נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולים שטיחים לרכב?

שטיח? לרכב? כן, בוודאי! תפקידם של השטיחים לרכב הוא קודם כל להגן על רצפת הרכב. לא כל הרכבים (גם אלו היוקרתיים) מגיעים עם שטיחים איכותיים, או עם שטיחים בכלל, והלקוח לרוב יקבל משטח לבד פשוט שאינו מספק הגנה מלאה.

שטיח לרכב הוא לא רק פריט שנועד להגן על פנים הרכב מפני לכלוך ובוץ, אלא גם פריט דקורטיבי. מעוניינים ברכישת שטיח לרכב? לפניכם מספר טיפים.

 

שטיח אוניברסלי לעומת שטיח אורגינלי

שטיחים לרכב מגיעים בשני סוגים – השטיח האורגינלי והשטיח האוניברסלי. השטיח האורגינלי מותאם במיוחד לרכב, למיקום הדוושות ולמשענות הרגל. בדרך כלל שטיח זה מעוגן לרצפת הרכב ע"י קליפסים או סקוטשים המנועים את תזוזתו.

החיסרון של השטיח האורגינלי הוא בכך שלרוב לא ניתן לשטוף אותו בקלות ואף צריך לשלוח אותו לניקוי יבש. לעומתו, השטיח האוניברסלי מצריך בדרך כלל התאמה קלה ע"י גזירת חלקים עודפים, וניתן למקמו בצורה מושלמת על רצפת הרכב. השטיח האוניברסלי מורכב ממספר חומרים המייצרים עמידות לאורך שנים, וניקיונו הוא קל ופשוט.

 

יתרונותיו של שטיח איכותי לרכב

  • שטיח איכותי לרכב אינו זז במהלך הנסיעה. גבשושיות הגומי בחלקו התחתון גורמות לכך שהוא נצמד ונאחז בריפוד רצפת הרכב. בשטיחים מותאמים עבור דגמי רכב מסוימים יש נקודות עיגון התואמות את נקודות העיגון ברכב בצורה מדויקת.
  • שטיח איכותי לרכב הנו בעל מבנה המונע דליפת נוזלים או בוץ, דבר השומר על ריפוד רצפת הרכב והרטבתה, דבר שעשוי לגרום בהמשך לחלודה.
  • שטיח לרכב, העשוי גומי איכותי, אינו מתבלה בקלות והנו עמיד בחום של מזג האוויר הישראלי. בנוסף, הוא קל מאד לניקוי ואינו מייצר חשמל סטטי, הגורם להדבקת האבק והלכלוך.
  • שטיח לרכב עשוי גומי איכותי הוא בעל תכונות של מניעת החלקה, גם במזג אוויר לח או רטוב, דבר שהנו בעל חשיבות עליונה בכל הקשור לבטיחות הרכב במהלך הנהיגה.

 

השטיח הנכון ביותר עבור הרכב שלכם

כמו כולם, אתם מעוניינים לשמור על הרכב שלכם במצב החדש ביותר בכדי שתוכלו למכור אותו בקלות גם בהמשך. לפיכך שטיח חלופי לרכב הוא הפתרון האידיאלי – שמרו את השטיח המקורי והרכיבו שטיחים חלופיים ואיכותיים במקומו.

השטיח הנכון ביותר עבורכם הוא זה שקודם כל ידבר אליכם ברמה העיצובית. שימו לב להרכב החומרים של השטיח – 100% גומי או שטיח איכותי המשלב לבד וחלקים מחוזקים עם גומי. תוכלו לבחור גם בין שטיח חלופי איכותי אוניברסלי או כזה שתוכנן במיוחד עבורכם.

 

לסיכום

לאחר שעמדנו על חשיבותו של השטיח לרכב, על יתרונותיו הרבים, ועל סוגיו השונים – כעת יש לדבר על המחיר. גם כאן, בדומה כמעט לכל דבר בחיים, המחיר הנו נגזרת של איכות חומרי הגלם, היצרן, וגורמים נוספים. בכל מקרה תמיד מומלץ להתייעץ עם המוכר בנקודת המכירה כדי להיות בטוחים שרכשתם את השטיח הנכון והאיכותי ביותר.

עלות גרירת רכב
כמה עולה גרר לרכב?

יש לכם רכב אחרי תאונה? רכב ישן שלא מניע או סובל מבעיה מכנית כלשהי? במקום לתפוס לכם מקום בחניה