נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה שירות החלפת מצבר עד הבית

מאז שיצא לאוויר העולם אחד מהשירותים הנוחים ביותר לבלעי הרכב, טווח המחירים לשירותים של שירות זה עברו מספר שינויים וישנם מספר דברים שמשפיעים על שירות זה.

נגיש, מקל וכמעט מידי – זה המחיר להחלפת מצבר עד הבית והמדדים שמשפיעים על מחיר שירות זה.

 

מי מספק את השירות

כיום התחרות בעולם חלפי הרכב עולה, כמעט בתיאום מושלם למחיר רכבי יד שנייה. בזמן שרשתות חלפי רכב רבות מספקים שירות שכזה, לעיתים אף כלול בפוליסת הביטוח, חברות פרטיות כמו Full Power מצברים מספקות את שירות ההחלפה. התמחור על חברה פרטית עלול היות יקר יותר מחברת ביטוח, אך היחס ואיכות המוצר והשירות לגמרי שווים את זה.

 

סוג המצבר

בראש ובראשונה, צריך לזכור שמצבר לרכב אינו זהה במחיר למצבר של אופנוע או טרנזיט ואפילו משאית. מצבר נבחר בהתאם לקיבולת החשמל שמצריך כלי התחבורה. לכלי תחבורה פרטית בגודל ממוצע, לצורך העניין רכב מסוג האצ'בק, מחיר של מצבר חדש יכול לעלות החל מ- 300 ₪.

 

מיקום החלפת המצבר

המחיר להחלפת המצבר יכול להשתנות בהתאם למיקום הרכב התקוע למיקומו של מספק השירות. מרחק נסיעה רב יכול להעלות את המחיר הממוצע בגלל העלויות הנוספות הכרוכות בהגעה ללקוח ותפעול הסיטואציה.

 

חברת המצבר

כמו כל דבר בתחום הרכב, יש חלפים מקוריים ויש חלפים יותר זולים. תוצרת סינית, דרום קוריאנית וגם חלפים ממזרח אירופה יכולים להשפיע רבות על המחיר. בתחום המצברים אין הרבה מקום לטעויות. או שיציעו לכם מצבר של יבואן הרכב שלכם, או שיציעו לכם מצבר של חברת ש.נ.פ. אלה הן האופציות הנפוצות בדרך כלל.

מחיר סך השירות יכול להיותך מושפע בצורה מאוד משמעותית ממקורו של המצבר. חשוב לשים לב מהו תאריך הייצור שלא תצטרכו לקנות מצבר חדש בתוך פחות משנה וחצי.

 

טווח המחירים לכל השירות

השירות המלא יתחיל במחיר החל מ- 500 ₪ עבור רכב פרטי. במקרים מורכבים יותר בהם יש מרחק נסיעה רב יותר או  שיש צורך בהזמנה מיוחדת של מבצר התאם לרכב שלכם המחיר יכול להגיע גם ל- 800 ₪. עבור מצברים מתוצרת מובחרת יותר מההיצע הרגיל בשוק תוכלו לשם עד 1,300 ₪ עבור כל השירות.

 

לפני שבוחרים את השירות

הקלות בתחזוקת הרכב עושה קפיצת מדרגה עם קיומו של שירות החלפת המצבר עד הבית. ישנם אנשים שבשבילם להגיע למוסך אחרי הנעת הרכב עם כבלים זה סיוט, ובסיטואציות שכאלה החלפת מצבר בחניית הבית שלהם היא פשוט מצילת חיים.

ביננו, החלפת מצבר במוסך תעלה לא פחות מ- 300 ₪. זה אמנם זול יותר מהשירות עד הבית אך אל תשכחו שצריך קודם להגיע למוסך, להמתין לקבל שירות ורק אז לצאת. מה אתם הייתם מעדיפים?

לוכד חולדות במרכז

-אם אתם סובלים מנוכחות של חולדות בסביבה שלכם, אתם צריכים לדעת שיש מי שיכול לעזור לכם. לכידה של חולדות

כמה עולה הסעה במיניבוס
כמה עולה הסעה במיניבוס?

כאשר מעוניינים להזמין מיניבוס לנסיעה, רוצים לדעת מה יהיה המחיר הצפוי. מדובר בשאלה לגיטימית. כאן ריכזנו עבורכם את מחירי

כמה עולה הנדימן
כמה עולה הנדימן?

לאחרונה אנו נתקלים בפוסטים שעולים ברחבי הרשת ומבקשים לדעת פרטים אודות עלויות של בעלי מקצוע שונים. הדבר גרם לנו

כמה עולה הדברת טרמיטים
כמה עולה הדברת טרמיטים?

הודעות שעולות מידי יום בפורומים שונים שעוסקים בהדברת מזיקים מרמזות על כך שישנה מתקפת חזקה של טרמיטים באזורים מסוימים