נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מה לברר לפני הזמנת חברת ניקיון

יש מי שאוהב לנקות ויש מי שבשבילו זו משימה בלתי נסבלת. ישנם מקרים בהם אנחנו רוצים ניקיון יסודי כמו אחרי שיפוץ או לפני מעבר דירה ויש צורך במישהו מקצועי שיבצע זאת עבורנו. אז מה צריך לבדוק ולברר בטרם נזמין חברת ניקיון?

 

זמינות

האם החברה ממנה אנחנו שוכרים את השירותים זמינה בתאריך בו אנחנו מעוניינים בשירות? לעיתים יש עוד הליכים שיש לבצע כמו הדברה לפני מעבר דירה, או הזמנת רהיטים לאחר שיפוץ והשירות אותו אנו דורשים חייב להגיע בתאריך מאד ספציפי. במקרים כאלה חשוב לוודא שהניקיון שהוזמן לתאריך מסוים ולשעה מסוימת אכן יתקיים כפי שסוכם.

 

מקצועיות

האם החברה שאותה הזמנו לנקות את ביתנו היא מספיק מקצועית? האם היא יודעת באילו חומרים להשתמש? אם יש לי בבית פרקט, לדוגמה, האם היא תדע לשמור עליו כמו שצריך? באתר https://mbclean.co.il  ניתן לראות כי יש המון מה לדעת בנושא הניקיון, משטחים שונים, אזורים שונים והשיטות שונות ומגוונות. יש לוודא עם החברה ממנה אנחנו שוכרים את שירותי הניקיון כי יש להם את הידע הדרוש על מנת להביא תועלת מירבית וללא נזק.

 

מהירות

חשוב לדעת מראש תוך כמה זמן תתבצע העבודה. במקרים מסוימים זמן העבודה יכול להיות עניין לא חשוב, אך ישנם מקרים בהם פרמטר הזמן הוא עניין קריטי. במידה והנכם עוברים דירה ומתוכננות לאותו יום הובלות, או הדברה וכדומה, חשוב שהחברה שהזמנו לנקות את הדירה תעמוד בזמנים שהיא התחייבה אליהם.

 

אמינות

אז מהי אמינות בעצם? כשאנו מחפשים שירות מסוים ואנחנו מצפים מחברה להיות אמינה הכוונה היא שהיא עומדת בכל ההבטחות והכל מתקיים כפי שסוכם. איך אפשר לדעת אם חברת הניקיון שלנו אמינה לפני שאנחנו מזמינים ממנה שירותים? ישנן מספר דרכים אפשריות.

ראשית ניתן לפנות לחברה שעליה קיבלנו המלצה ממשפחה, חברים או שכנים, שאיתם אנו חולקים את אותו אזור המגורים. שנית, ניתן לראות באתר האם החברה היא רצינית או קיקיונית. לעיתים קיימות גם המלצות באתר ולעיתים מספיק לראות על פי הנתונים באינטרנט שהחברה הינה מבוססת וקיימת מספיק שנים בשביל להיחשב אמינה ולהצליח כמו שצריך בין המתחרים בשוק.

 

מגוון שירותים

לפני שאנו ממהרים להזמין חברה מסוימת לפי אתר נוצץ או המלצות מחברים, אנחנו צריכים להחליט בעצמינו מה השירות שאותו אנו רוצים להזמין. לעיתים יש לנו צורך במספר שירותים בו זמנית כגון ניקיון בדירה בנוסף על ניקיון כל בניין המגורים. או ניקיון בניין המגורים בנוסף לניהולו. במקרים כאלה נוח מאד לשכור את מגוון השירותים מאותה חברה ולכן בבואנו לבחור חברה המספקת לנו שירותי ניקיון עלינו לברר האם היא מספקת את כל המגוון הדרוש ובכך יכולה לחסוך לנו כאב ראש בעבודה עם מספר ספקים.

לוכד חולדות במרכז

-אם אתם סובלים מנוכחות של חולדות בסביבה שלכם, אתם צריכים לדעת שיש מי שיכול לעזור לכם. לכידה של חולדות

כמה עולה הסעה במיניבוס
כמה עולה הסעה במיניבוס?

כאשר מעוניינים להזמין מיניבוס לנסיעה, רוצים לדעת מה יהיה המחיר הצפוי. מדובר בשאלה לגיטימית. כאן ריכזנו עבורכם את מחירי

כמה עולה הנדימן
כמה עולה הנדימן?

לאחרונה אנו נתקלים בפוסטים שעולים ברחבי הרשת ומבקשים לדעת פרטים אודות עלויות של בעלי מקצוע שונים. הדבר גרם לנו

כמה עולה הדברת טרמיטים
כמה עולה הדברת טרמיטים?

הודעות שעולות מידי יום בפורומים שונים שעוסקים בהדברת מזיקים מרמזות על כך שישנה מתקפת חזקה של טרמיטים באזורים מסוימים