפעולי מסוג זה יכול לשאת משקל רב יותר כך גם המחיר יהיה גבוה יותר ויעלה בין – 18,000 שקלים ל – 22,000 שקלים בממוצע. כמובן שגם כאן הסיפור דומה והמחיר עשוי להשתנות בהתאם לדגם, שנת ייצור וכדומה.

 

מה לגבי חברת מרשל? כמה עולים הרכבים שלהם?

אם מחפשים רכב תפעולי אמין, נוח ובטיחותי אשר יכול להתאים גם לנסיעה בשטח ללא בעיה וגם לנסיעה בכביש עירוני יש דגם אחד שחייבים להכיר. רכב תפעולי מרשל הינו כלי הרכב המוביל ביותר בשוק היום ומאוד מומלץ על ידי המומחים בתחום.

אצל חברת מרשל ניתן למצוא דגמים רבים של רכבים תפעוליים לכל מטרה. עקב העבודה כי חברת מרשל היא בין המובילות בשוק המחיר עולה בהתאם, רכב תפעולי של חברת מרשל עשוי להגיע גם עד עשרות אלפי שקלים (כמובן שהמחיר תלוי דגם).

בממוצע, רכב תפעולי של חברת מרשל יעלה בין 19,000 עד ל – 30,000 שקלים. זהו המחיר הממוצע אך ניתן למצוא גם דגמים אחרים של חברת מרשל שעולים יותר או פחות מהמחיר אשר הוצג כאן במאמר.

 

לסיכום

החלטה של איזה רכב תפעולי צריך לקנות היא אינה החלטה פשוטה אשר מצריכה מחשבה רבה. אם מחפשים את הטופ של הרכבים התפעוליים שיש היום בשוק מומלץ מאוד ללכת על רכב תפעולי מרשל ולהנות מהייחודיות שיש לרכבים של חברת מרשל.

עלות גרירת רכב
כמה עולה גרר לרכב?

יש לכם רכב אחרי תאונה? רכב ישן שלא מניע או סובל מבעיה מכנית כלשהי? במקום לתפוס לכם מקום בחניה