נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה רשת להרחקת יונים

יונה היא חיה הנפוצה מאוד באזורי מגורים המאופיינים בבנייה לגובה.

מקום המגורים הטבעי של היונה הוא העץ, אולם בשל הדמיון בין מאפייני בניין מגורים למאפייניו של העץ בכל הקשור לסיפוק צרכיה של היונה, הופכים בנייני המגורים ליעדי שהייה האהובים עליה מאוד.

מאחר שמדובר במפגע המפריע לשגרת החיים, נדרשת פעולת הרחקה שתהיה אפקטיבית.

רשת להרחקת יונים היא דוגמה טובה לכך.

 

הרחקת יונים – מדוע יש צורך בכך

המטרד הנובע מהימצאותם של יונים הוא יומיומי, והוא כולל בין היתר, רעש נורא ובלתי נסבל של המיית היונים הנעמדות על אדני החלונות של המבנה, במיוחד בשעות הבוקר המוקדמות. נוסף על כך, נוכחותם של היונים מלווה בהטלת צואה באופן תדיר על הרכבים החונים בסמוך לבניין, על קירות וחלונות הבניין ולעיתים גם על הכביסה התלויה על החבלים הצמודים לחלונות המבנה.

 

נזקי יונים בבניינים רבי קומות

במרבית מהבניינים רבי הקומות, קיימת מגרעת מובנית באחד מקירות החזית של הבניין אשר יוצרת מסתור לחבלי תליית הכביסה. מגרעת זו מהווה מוקד משיכה ליונים עקב העובדה שהיא מוצלת ולעיתים מקורה. היות שמבנים אלה מספקים תנאים אידאליים עבור צרכי היונים, נדרש אמצעי הרחקת יונים שהוא עמיד וארוך טווח, אשר ימנע את כניסת היונים למסתורי הכביסה.

 

רשת להרחקת יונים – דרך קבועה וירוקה למניעת נזקי יונים

פתרון אידאלי וקל לביצוע בבניינים בעלי מגרעת מסתורי כביסה, הוא רשתות נגד יונים אשר חוסמות את כניסתן של היונים לתוך מסתורי הכביסה. יתרונה של הרשת הוא בכך שהיא שומרת על אותו אזור מוגן מפני יונים, מהווה פתרון הומני שאינו פוגע ביונים, וזאת לצד היותה פתרון אקולוגי שאינו מזיק לסביבה. היא מספקת מענה לטווח ארוך, כל עוד הרשת אינה נפגמת.

 

עלויות התקנת רשת להרחקת יונים

עלות הרחקת יונים באמצעות רשת מורכבת משני רכיבים המשפיעים על גובהה. הרכיב האחד הוא עלות הרשת עצמה. על מנת להבטיח את הרחקתן של היונים לטווח ארוך, מוטב להתקין רשת איכותית וחזקה אשר תחזיק מעמד למשך שנים רבות.

הרכיב השני ממנו מורכבת עלות התקנת הרשת הוא רכיב ההתקנה. כאשר מדובר בבניינים רבי קומות הדורשים עבודה בגובה, תהיה עלות ההתקנה גבוהה יותר. הדבר אשר ישפיע על העלות באופן משמעותי הוא שאלת היכולת לבצע את התקנת הרשת ללא סנפלינג. במידה שההתקנה יכולה להתבצע רק באמצעות סנפלינג, עשוי הליך התקנת הרשת להתייקר באופן משמעותי.

 

התקנת רשת להרחקת יונים – השקעה לטווח ארוך

עלויות התקנת רשת נגד יונים כרוכות במספר משתנים ונעות על טווח מחירים רחב בהתאם למאפייניו של כל בניין ומידת מקצועיותה של החברה שמספקת את שירות ההתקנה. פתרון זה הוא בעל יתרונות רבים אשר הופכים אותו לאידאלי, במיוחד במקרה של בניינים רבי קומות עם מסתורי כביסה. מדובר בפתרון פרקטי, ידידותי לסביבה, הומני ובעל יעילות לטווח ארוך.

 

לוכד חולדות במרכז

-אם אתם סובלים מנוכחות של חולדות בסביבה שלכם, אתם צריכים לדעת שיש מי שיכול לעזור לכם. לכידה של חולדות

כמה עולה הסעה במיניבוס
כמה עולה הסעה במיניבוס?

כאשר מעוניינים להזמין מיניבוס לנסיעה, רוצים לדעת מה יהיה המחיר הצפוי. מדובר בשאלה לגיטימית. כאן ריכזנו עבורכם את מחירי

כמה עולה הנדימן
כמה עולה הנדימן?

לאחרונה אנו נתקלים בפוסטים שעולים ברחבי הרשת ומבקשים לדעת פרטים אודות עלויות של בעלי מקצוע שונים. הדבר גרם לנו

כמה עולה הדברת טרמיטים
כמה עולה הדברת טרמיטים?

הודעות שעולות מידי יום בפורומים שונים שעוסקים בהדברת מזיקים מרמזות על כך שישנה מתקפת חזקה של טרמיטים באזורים מסוימים