נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה מדריך טיולים במקסיקו?

מקסיקו היא מדינה מדהימה אשר נמנית בין מוקדי התיירות הנחשקים והמסקרנים ביותר בעולם. שטחה הגדול, האוכל המעולה והאטרקציות המשגעות הופכים אותה ליעד שכיף לטייל בו בכל הרכב, עונה ותקציב, אבל אם אתם רוצים להכיר את מקסיקו האמיתית ולנצל את הזמן בצורה הטובה ביותר – טיול עם מדריך היא אופציה שכדאי לכם לשקול.

 

למה כדאי לטייל עם מדריך במקסיקו?

קודם כל חשוב להבהיר שבהחלט ניתן לטייל במקסיקו בלי מדריך – המקומיים נחמדים, יש לא מעט שילוט באנגלית, ההתניידות איננה מסובכת ויש הרבה אטרקציות תיירותיות שאפשר להסתדר בהן לבד… אך כשזה נאמר, אם אתם רוצים ללמוד על ההיסטוריה המקומית, לקבוע את מסלול הטיול שלכם ולהכיר את המקומות הכי שווים של מקסיקו מדריך יאפשר לכם להפיק מהטיול שלכם את המיטב.

 

להגיע לאן שרוצים מתי שרוצים

טיול עם מדריך מקומי ורכב יאפשר לכם להגיע גם ליעדים פחות מוכרים, לתכנן את מסלול הטיול בהתאם לתחומי העניין שלכם, לשנות אותו במהלך הטיול ולעצור היכן שבא לכם.

 

היכרות עם השפה המקומית

מדריך דובר השפה המקומית יוכל לסייע בתרגום, לגשר בפערי השפה ביניכם לבין תושבי המקום, לשתף אתכם באנקדוטות פיקנטיות וכל מה שתרצו לשאול, בשפה שלכם.

 

חוויה אותנטית

מדריך מקומי ייקח אתכם לפינות חמד קסומות, מסעדות מיוחדות, שווקים השמורים למקומיים ועוד הפתעות שאלמלא טיול במחיצת מקומי לא הייתם נהנים מהן.

 

ניצול טוב של זמן וכסף

תוכלו להתמקד במה שחשוב לכם, לתכנן את הזמן בצורה הטובה ביותר (שעות מומלצות, דרכי קיצור וכו') ולחסוך לכם לא מעט כסף (מחירים השמורים למקומיים, מבצעים שונים).

 

אז… כמה עולה מדריך במקסיקו?

ישנם סוגים שונים של הדרכה וכל אחד יכול לבחור בהתאם למי שהכי נוח ומתאים לו. למשל, ישנם טיולים מודרכים אשר יוצאים כקבוצה מהארץ – טיולים אלה כוללים טיסה, לינה, אוכל וכניסה לאטרקציות כך שאלמנט ההדרכה (או התשלום עבור ההדרכה) מסתכם בכמה טיפ לתת למדריך.

אם כך, נתמקד במדריך מקומי שילווה אתכם למשך כמה שעות או ימים במהלך הטיול במקסיקו – טיול של שעות בודדות הינו בדרך כלל ליווי באתר ספציפי והתשלום תלוי בסוג האתר וכמה הדרכה נחוצה בו – בדרך כלל כ-35 דולר אמריקאי בממוצע.

אם אתם מחפשים מדריך שייקח אתכם עם רכב פרטי לטיול בכמה יעדים, הרי שמדובר במחיר גבוה יותר, שכולל הדרכה, נסיעות ועוד. המחיר במקרה זה הוא פונקציה של נקודת האיסוף, משך הנסיעה וכמות המשתתפים כך שמדובר בטווח גדול.

לצורך השוואה, טיול יומי של 4 נפשות לצ'יצ'ה איצ'ן עם מדריך דובר עברית, כולל 4 שעות נסיעה מקנקון, הדרכה וכניסה לאתר יעלה כ-700 דולר, בעוד שטיול מאורגן לאתר עולה כ-90 דולר לאדם. חשוב לציין שגם במקרים אלה, נהוג לתת טיפ.

כמה עולה טיול למילאנו?
כמה עולה טיול למילאנו?

מילאנו נמנית בין יעדי הנופש האהובים ביותר בקרב תיירים מישראל. יש בה הכל מהכל, כך שהיא מתאימה לכל סגנון

כמה עולה טיסה לארץ המגף?
כמה עולה טיסה לארץ המגף?

מזה למעלה מעשור שאיטליה מככבת ברשימת היעדים האהובים ביותר על הישראלים, יחד עם מדינות אהובות נוספות באירופה כמו הולנד,

כמה עולה טיול ג'יפים בדובאי
כמה עולה טיול ג'יפים בדובאי

אנחנו, הישראלים, יודעים לתכנן את הטיולים שלנו מראש. לבדוק את כל האטרקציות האפשריות שיש ביעד שבחרנו לטוס אליו וכמובן,

כמה עולה טיול לאבו דאבי
כמה עולה טיול לאבו דאבי

איחוד האמירויות היא אחת המדינות העשירות בעולם. ככזאת היא מציעה אטרקציות רבות, בתי מלון ופינוקים אחרים, הנחשבים יקרים במיוחד.