נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה שימוש בטלפון מוגן ומהם השלבים להפעלתו

בעידן בו הטכנולוגיה שולטת וחיי היומיום מושתתים על פעולות דרך המכשיר הנייד – בנקים, שירותי מידע ציבוריים, חדשות, קניות ועוד…

החברה החרדית מחפשת ומוצאת דרכים להתמודד עם טכנולוגיה שמביאה תכנים לא הולמים לטעמם. איך עושים את זה וכמה זה עולה?

 

מהו טלפון מוגן?

חנות סלולר וייסטק מציעה טלפון מוגן הוא טלפון בעל תוכנת סינון ששמה מספר הגבלות בטלפון על פי ההגדרות. תוכנת הסינון תחול גם בחסימת שימוש והורדת אתרים או אפליקציות מסוימות והתרה שימוש באפליקציות שאושרו. תוכנת הסינון יכולה גם לחסום את החיפוש בדפדפן ובנוסף לסנן ולחסום תכני פרסום של כל מה שנתפס כלא צנוע באתרים שכן סוייגו או הותרו לשימוש.

 

מה מותר לשימוש ומה אינו?

את המסלולים השונים והגדרות ההגבלה והחסימה תוכלו למצוא באתר http://wtec.co.il בו מפורט על שמונת מסלולי סינון מהחמורים ביותר שמאפשרים שימוש בשתי אפליקציות בלבד ועד גמישים ופתוחים יותר מתאימים לאנשי עסקים וכו'. בנוסף מפורטים מחירים של כל המסלולים והטלפונים החכמים המוגנים.

 

כמה זה עולה?

לפניכם פירוט של עלויות מסלולי הסינון השונים של וייסטק פתרונות תקשורות:

  • ללא דפדפן – מסלול וויז ומייל בלבד או מסלול אפליקציות בלבד. מסלולים אלו הינם סגורים וכשרים בפיקוח של הועד הרבני קרלין סטאלין. העלות של הראשון היא 120 שקלים לשנה והשני 155 שקלים לשנה.
  • הכל חסום חוץ ממה שפתוח – מסלול עבודה, מסלול קניות או מסלול חדשות – שלושתם דומים ומציעים מגוון רחב יותר של היתרי שימוש באפליקציות ואתרים אך כולם מאושרים על ידי הוועד הרבני חוץ מאלו שתוכלו לסייג וגם עליהם יופעל סינון של תכנים לא הולמים כמו הלבשה תחתונה או בגדי ים. עלות מסלולים אלו היא 29.90 שקלים לחודש.
  • הכל פתוח חוץ ממה שחסום – מסלולים פחות פופלאריים לקהל החרדי אך מתאימים מאוד לאנשי עסקים ובהם מוצעת הגנה רחבה, הגנה מתקדמת והגנה בסיסית כך תוכלו לגלוש כמעט בכל האתרים והאפליקציות אך תמנע מכם הצפייה בתכנים לא הולמים כמו אלימות, חוסר צניעות ועוד. עלות המסלול הינה 29.90 שקלים לחודש.

 

עלויות של טלפונים עם תוכנת סינון מובנת

הטלפונים בעלי תוכנת סינון מובנת הינם מגוונים במחירם ובאיכותם. ניתן למצוא מספר טלפונים בעלות של 850 עד 1000 שקלים בדומה מאוד למחירם בשוק החילוני שאינם בעלי תוכנת סינון. קיומה של התוכנה לא מעלה את עלות המכשיר בהרבה. אך כן תוכלו למצוא גם מכשירים מתקדמים ביותר בעלויות של 4000 שקלים ומעלה.

 

לסיכום

החזקת טלפון בעל סינון היא לא עניין יקר בוודאי אם תבחרו ברכישת מכשיר בעל תוכנת סינון קיימת כך תשלמו פעם אחת במעמד הקנייה, החיסרון הוא שלא תוכלו להסיר את תוכנת הסינון אם תרצו למכור את הטלפון או מכל סיבה אחרת.

כמה עולה מכונת הדבקה
כמה עולה מכונת הדבקה?

בתקופה האחרונה יש לא מעט מפעלים וחברות גדולות שמחפשים אחר מכונות הדבקה חדישות. שכן, רבים מדברים על כך שיש

כמה עולה גריל גז
כמה עולה גריל גז?

 גריל גז הוא אופציה אופטימלית להכנת מזון טעים וחם באופן מהיר וקל. בין אם אתם שוחרי בשר ובין אם