נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מה העלות של מראה שיקית?

מראות תמיד היו חלק בלתי נפרד מהעיצוב של כל בית. כך שבעצם, בכל פעם אנו מוצאים את עצמנו תרים אחר מראה חדשה, כזו שתתאים במראה שלה לשיק הנוכחי של התקופה. כדי להקל עליכם במציאת מראה שיקית שתתאים לתקופה הנוכחית, יצאנו לבדוק את כל הפרטים החשובים, כולל העלויות כמובן. הישארו איתנו ותגלו את כל המידע שאתם זקוקים לו.

 

מי עזר לנו בכתיבת המדריך?

בניגוד למרבית המדריכים שלנו, הפעם החלטנו שאנחנו מסתייעים באנשים שיודעים דבר או שניים על מראות. שכן, יש לנו דרכים משלנו להשיג את המחירים, אבל בכל הנוגע לסטייל ושיק, איך לומר? זה פחות הסגנון שלנו. אז פנינו אל 3 מעצבות פנים שיודעות דבר או שניים על מראות שיקיות וביקשנו מהם להראות לנו מהן המראות הכי יפות לדעתן. בסופו של דבר, כל אחת בחרה במראה אחת ואנחנו יצאנו לבדוק את העלות שלה. זו ההזדמנות להודות למעצבות שסייעו לנו בכתיבת המדריך. שכן, בזכותן, נבחרו מראות שיקיות בוודאות.

 

מה העלות של מראה שיקית עגולה?

הדגם האהוב ביותר על שירי, מעצבת פנים מתל אביב הוא הדגם העגול שמגיע במבחר של חומרים, למשל:

  • מראה עם מסגרת מעץ
  • מראה עם מסגרת ממתכת
  • מראה עם מסגרת דמוית זהב

ביקשנו ממנה לבחור דגם אחד שאהוב עליה במיוחד והיא בחרה בדגם של מראה עגולה מסגרת עץ. יצאנו לבדוק את העלות של הדגם המדובר וגילינו שאתם צפויים לשלם עליו בין 590 ל – 620 ₪.

 

מה העלות של מראה שיקית מלבנית?

אצל יעל, מעצבת פנים מחיפה, לא היה קושי בבחירה של מראה. שכן, לדבריה, היא מעדיפה את המראה המלבנית. היא ציינה שהמראה המיוחדת והשיקית ביותר שהיא ראתה לאחרונה היא כזו שמעוטרת בפסיפס. כשבדקנו את העלות שלה, גילינו שהיא צפויה לעלות לכם בין 900 ₪ לבין 1,200 ₪. ראוי לציין כי יש לא מעט מבצעים, כך שכדאי שתבדקו זאת מראש.

 

מה העלות של מראה שיקית מחולקת?

המראה הנבחרת של דנית, מעצבת פנים מחדרה זו המראה המחולקת. אנו מוכרחים לציין כי ראינו במה מדובר ואכן, זו מראה שיקית שלא ראינו כמותה עד היום. המראה המחולקת, כשמה כן היא, מחולקת למראות קטנות והדבר הזה מוסיף הרבה חן למראה. דנית ציינה כי מדובר במראה שפחות משמשת להתארגנות יום יומית של בני הבית, אלא באמת מראה שהיא נטו שיק, לשימוש של עיצוב בלבד. העלות שלה נעה סביב ה – 2,000 ₪.

 

כמה מילים לסיום

עד כאן המדריך נוטף השיק שאפשר לכם לדעת את העלויות של מראות שיקיות שאתם פשוט חייבים להכיר. כעת, כשיש לכם את כל הפרטים בנושא, נותר לכם רק לצאת ולבדוק איזה עיצוב מתאים לכם ביותר ולבחור את המראה המתאימה. מאחלים לכם בחירה נכונה ובהצלחה!

כמה עולה מכונת הדבקה
כמה עולה מכונת הדבקה?

בתקופה האחרונה יש לא מעט מפעלים וחברות גדולות שמחפשים אחר מכונות הדבקה חדישות. שכן, רבים מדברים על כך שיש

כמה עולה גריל גז
כמה עולה גריל גז?

 גריל גז הוא אופציה אופטימלית להכנת מזון טעים וחם באופן מהיר וקל. בין אם אתם שוחרי בשר ובין אם