נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מהיר ועצבני – כמה עולים כרטיסים לפורמולה 1?

כרטיסי פורמולה 1 יכולים לעלות בסביבות 100 דולר ועד אלפי דולרים. הכרטיסים נעשים יקרים מאוד אם אתם מחפשים מושבים טובים ורוצים להשתתף בכל שלושת הימים של הפעילות במסלול. עבור כרטיסי גרנד פרי כלליים של ארצות הברית, תסתכל על בין €100 ל-€180 עבור כרטיסים ליום בודד.

אם אתה רוצה להשתתף בכל שלושת הימים, הכוללים את התרגול וההסמכה, אתה יכול לצפות לשלם בין 225 ל-€400 עבור הכרטיסים שלך, תלוי באיזו טריבנה תבחר לשבת. ישנם מספר גורמים המשפיעים על מחיר כרטיסי הפורמולה 1. אם תבינו מה קובע את המחיר הכולל של הכרטיס, אולי תוכלו למצוא לעצמכם כרטיסים זולים יותר לגראנד פרי הבא!

 

מה משפיע על מחיר כרטיסי פורמולה 1?

מדינה-הגורם הראשון שיש לקחת בחשבון הוא באיזו מדינה תשתתפו במירוץ פורמולה 1. במדינות מסוימות יש כרטיסים יקרים יותר מאחרות, וזה גורם חשוב שיש לקחת בחשבון כשמדובר בקניית כרטיסים.

לפעמים זה מסתכם במוניטין של מסלול המרוצים. לדוגמה, הגרנד פרי של מונקו הוא האירוע שכולם רוצים להשתתף בו, הן בגלל האווירה והן בגלל המשמעות ההיסטורית של מונקו גראנד פרי, כך שהכרטיסים שלהם יהיו מהגבוהים ביותר בכל לוח השנה של ה-פורמולה 1.

 

הושבה

מקומות ישיבה הם מרכיב נוסף שיש לו השפעה רבה על מחירי כרטיסים לפורמולה 1. בדיוק כמו כל אירוע אחר, מקומות טובים יותר יעלו לך יותר כסף. בדרך כלל, היציע הראשי נוטה להיות היקר ביותר.

עם זאת, חשוב לבחור את מקומות הישיבה בחוכמה. אולי לא תרצו לשבת על ישרה ארוכה למשל, שם המכוניות עפות על פניכם במהירות של 200 מייל לשעה. זה אולי מרגש לצפות פעם או פעמיים, אבל אתה יכול לראות את המכוניות רק לשבריר שנייה בכל סיבוב.

הישיבה הטובה ביותר היא לעתים קרובות בסוף ישר ארוך או בסדרה של פינות. ישיבה באזור שבו המכוניות צריכות להאט נותנת לך הרבה יותר זמן לראות אותן. בנוסף, פינות אלו יציגו גם הזדמנויות לעקיפה שכדאי לצפות בהן גם כן.

 

כשאתה קונה את הכרטיסים שלך

ממש כמו בכרטיסי טיסה, מחירי כרטיסי הפורמולה 1 יעלו קרוב יותר לאירוע. כשהכרטיסים מתחילים להימכר, אולי תשימו לב שחלקם מתחילים להתייקר ככל שהביקוש אליהם גדל.

הזמן הטוב ביותר עבורך לקנות כרטיסי פורמולה 1 הוא בדרך כלל ברגע שהם משוחררים על ידי המעגל או באתר הרשמי של פורמולה 1. ככל שתחכה יותר, כך תשלם יותר. בנוסף, הכרטיסים נוטים להימכר מהר גם כן, במיוחד כשמדובר במרוצים היותר פופולריים.

 

סוג כרטיס

חשוב לקחת בחשבון גם את סוג הכרטיס שאתה קונה כאשר אתה בוחן את המחיר. יש כמה סוגים שונים של כרטיסי פורמולה 1 זמינים לבחירתך, וכולם משתנים במחיר.

הראשון הוא מעברי יום בודדים. יש גם שני כרטיסי יום שתוכלו לקנות לאירועי פורמולה 1. האפשרויות האחרונות לכרטיסי פורמולה 1 סטנדרטיים הן שלושת כרטיסי הימים. כרטיסים אלו יאפשרו לכם להשתתף בשישי, שבת וראשון.

 

סיכום

ישנם אלמנטים נוספים שמשפיעים על עלות הכרטיסים שלך. בסופו של יום, רוב הכסף שאתה משלם עבור הכרטיס שלך הולך למסלול המרוצים שמארח את הגרנד פרי. לכן חשוב מאוד לבחון את כל הגורמים כדי לרכוש את החבילה שמתאימה לך גם כלכלית וגם בחוויה.

כמה עולה מכונת הדבקה
כמה עולה מכונת הדבקה?

בתקופה האחרונה יש לא מעט מפעלים וחברות גדולות שמחפשים אחר מכונות הדבקה חדישות. שכן, רבים מדברים על כך שיש

כמה עולה גריל גז
כמה עולה גריל גז?

 גריל גז הוא אופציה אופטימלית להכנת מזון טעים וחם באופן מהיר וקל. בין אם אתם שוחרי בשר ובין אם