נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה שק פולי קפה והאם רצוי לקנות בכמויות גדולות

אנשים רבים מחזיקים בביתם מכונת קפה שטוחנת את הפולים. אולם, תמיד יש להם התלבטות – האם לקנות שק פולי קפה גדול, או לרכוש בכל פעם כמות רגילה של פולי קפה. לפולי קפה טריים יש יתרונות רבים שחשוב להכיר, ולכן כדאי לקרוא עליהם כדי לדעת לבחור בחירה מושכלת בין שק גדול לבין כמויות רגילות.

 

מחיר שק פולי קפה

כמעט כמו בכל דבר, כשקונים הרבה המחיר יורד בצורה משמעותית. כך גם בפולי קפה. ניתן לרכוש שק פולי קפה שמכיל בין 2 ק"ג ל4 ק"ג ולשלם משמעותית פחות. לכן, מחיר של חצי ק"ג קפה יכול לנוע בין 30 שקלים לבין 100 שקלים, גם בהתאם לאיכות וגם בהתאם לכמות. כמובן שתמיד כדאי לחפש ולשאול על סוגי קפה מומלצים.

 

קפה טרי – אימתי

כמובן שכמות הקפה הנצרכת משתנה לפי שימוש. בתי קפה רוכשים פולי קפה בכמויות גדולות, זאת לאור העובדה שהתחלופה של הפולים גדולה מאד. גם בבתים התחלופה תשתנה בהתאם לכמות הקפה ששותים בבית. יש הבדל בין שתי כוסות קפה למשק בית לבין 20, ובהתאם נקבע כמה קפה יש לקנות כדי לשמור על הטריות.

 

היתרונות של פולי קפה טריים

הפקת crema סמיכה ועשירה – כשפולי הקפה הן איכותיים והן טריים הקרמה שלהם הרבה יותר עשירה וסמיכה. כמובן שקרמה זו משפרת את חווית שתיית הקפה פלאיים. לאנשים שבאמת נהנים מהקפה, כדאי מאד לשים את הדגש על הקרמה. ככל שהפולים טריים יותר הקרמה סמיכה ועשירה יותר. ניתן למצוא פולים איכותיים וטריים בחנות של אל קפטרו.

 

טעם הקפה

מהרגע בו נגמר הליך קליית הקפה הפולים מתחילים לשחרר גזים ולהתחמצן. הגזים הראשונים שנוצרים מומלצים ולכן רצוי לחכות בין יומיים ועד ל10 ימים עד להכנת הקפה. אבל, ככל שממתינים עם שתיית הקפה יותר זמן, הקפה מתחיל לאבד את טעמו ואת הארומה שלו. לכן, הקפה הטרי טעמו מועדף.

 

תמיכה בעסקים קטנים

בדרך כלל הקפה הטרי נמצא את בתי הקלייה הקטנים. לכן, אם חשוב לכם לתמוך בקיומם של עסקים קטנים, התמיכה תהא באמצעות קניית קפה בכמויות קטנות יותר.

 

גיוון בפולים

ככל שקונים כמויות יותר קטנות, כך ניתן יהיה לגון בסוגי פולי הקפה. ישנם סוגים רבים של פולי קפה, ותערובות שונות. אנשים רבים אוהבים לנסות ולגוון, לנצל את המבחר והשפע בתחום. כשקונים כמויות קטנות הגיוון מתאפשר. מנגד בכמויות גדולות מרגישים את הצורך לגמור את הסוג הקיים לפני קניית סוג חדש של פולים.

לסיכום, רצוי מאד להחזיק כמות פולים שאינה גדולה מדי זאת כדי לשמור על טריותם. את כמות הפולים יש לבחור בהתאם לכמות צריכת הקפה של משק הבית, בצורה שתשמור את טריותם לזמן מקסימלי.

כמה עולה מכונת הדבקה
כמה עולה מכונת הדבקה?

בתקופה האחרונה יש לא מעט מפעלים וחברות גדולות שמחפשים אחר מכונות הדבקה חדישות. שכן, רבים מדברים על כך שיש

כמה עולה גריל גז
כמה עולה גריל גז?

 גריל גז הוא אופציה אופטימלית להכנת מזון טעים וחם באופן מהיר וקל. בין אם אתם שוחרי בשר ובין אם