נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה שטיח לאמבטיה בייבוש מהיר

כשמדובר בבנייה או שיפוץ של חדר אמבטיה מדובר במשימה מורכבת ולא פשוטה במרבית הפעמים. כאשר ניגשים לבנייה חדשה או שיפוץ חדר אמבטיה קיים צריך להתחשב במספר גורמים על מנת להפיק מהחדר את מיטב העיצוב והפרקטיות, למשל: בחירת אביזרים, חומרי המטחים, ארונות, מיקום חיבורי חשמל ואינסטלציה. במאמר זה ריכזנו עבורך את חמשת הטיפים הטובים ביותר כאשר מתכננים ומעצבים את חדר האמבטיה וכאשר בוחרים אביזרים למטבח, אלו אביזרים חשובים? וכמה הם יעלו לנו?

 

הטיפים הטובים ביותר לקראת עיצוב ותכנון חדר אמבטיה

  1. תפרוס את חדר האמבטיה בצורה מרווחת ונוחה

בעת התכנון של חדר האמבטיה, הקפד להקצות מקום מרווח ונוח לכל אזור (מקלחת, שירותים, כיור וכו׳). במקרה של תכנון צפוף, האזורים השונים יראו מכוסים ויפגעו באסתטיקה של החדר אמבטיה. בנוסף, הימנע מהפיכת האסלה למוקד מרכזי בחדר. מומלץ יותר לשאוף באמבטיה או בעמדת האיפור כמוקד המרכזי של החדר אמבטיה.

 

  1. התקן אמבטיות ואביזרים שימושיים ונוחים בלבד

הרבה מהאנשים מעדיפים מקלחון גדול ומרווח על פני אמבטיה בשל נוחות השימוש. עם זאת, רבים מהאנשים דואגים לערך הנכס במכירה ומתקינים אמבטיה להגדלת ערך הנכס, אך בשבילם אמבטיה זו אינה נוחה. הכלל החשוב ביותר עבורי הינו קודם כל לחשוב על הנוחות האישית שלנו.

 

  1. תכנן את תאורת חדר האמבטיה

רבים נוטים להקל ראש בנושא התאורה ולא מייחסים לנושא את החשיבות שמגיע לו. תאורה טובה הינה חלק בלתי נפרד מחדר אמבטיה פרקטי. אנו ממליצים לוודא פעם אחר פעם במהלך תהליך התכנון שתאורת המשימות ותאורת המראה בחדר האמבטיה ממוקמות בצורה נכונה כדי למנוע ״זריקת צללים״.

 

  1. בחר משטחים מחומרים פרקטיים

ברוב המקרים, כאשר אנו ניגשים לבחירת משטחים וריצוף אנו מחפשים את האריח היפה ביותר. אך חשוב להוסיף פרמטר נוסף בעת בחירת משטח – פרקטיות. חפשו חומרים עמידים וקלים לתחזוקה, כגון: גרניט פורצלן ומשטחי אבן. לעומת זאת, אבן טבעית הינה נקבובית ולכן מאתגרת יותר לתחזוקה לאורך זמן, לכן מומלץ להימנע משימוש בה בחדרי אמבטיה.

 

  1. השתמשו באביזרים יפים בפרקטיים

לחדרי אמבטיה יש אין ספור אביזרים שניתן להוסיף לעיצוב ופרקטיות החדר, למשל: שטיח בייבוש מהיר שעלותו כ- 300 ש״ח. את אביזרים אלו ניתן למצוא באתרי קניות באינטרנט.

 

לסיכום

תכנון ועיצוב חדר כלשהו בבית בכלל וחדר אמבטיה בפרט זו תמיד משימה מורכבת ומתישה עבור רובנו. אך זה לא צריך להיות עד כדי כך קשה, בעזרת חמשת הטיפים שאספנו עבורכם מהמומחים ניתן להפוך את חווית התכנון, העיצוב לחוויה כיפית ומהנה ואת התוצאה הסופית לבדיוק מה שביקשתם או דמיינתם.

כמה עולה מכונת הדבקה
כמה עולה מכונת הדבקה?

בתקופה האחרונה יש לא מעט מפעלים וחברות גדולות שמחפשים אחר מכונות הדבקה חדישות. שכן, רבים מדברים על כך שיש

כמה עולה גריל גז
כמה עולה גריל גז?

 גריל גז הוא אופציה אופטימלית להכנת מזון טעים וחם באופן מהיר וקל. בין אם אתם שוחרי בשר ובין אם