נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה טיול לחיטהורן הולנד

אירופה מציעה לתיירים מגוון ערים מרהיבות ותוססות עם אורח חיים אורבני ומרתק. טיולים אורבניים זה תמיד כיף, אבל זה נחמד גם לשלב יום או יומיים בנסיעה מחוץ לעיר כדי לראות את היופי האמיתי של המדינה. למטיילים בהולנד ובאמסטרדם ספציפית אנחנו ממליצים מאוד לקחת יום ולטייל בעיירות היפות בהולנד ובפרט זאנסה סכאנס וכן חיטהורן, הולנד. אלו ההמלצות שלנו.

 

מה עושים בזאנסה סכאנס?

טחנות הרוח הן אחד מהסמלים המוכרים ביותר של הולנד, וזאנסה סכאנס הוא המקום בו תראו את טחנות הרוח ההולנדיות האותנטיות ביותר. זהו למעשה כפר דייגים משוחזר ומרהיב ביופיו המדמה את הכפרים באזור. אם אתם מעוניינים ביום של רוגע ונופים כפריים ופסטורליים זה בדיוק המקום עבורכם.

בזאנסה סכאנס נמצאות טחנות רוח מקוריות שניתן להיכנס ולבקר בתוכן שכן כיום הן משמשות כמוזיאונים. ביקור בטחנות הרוח יחזיר אתכם שנים רבות אחורה, להולנד של פעם.

 

יום בחיטהורן – ונציה של הולנד

חיטהורן גם היא אחת העיירות המפורסמות בהולנד, וזאת בשל יופייה יוצא הדופן. מה שמאפיין את העיירה הן התעלות שהיא בנויה עליהן והגשרים הרבים שחלקם בבעלות פרטית שכל אלו זיכו את חיטהורן בתואר "ונציה של הולנד".

אם אתם מעוניינים להרגיש אווירת כפר הולנדי מסורתי ומיוחד, לטייל בין התעלות, לשוט ולרכב על אופניים בנוף פסטורלי ומרהיב טיול יום בחיטהורן זה לחלוטין בשבילכם.

 

טיול יום בחיטהורן וזאנסה סכאנס

אנחנו ממליצים מאוד לשלב בטיול שלכם באנסטרדם טיול יום בחיטהורן וזאנסה סכאנס. מכיוון שמדובר בעיירות קרובות יחסית עם נסיעה מרהיבה ביופייה בניהן, מומלץ לשלב את שתיהן באותו היום במידה ואתם מהטיפוסים שאוהבים להספיק הרבה בטיול.

הדרך הנוחה והמשתלמת ביותר להוציא לפועל טיול יום בחיטהורן וזאנסה סכאנס היא באמצעות סיורי יום שיוצאים מאמסטרדם. זה נוח בין אם האלטרנטיבה שלכם היא רכב פרטי ובין אם תחבורה ציבורית: אין שום סיבה שכשאתם בחופש תתחילו להסתבך עם וויז או גוגל מפס כדי למצוא את העיירות ולנהוג, וכן בתחבורה ציבורית ספק אם תצליחו לשלב בין שתי העיירות, שכן הנסיעה בניהן נמשכת כשעתיים וחצי בתחבורה ציבורית.

 

טיול עם הדרכה בעברית

חברת We Are Amsterdam מציעה טיולי יום לחיטהורן וזאנסה סכאנס עם ליווי של מדריך ישראלי מקומי – וכמובן שהטיול נערך בעברית. הנסיעה היא במיניוואן שצמוד לקבוצה כל היום ולוקח אתכם מאמסטרדם ומחזיר אתכם אליה.

בטיול תכירו כמו שצריך את חיטהורן וזאנסה סכאנס, כי אין כמו לטייל במקום ולקבל עצות ממי שמכיר את המקום באמת. הטיול כולל ביקור בטחנות הרוח היפות ובכפר הדייגים זאנסה סכאנס ואז נסיעה לחיטהורן, שיט בתעלות היפות וכן ביקור במפעל לייצור גבינה ומפעל קבקבי עץ. משך הטיול כ-8 שעות והעלות היא 79 יורו לאדם ללא הוצאות אוכל. הטיול מתאים ומומלץ למבוגרים ולילדים כאחד, ומונגש לבעלי מוגבלויות בתיאום מראש.

כמה עולה טיול למילאנו?
כמה עולה טיול למילאנו?

מילאנו נמנית בין יעדי הנופש האהובים ביותר בקרב תיירים מישראל. יש בה הכל מהכל, כך שהיא מתאימה לכל סגנון

כמה עולה מדריך טיולים במקסיקו
כמה עולה מדריך טיולים במקסיקו?

מקסיקו היא מדינה מדהימה אשר נמנית בין מוקדי התיירות הנחשקים והמסקרנים ביותר בעולם. שטחה הגדול, האוכל המעולה והאטרקציות המשגעות

כמה עולה טיסה לארץ המגף?
כמה עולה טיסה לארץ המגף?

מזה למעלה מעשור שאיטליה מככבת ברשימת היעדים האהובים ביותר על הישראלים, יחד עם מדינות אהובות נוספות באירופה כמו הולנד,

כמה עולה טיול ג'יפים בדובאי
כמה עולה טיול ג'יפים בדובאי

אנחנו, הישראלים, יודעים לתכנן את הטיולים שלנו מראש. לבדוק את כל האטרקציות האפשריות שיש ביעד שבחרנו לטוס אליו וכמובן,

כמה עולה טיול לאבו דאבי
כמה עולה טיול לאבו דאבי

איחוד האמירויות היא אחת המדינות העשירות בעולם. ככזאת היא מציעה אטרקציות רבות, בתי מלון ופינוקים אחרים, הנחשבים יקרים במיוחד.