נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה שירות ביובית לטווח הארוך

לעיתים עלה הצורך להסתייע בשירות של ביובית ולא באופן חד פעמי, אלא לטווח רחוק. הדבר בא לידי ביטוי במרבית המקרים במפעלים תעשייתיים שנעשה בהם הרבה שימוש בשמן, בבתים משותפים ולעיתים גם בבתים פרטיים. אם אתם מתעניינים בשירותים מסוג זה לטווח הארוך, כנראה שהמצב שלכם די מסריח וכדאי שתבדקו כמה אתם צפויים לשלם על כך. המשיכו לקרוא את המדריך הנוכחי ותקבלו את כל הפרטים החשובים בנושא.

 

רקע לכתיבת המדריך

מדריך זה נכתב לאחר שמצאנו את עצמנו זקוקים לשירות ביובית בפעם ה – 3 בתקופה האחרונה למשרד שלנו. הפעם הראשונה הייתה קצת לפני מחצי שנה, הפעם השנייה לפני כמעט שלושה חודשים ועכשיו גילינו שהביוב עולה על גדותיו ויש צורך שוב להזמין את מאיר מהביובית שכבר מכיר אותנו. אחרי שהצענו למאיר קפה בפעם ה – 3 (למרות שהיינו צריכים להזמין אותו לגלידה בגלל שזו הפעם השלישית, אבל לא משנה), הוא אמר שיש מחיר משתלם למי שבוחר לבצע שירות לטווח ארוך במקום להזמין בכל פעם שירות מחדש. עוד הוא ציין כי לא כולם מודעים לכך והציע שנכתוב מדריך בנושא. אנחנו כמובן לקחנו את הרעיון והחלטנו ליישם אותו.

 

רגע, מתי בכלל צריך להזמין שירות ביובית?

אם אתם לא בטוחים שידוע לכם מתי צריך להזמין שירותי ביוביות כדאי שתדעו שקיבלנו רשימה מסודרת ממאיר. לדבריו, אלו המצבים שבהם צריך להזמין את השירות המדובר:

  • אם יש לכם סתימה שחוזרת על עצמה יותר מפעמיים שלוש
  • אם יש לכם כמה מקומות שסתומים בבית בו זמנית (למשל, אם יש סתימה גם באמבטיה וגם באסלה)
  • אם יש לכם הצפה של ביוב בבית מבלי שאתם יודעים למה
  • אם השוחות של הביוב שלכם מלאות

בכל אופן, אם אתם חושבים להזמין את השירות מסיבה אחרת ואתם לא בטוחים שזה מתאים, תמיד אפשר לפנות לבעל מקצוע ולברר עמו פרטים.

 

אז כמה עולה שירות ביובית?

לפני שנעמיק בבירור אודות העלות של שירות ביובית לטווח רחוק, ראוי שנציין תחילה מהי העלות לטווח הקצר. אנחנו יכולים לומר לכם שבהתחלה אנחנו שילמנו בין 500 ₪ לבין 800 ₪ על הזמנה של השירות. ראוי לציין כי המחיר משתנה בהתאם לכמות הביוב וגם למרחק שקיים בין מקום החניה האפשרי של המשאית לבין המקום המתאים שבו נעשית השאיבה.

 

ומה העלות לטווח הארוך?

מאיר ציין בפנינו שהעלות לטווח הארוך משתנה בהתאם לפרמטרים שונים שצריכים להיקבע למולכם. כך שאתם יכולים להבין שאין כאן הצעת מחיר מדויקת. אם אתם סבורים שעליכם להזמין שירותי ביובית מספר פעמים בשנה, עליכם לפנות אל החברה הנבחרת ולקבל הצעת מחיר שמותאמת עבורכם.

 

לסיום

עד כאן כל המידע המקיף שאתם צריכים לדעת בנוגע לעלות של שירות ביובית לטווח הקצר והארוך. מאחלים לכם שלא תדעו הצפות.

 

לוכד חולדות במרכז

-אם אתם סובלים מנוכחות של חולדות בסביבה שלכם, אתם צריכים לדעת שיש מי שיכול לעזור לכם. לכידה של חולדות

כמה עולה הסעה במיניבוס
כמה עולה הסעה במיניבוס?

כאשר מעוניינים להזמין מיניבוס לנסיעה, רוצים לדעת מה יהיה המחיר הצפוי. מדובר בשאלה לגיטימית. כאן ריכזנו עבורכם את מחירי

כמה עולה הנדימן
כמה עולה הנדימן?

לאחרונה אנו נתקלים בפוסטים שעולים ברחבי הרשת ומבקשים לדעת פרטים אודות עלויות של בעלי מקצוע שונים. הדבר גרם לנו

כמה עולה הדברת טרמיטים
כמה עולה הדברת טרמיטים?

הודעות שעולות מידי יום בפורומים שונים שעוסקים בהדברת מזיקים מרמזות על כך שישנה מתקפת חזקה של טרמיטים באזורים מסוימים