נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה טיסה לארץ המגף?

מזה למעלה מעשור שאיטליה מככבת ברשימת היעדים האהובים ביותר על הישראלים, יחד עם מדינות אהובות נוספות באירופה כמו הולנד, פורטוגל או גרמניה. בארץ המגף ישנם יעדים רבים אותם תוכלו לפקוד לחופשה קצרה או ארוכה, לבד, עם חברים, עם בני הזוג או עם המשפחה כולה – מדובר ביעד שמציע הכל מהכל כך שהפופולאריות לה זוכה איטליה בקרב התיירים הינה בצדק.

מי שיבקש לעצמו סוף שבוע קצרצר במרחק של שעות טיסה ספורות יוכל לבקר ברומא, נאפולי, מילאנו, ונציה ועוד ערים יפהפיות שיש בהן שפע של אטרקציות להנאת המשפחה כולה – מוזיאונים, מסעדות, פאבים, רחובות קסומים, תצפיות מרהיבות, אתרי מורשת ותרבות ועוד ועוד.

עבור מי שירצה להקדיש לביקור מעט יותר זמן, איטליה מציעה כפרים ציוריים לטייל וללון בהם או חופשה בסגנון "טיול כוכב" בה תוכלו ללון ביעד מרכזי וממנו לצאת לטיולים יומיים בערים, העיירות והכפרים הסובבים אותו (למשל טיול באזור טוסקנה ידוע ככזה).

 

לא הכי זול, אבל שווה כל סנט

סיבות כאמור לא חסרות וככל הנראה איטליה לא תעלם מרדר המטיילים בשנים הקרובות, אך כן חשוב לציין שלא מדובר ביעד הזול ביותר לנפוש בו, במיוחד עבור מי מאיתנו שמטייל עם המשפחה כולה. בהקשר זה ישנם יעדים אחרים באירופה שיוכלו להוות חלופה זולה יותר לנופש, כמו יוון, בולגריה, פולין וצ'כיה.

אם בכל זאת תרצו להגיע לארץ המגף, לספוג קצת תרבות ולהנות מאוכל מצוין שישאיר לכם טעם של עוד (תרתי משמע), תשמחו לשמוע שאומנם המחירים באיטליה עצמה יכולים להיות יקרים אבל לגבי הטיסה יש לא מעט דברים שתוכלו לעשות ויחסכו לכם כסף רב.

 

טיפים למציאות טיסה זולה לארץ המגף

  1. העונה המתוירת ביותר באיטליה היא במהלך חודשי הקיץ והן בימים שבין חג המולד לראש השנה האזרחית. בנוסף לאלו הטיסות בתפוסה מלאה גם במהלך חגי תשרי, חנוכה ופסח. בזמנים אלו מחירי הטיסות גבוהים יותר כך שאם תבקשו להגיע אל היעד בחודשי החורף והאביב תהנו ממחירים זולים משמעותית.
  2. אם אתם סגורים על תאריך מומלץ להשוות טיסות בין מספר נמלי תעופה ולשקול את האפשרות של טיסה לנמל תעופה אחר וממנו לעלות על טיסת פנים שיכולה לעלות כמה עשרות אירו. למשל אם תרצו להגיע לרומא ומחיר הטיסה הינו 300 דולר, תוכלו לחפש טיסות למילאנו שהן זולות יותר ומשם לעלות על טיסת פנים לרומא.
  3. אם אתם גמישים בתאריך הטיסה מומלץ לבצע חיפוש ללא תאריך במנועי החיפוש ולאתר את התאריכים הזולים ביותר לביקור במדינה. תוכלו בדרך זו גם לבצע חיפוש כללי עבור "איטליה" מבלי לנקוב בנמל תעופה ספציפי ולגלות גם מהו היעד בתוך המדינה שמחירי הטיסה אליו הם הנגישים ביותר.
  4. לפני ביצוע כל החיפושים מומלץ להכנס לדפדפן במצב "בלתי נראה". מרוב המחשבים מדובר בלחיצה על הכפתורים CTRL+SHIFT+N על מנת לפתוח חלון כזה.
    בנוסף, הקפידו לנקות את קבצי ה"עוגיות" (COOKIES).
  5. אומנם מדובר ביעד שאיננו רחוק מישראל כך שאין סיבה שלא לטוס אליו בטיסה סדירה ישירה, אך אם תרצו לחסוך במחיר הטיסה באופן משמעותי כדאי לשקול לטוס לאיטליה עם עצירת ביניים. טיסות הכוללות עצירת ביניים יהיו זולות הרבה יותר וטיסות מסוג "לואו-קוסט" הכוללות עצירת ביניים יהיו לעתים זולות עד מאוד, כך שבדרך זו תוכלו לפחות כ-150 דולר.

אם בחרתם באופציה האחרונה חשוב לקחת בחשבון כי לרוב מדובר בטיסות ללא אפשרות ביטול או שינוי הכרטיסים והכבודה המותרת היא תיק גב בלבד (כל תוספת כרוכה בתוספת תשלום).

טיסה נעימה!

כמה עולה טיול למילאנו?
כמה עולה טיול למילאנו?

מילאנו נמנית בין יעדי הנופש האהובים ביותר בקרב תיירים מישראל. יש בה הכל מהכל, כך שהיא מתאימה לכל סגנון

כמה עולה מדריך טיולים במקסיקו
כמה עולה מדריך טיולים במקסיקו?

מקסיקו היא מדינה מדהימה אשר נמנית בין מוקדי התיירות הנחשקים והמסקרנים ביותר בעולם. שטחה הגדול, האוכל המעולה והאטרקציות המשגעות

כמה עולה טיול ג'יפים בדובאי
כמה עולה טיול ג'יפים בדובאי

אנחנו, הישראלים, יודעים לתכנן את הטיולים שלנו מראש. לבדוק את כל האטרקציות האפשריות שיש ביעד שבחרנו לטוס אליו וכמובן,

כמה עולה טיול לאבו דאבי
כמה עולה טיול לאבו דאבי

איחוד האמירויות היא אחת המדינות העשירות בעולם. ככזאת היא מציעה אטרקציות רבות, בתי מלון ופינוקים אחרים, הנחשבים יקרים במיוחד.