נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

רעיונות למתנות מקוריות ליום ההולדת

יום הולדת הוא יום מיוחד מאוד בשנה שרבים מצפים לו ובוחרים לחגוג ולשמוח בו. אבל מה לעשות שעם השנים נגמרים לנו הרעיונות באשר למה ניתן לתת במתנה לבני זוג, משפחה וחברים קרובים. אם אתם רוצים לרענן את רשימת המתנות ולמצוא כמה אופציות מקוריות ומגניבות במיוחד שישמחו את בעלי החגיגה, הכנו לכם כמה המלצות.

 

מתנות על פי תחומי עניין

לכל אחד יש תחביבים, דברים שהוא אוהב, מוזיקה שהוא שומע וכדומה. כשאתם מנסים לחשוב על מתנה מיוחדת ליום הולדת, כדאי לחשוב איך אפשר לקשר את המתנה לתחומים הללו. לדוגמה, אם חתן יום ההולדת מעריץ סדרה מסוימת, אפשר למצוא גרביים מודפסות עם דמויות מהסדרה – זה יכול להיות רעיון מצוין ומקורי. אם כלת יום ההולדת אוהבת ספורט וכושר, אפשר למצוא גאדג'ט שיעזור לה בזמן ריצה.

רעיון נוסף הוא דווקא לתת כמתנה אופציה לתחביב חדש. אם זו ערכת מקרמה למתחילים, מצלמה מקצועית, מכונת פסטה ועוד. אלו הם דברים שיכולים להוסיף אהבות חדשות לחייהם של הקרובים אליכם, ואם הם יתחברו לכך – הם בהחלט יודו לכם בעתיד!

להשקיע במתנה שתתאים למישהו, זהו מעשה שישמח אותו לא רק במובן הפרקטי שמתבטא בכך שהוא יוכל להשתמש במתנה, אלא גם במובן הרגשי – מי שחושב עליך ומשקיע בך הוא חבר אמת.

 

גיפטקארד – שובר לבחירתך

לפעמים במקום לשבור את הראש על המתנה המושלמת, אפשר פשוט לתת למקבל המתנה לבחור בעצמו. לכולנו הרי יש רשימה בראש של דברים שהיינו רוצים לעצמנו ואנחנו לא תמיד משתפים זאת עם אחרים, ולכן עם גיפטקארד אנחנו יכולים לממש את הרצונות הכי כמוסים שלנו וליהנות.בקרו באתר XTRA לפרטים נוספים על גיפטקארדים שיכולים להיות מושלמים כמתנה ליום הולדת!

 

מתנות יצירתיות

לפעמים אנחנו מקשרים מתנות עם רכישה של דברים, אבל זה לא חייב להיות המצב. במקום לקנות מתנה, אפשר להכין אחת. בדרך זו ניתן להבטיח שהמתנה תהיה אישית ובעלת ערך רגשי רב.

אפשר להכין אלבום תמונות משותף מטיול או משנות החברות שצברתם עם השנים, לבחור בדיחה פרטית כלשהי ולהדפיס אותה על חולצה או ספל, או פשוט להשקיע בברכה מרגשת, אם כשיר מוקלט או על כרטיס מיוחד.

 

חוויות

לא חייבים ללכת על מתנות מוחשיות וחומריות. אפשר גם להשקיע בחוויה מעניינת שתהפוך בעתיד לזיכרון נעים ובלתי נשכח. פיקניק בטבע או על חוף ים, ערב קריוקי, סדנת בישול אוכל איטלקי – הארץ מלאה באופציות לבילויים משותפים, ואפשר לבחור הרפתקה פרועה או ערב רגוע ונעים יחדיו.

 

לסיכום

קיימות מגוון מתנות מקוריות וכיפיות שניתן להעניק ליקרים לכם ליום הולדתם. בין אם זו מתנה יצירתית, חוויה או גיפטקארד שיאפשר להם לבחור בעצמם – חשוב להשקיע מחשבה ומאמץ בבחירה המתאימה ביותר בכדי להבטיח שמקבל המתנה אכן ייהנה ממנה.

כמה עולות מתנות לעובדים
כמה עולות מתנות לעובדים?

מעסיקים רבים נוהגים להעניק מתנות לעובדים שלהם בימי חול ולקראת חגים. האחראיים על בחירת המתנה הם בדרך כלל מי

כמה עולה מתנה מקורית זולה
כמה עולה מתנה מקורית זולה?

הענקת מתנות יכולה להיות מהנה מאוד, אבל היא גם יכולה להיות חוויה קצת מבלבלת ומלחיצה, במיוחד כשאנחנו צריכים לפעול

כמה עולה מתנה לאישה
כמה עולה מתנה לאישה?

יום הולדת, יום נישואין, התחלה חדשה בעבודה, לידה וסתם פינוק ביום של חול – מתנות לאישה הן חלק אינטגרלי