נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה להשכיר רכב אספנות מרצדס קבריולט?

בין אם אתם נוסעים לאירוע או לפגוש קרובי משפחה בפעם הראשונה, או שאתם מטיילים בקביעות, אנו רוצים לעודד אתכם לשקול לשכור מכונית גג נפתחת יוקרתית לטיול, או האירוע הקרוב שלכם. יש מה לומר על ההתפנקות ואם אתם מתכוונים לנסוע ברכב האספנות שהשכרתם, אתם יכולים גם לחוות כמה שיותר מזה ברכב מלוטש למראה עם גג נפתח.

הניחו את החלק העליון על השכרת הרכבים היוקרתיים שלכם וקבלו בברכה את השמש, האוויר הצח ותיהנו מהקרבה לנופים היפים ביותר שנמצאים בכל מקום בעולם. תנו לשפר את הטיול, או האירוע הבא שלכם על ידי מציאת תעריף מצוין עבור השכרה של רכב אספנות עם גג נפתח או כל השכרת רכב יוקרתי, בישראל.

אנו מתחייבים לתעריף הטוב ביותר עבור ההשכרה שלכם. אז בואו נתחיל לראות מה החוקים להשכרת רכב אספנות ומה המחיר של השכרת רכב אספנות מסוג מרצדס קברילוט.

 

השכרת רכב אספנות מרצדס קבריולט

הדגם של מרצדס קבריולט הינו אחד דגמי רכבי האספנות הנחשקים בעולם. הוא הונצח באינספור סרטים וסדרות אמריקאיים, כולל בסרט של ריצ'רד גיר "ג'יגולו אמריקאי". הרכב עוצב לנסיעה במדינות חמות, ולכן בעל גג נפתח שעוזר לכם ליהנות מהסביבה בה אתם נוסעים. על מנת להשכיר רכב אספנות עליכם לעמוד במספר תנאים סטנדרטיים. הכוללים :
– רישיון נהיגה בתוקף
– השעות בהן מותר לרכבי אספנות לעלות על הכביש
– שימוש לצרכים שלכם בלבד (לא ניתן להשכיר ליד שלישית, ההשכרה רק מידי פוטואוטו)
– איסור על הובלת מטענים

אם יש לכם שאלות נוספות בנוגע להשכרת רכב אספנות מסוג שברולט קבריולט או כל רכב אספנות אחר, אתם מוזמנים לפנות אל רכב אספנות חוקים, ולמצוא את המידע הדרוש לכם.

 

המחיר של השכרת רכב מרצדס קבריולט

המחיר של השכרת רכבי אספנות תלוי ברכב שאתם בוחרים להשכיר. במקרה שבחרתם ברכב מרצדס קבריולט להשכרה. המחיר יכול לנוע בין 1000 שקלים ומעלה ליום השכרה של הרכב. על מנת לוודא את המחיר מומלץ ליצור קשר עם הצוות של פוטואוטו. אשר יוכלו לפרוש בפניכם את כלל האפשרויות והמחירים השונים לצרכים שונים שעבורם תרצו להשכיר את הרכב.

למשל, אם אתם מעוניינים להשכיר את הרכב רק עבור שעה של צילומים, המחיר יהיה נמוך מהשכרת הרכב ליום שלם. לכן, מומלץ ליצור קשר עם הצוות של פוטואוטו כבר היום לקבלת הצעת מחיר מעודכנת, אשר מתייחסת לצרכים שלכם בדיוק.

 

לסיכום

באתר של פוטואוטו תוכלו למצוא את כל המידע ופרטי התקשורת הדרושים, על מנת להשכיר רכב אספנות מרצדס קבריולט, לכל אירוע שאליו תרצו להגיע. בזכות הצוות המסור של פוטואוטו, גם אתם יכולים ליהנות ממגוון רחב של רכבי אספנות להשכרה, לכל אירוע ומאורע. מצילומים לאלבום החתונה שלכם ועד להשכרה בשביל להגיע לאירוע של העבודה שלכם. רכבי האספנות של פוטואוטו לרשותכם.

עלות גרירת רכב
כמה עולה גרר לרכב?

יש לכם רכב אחרי תאונה? רכב ישן שלא מניע או סובל מבעיה מכנית כלשהי? במקום לתפוס לכם מקום בחניה