נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה טיול למילאנו?

מילאנו נמנית בין יעדי הנופש האהובים ביותר בקרב תיירים מישראל. יש בה הכל מהכל, כך שהיא מתאימה לכל סגנון של חופשה ולא משנה מתי לאורך השנה תחליטו לבקר בה, לא תתאכזבו, אבל כמה עולה חופשה שכזו? זו שאלת השאלות והתשובה נמצאת ממש כאן… 

 

מילאנו, לא רק שופינג

בירת האופנה העולמית ידועה בזכות סצנת שופינג לוהטת במיוחד, אבל היא מציעה הרבה יותר ממסע קניות מושחת – היסטוריה עניפה, מוזיאונים מסקרנים, פארקים אורבניים, בתי קפה מקסימים, מסעדות מעולות ואירועי תרבות הופכים אותה לנחשקת במיוחד והמחירים בהתאם.

 

טיימינג

עיתוי החופשה ישפיע רבות על העלויות. חופשה בחודשי הקיץ שמהווים את שיא עונת התיירות בעיר, תהיה היקרה ביותר – מחירי הטיסות ומקומות הלינה עולים, האטרקציות מלאות עד אפס מקום ובבתי הקפה הססגוניים יושבים רק תיירים.

לעומתם, עונות המעבר יאפשרו לכם ליהנות מהעיר במחירים שפויים וחופשה חורפית תהיה הזולה ביותר. חוששים שאין מה לעשות במילאנו בחורף? אל תדאגו – היא רומנטית, מלאת סיילים והאוכל המשובח ישכיח את כל הצרות והמכאובים.

 

טיסה ולינה

אלו הפרמטרים היקרים ביותר בחופשה, כי את כל היתר תוכלו לבחור בהתאם לתקציב שלכם – האם לאכול במסעדות או לבשל במלון, ליהנות באטרקציות חינמיות באוויר הפתוח או בכאלה שבתשלום ואפילו קניות – האם לצאת לשופינג בחנויות היוקרה או מנגד, לבחור אאוטלטים במילאנו – הבחירה שלכם.

אם כך, טיסה – הטיסה למילאנו יכולה להשאיר לכם עודף מ-100 יורו או לעלות כמה מאות. עם זאת, ככל שתקדימו להזמין את הכרטיס, הוא יהיה זול יותר. במיוחד אם תבחרו בחברת לואו קוסט ותטוסו לייט (עם תיק גב בלבד).

לגבי מלונות, גם כאן מומלץ לשריין מקום כמה שיותר זמן מראש. כך תוכלו ללון במרכז העיר ולחסוך כסף עבור התניידות בתחבורה ציבורית.

 

אז… כמה זה עולה?

לפניכם מחירים ממוצעים, המשתנים מעונה לעונה, בהתאם לביקוש, זמינות המקומות וכמה מוקדם שריינתם מקום, אם בכלל.

  • לינה: החל מ-30 יורו לאכסניית מטיילים וכ-200 יורו בממוצע לאדם במלון יוקרתי.
  • אוכל: 20 יורו למנה במסעדה טובה וכמה יורו בודדים למאכלי רחוב סופר טעימים.
  • טיסה: פחות מ-100 יורו למזמינים מראש והשמים הם הגבול. תזמינו מראש!
  • אטרקציות: יש לגמרי בחינם ויש גם ב-100 יורו ויותר. הכי חשוב לבדוק אם ניתן לקנות כרטיס משולב, מי זכאי להנחה והאם יש ימים בהם הכניסה בחינם.
  • תחבורה: לא יקרה, כ-10 יורו ביום בממוצע.
  • סה"כ: טיול חסכוני יעלה כ-70 יורו לאדם ליום (לא כולל טיסות), 150 יורו ליום הם מחיר סביר לטיול מפנק ועבור טיול יוקרתי תיפרדו מהרבה יותר.

לסיכום, טיול למילאנו נחשב יקר מהממוצע בהשוואה ליעדים אחרים באירופה, אך הוא לא חייב להיות יקר מאוד – זה לגמרי תלוי בכם ובנכונות שלכם לתכנן את החופשה מראש.

כמה עולה מדריך טיולים במקסיקו
כמה עולה מדריך טיולים במקסיקו?

מקסיקו היא מדינה מדהימה אשר נמנית בין מוקדי התיירות הנחשקים והמסקרנים ביותר בעולם. שטחה הגדול, האוכל המעולה והאטרקציות המשגעות

כמה עולה טיסה לארץ המגף?
כמה עולה טיסה לארץ המגף?

מזה למעלה מעשור שאיטליה מככבת ברשימת היעדים האהובים ביותר על הישראלים, יחד עם מדינות אהובות נוספות באירופה כמו הולנד,

כמה עולה טיול ג'יפים בדובאי
כמה עולה טיול ג'יפים בדובאי

אנחנו, הישראלים, יודעים לתכנן את הטיולים שלנו מראש. לבדוק את כל האטרקציות האפשריות שיש ביעד שבחרנו לטוס אליו וכמובן,

כמה עולה טיול לאבו דאבי
כמה עולה טיול לאבו דאבי

איחוד האמירויות היא אחת המדינות העשירות בעולם. ככזאת היא מציעה אטרקציות רבות, בתי מלון ופינוקים אחרים, הנחשבים יקרים במיוחד.