נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איפה קונים רשת יונים להתקנה ביתית?

היונים הן מטרד בריאותי לבני אדם שיש להיפטר ממנו בצורה מהירה ויעילה. השיטות הטובות ביותר לכך הן שימוש בדוקרנים או ברשתות מיוחדות אותם ניתן להתקין באופן עצמאי על החלונות, המעקות, מסתורי הכביסה, הגג ועוד. איפה קונים רשתות יונים להתקנה ביתית – על כך במאמר הבא.

 

הרשת כאמצעי להרחקת יונים

רשת יונים היא פתרון אופטימלי להרחקת יונים. אם כבר ניסיתם שיטות ביתיות אחרות כמו: הדברה, תרסיסים, דחלילים, אמצעי קול ורעש, שיטות דיגיטליות וכד', סביר להניח שבזבזתם זמן ומאמץ לשווא. השיטות היחידות שעשויות להרחיק יונים הן דוקרנים ורשתות. לרשת יש יתרונות כיוון שהיא מהווה מחסום אותו היונים לא יכולות לנקר או לחדור.

כאשר הן נתקלות ברשת הן פשוט מתעופפות ברוורס ומחפשות מיקום אחר להתנחל עליו. גם כשהן מגיעות לאזורים בלתי נגישים כמו מסתורי כביסה, כוכים וכד' הרשת היא אמצעי יעיל להרחקה. מעבר לכך היא תרחיק גם סוגים אחרים של ציפורים כמו עורבים למשל.

 

איזו רשת להתקנה ביתית היא האיכותית ביותר?

הרשת האיכותית ביותר היא גם העמידה ביותר. כלומר, היא צריכה להיות מסיבית על מנת לא להיקרע, עמידה בפני מזג אוויר קיצוני ואסטטית. כאשר רוכשים רשת חשוב לבחור בסוג הנכון. למשל, רשת העשויה מפוליאתילן הידועה כרשת סטנדרטית הנמכרת בחנויות ציוד לבית ולגינה מאוד עמידה למזג אוויר סוער וגשום ולמפגעי השמש.

מצד שני היא לא חסינה לאש ויש לקחת זאת בחשבון. סוג אחר היא הרשת השקופה שנראית אסטטית אך אינה עמידה לקרני השמש ומתאימה רק למקומות מוצלים. לעומתה, רשת פוליאתילן מדגם ג'ימבורי תהיה עמידה יותר לקרינת השמש ועבה יותר. במידה והיונים חודרות למקומות קטנים מומלץ לרכוש רשת מגוולנת במטר על פי הצורך.

 

מה צריך לעשות לפני שמתקינים רשת נגד יונים?

לפני התקנת הרשת מומלץ לנקות את המקום מלשלשת ולא לפסוח על נקבים ופתחי ניקוז. בנוסף יש לחטא את האזור ולבצע הדברה נגד חרקים, כיני יונים ועוד. יחד עם זאת, מומלץ להתקשר לבעל מקצוע במידה ורוצים שההתקנה תהיה מקצועית ותחזיק לאורך זמן. אנשים המתקינים בעצמם את הרשת לא תמיד מצליחים לקבע אותה בצורה יעילה וכך מפספסים את המטרה שלה.

 

איפה קונים רשת נגד יונים להתקנה ביתית?

את הרשת ניתן לרכוש בחנויות לחומרי בנין או בחנויות לציוד ביתי וגינה. למרות זאת, העדיפות היא לרכוש אותה מחברת הדברה אמינה ומקצועית שבה לא רק המחיר יהיה זול יותר, אלא גם תוכלו לקבל שירותי התקנה. ההתקנה באמצעות עובד מיומן ומוסמך תעניק לכם ביטחון שהיונים לא יבואו יותר.

היא תחסוך לכם כאב ראש, מאמץ וזמן ותביא לתוצאות אופטימליות. לסיכום, אל תחכו שהיונים יתעופפו מעצמן ועזרו להן לעוף למחוזות אחרים באמצעות התקנת רשת בצורה מקצועית ויעילה.

לוכד חולדות במרכז

-אם אתם סובלים מנוכחות של חולדות בסביבה שלכם, אתם צריכים לדעת שיש מי שיכול לעזור לכם. לכידה של חולדות

כמה עולה הסעה במיניבוס
כמה עולה הסעה במיניבוס?

כאשר מעוניינים להזמין מיניבוס לנסיעה, רוצים לדעת מה יהיה המחיר הצפוי. מדובר בשאלה לגיטימית. כאן ריכזנו עבורכם את מחירי

כמה עולה הנדימן
כמה עולה הנדימן?

לאחרונה אנו נתקלים בפוסטים שעולים ברחבי הרשת ומבקשים לדעת פרטים אודות עלויות של בעלי מקצוע שונים. הדבר גרם לנו

כמה עולה הדברת טרמיטים
כמה עולה הדברת טרמיטים?

הודעות שעולות מידי יום בפורומים שונים שעוסקים בהדברת מזיקים מרמזות על כך שישנה מתקפת חזקה של טרמיטים באזורים מסוימים