נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה הובלת דירת 5 חדרים

אז מאיפה בכלל מתחילים ?

כשחושבים על מעבר דירה והובלה של כל הציוד, האינסטינקט הראשוני של רובנו הוא לחפש מספר של מוביל אמין, להרים שיחת טלפון אחר לסגור את כל הפרטים, ולהגיד לעצמנו ולחברים ש"היינו יעילים" וסיימנו את זה ממש מהר. אבל יש דברים שחשוב לזכור ואי אפשר להתחיל בלעדיהם את כל התהליך של מעבר הדירה, חושבים שאתם מכירים אותם ?

הצעה אחת, מחיר אחר

ישנם מקרים מהעבר שכמובן קורים גם היום, בהם אתם תתקשרו למוביל מסוים, תקבלו הצעת מחיר שתיראה לכם טובה ולגיטימית, תגיעו למעמד ההובלה, ותגלו שהמחיר הוא אחר. המוביל יגבה זאת בטענות שהמחיר אינו כולל שירות, או שאדם אחר היה אמור להוביל את הפריטים שלו יחד עם שלכם וביטל, ועוד.

מדובר במפח נפש שעל מנת להימנע ממנו, יש צורך בקבלה של הצעת מחיר מסודרת: כזו שתכלול את המרחק אותו אתם מבקשים בהובלה, את הפריטים, האם ההובלה כוללת הרכבה/פירוק של הרהיטים בעת ההגעה ליעד, יש/אין מעלית בדירה החדשה, ועוד. ברגע שהכול מפורט ורשום עד לפרטים הקטנים, אין מקום לטעויות מה שימחק כל צל של חוסר ודאות לגבי המחיר העתידי של ההובלה.

טובים השניים מן האחד

אם מדובר בדירה גדולה מאוד, שכוללת הרבה מאוד פריטים, בהחלט ייתכן ורצוי אף שתעדיפו שהמוביל יחזיק בתא המטען שלו אך ורק את הפריטים שלכם כדי לשמור עליהם ברמה מקסימלית, אך בהמון מקרים של זוגות צעירים או סטודנטים, הדבר לא כך.

מדובר בקבוצות שגרות בדירות של 2-3 חדרים, ומספר הפריטים שירצו להוביל אינו גדול, מה שמשאיר מקום לפריטים נוספים בתא המטען של המוביל, דבר שיכול להוזיל את ההובלה אם מדובר כמובן ביעד הובלה דומה מבחינת אזור גאוגרפי. רצוי כמובן להיות סגורים לגמרי על חלוקת המחיר בינכם לבין הקבוצה הנוספת שחולקת אתכם את ההובלה כדי למנוע אי נעימויות בכל הנוגע לתשלום הסופי, אך כמובן שהצעת מחיר מסודרת טרם ההובלה תפתור כל בעיה כזו.

אחרי הכול, כמה זה עולה לי ?

זו השאלה הכי חשובה, וכמובן שהמחיר משתנה מפריט לפריט. מבדיקה שערכנו, מחיר ממוצע של הובלת ספה היא באזור ה400 ₪, מחיר ממוצע של הובלת מכונת כביסה הוא באזור 360 ₪, מחיר ממוצע של הובלת מיטה הוא 465 ₪ (משתנה מאוד ותלוי בשטח המיטה). אם תרצו לדוגמא להעביר כלי נגינה בעל משמעות עבורכם כמו פסנתר, המחיר יכול להגיע גם ל750-800 ₪, והכל תלוי כמובן אם תהיו מוכנים לחלוק את ההובלה עם קבוצה נוספת ואז העלויות כבר יהיו מופחתות.

הכי חשוב לזכור

לעשות סקר שוק איכותי, לבחור מוביל לפי המלצות וחוות דעת מחברים קרובים, ולא להתבייש להתמקח, היות ומדובר בשוק גדול, גם התחרות מאוד גדולה בין מוביל אחד למשנהו. מקווים שעזרנו !  

כמה עולה להוביל משרד קטן
כמה עולה להוביל משרד קטן

בשונה מהובלה של דירת המגורים שלכם, בה אתם יכולים "לסבול" מקרה של ציוד שנאבד/מכונת כביסה ששבתה חיים, כאשר מדובר