נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה הדפסת תמונה על בלוק עץ?

לאחרונה נדמה לנו שכולם בוחרים להדפיס תמונות שונות על גבי בלוק עץ. רק ביממה האחרונה שוחחנו עם קולגה מהמשרד השכן, קרובת משפחה וחבר קרוב שציינו בפנינו כי הם הזמינו בלוק עץ עם תמונות שאהובות עליהם במיוחד. עובדה זו גרמה לנו לצאת ולבדוק את העניין באופן מעמיק, פשוט כי גם אנחנו רוצים להדפיס תמונה. אנו מזמינים אתכם להישאר אתנו ולגלות את כל הפרטים החשובים, כולל העלויות כמובן.

 

הסבר קצר על הדפסת תמונה על בלוק עץ

יכול להיות ששמעתם בדיוק כמונו על האפשרות להדפיס תמונות על בלוק עץ ואינכם יודעים במה מדובר. אם כך, תדעו שגם אנחנו היינו במקום הזה עד לא מזמן. לאחר שהבנו שמדובר בטרנד שסוחף את כולם, החלטנו לערוך חיפוש בגוגל עד שהגענו אל הבלוק הנחשב. בסופו של דבר, כפי שאתם וודאי מבינים, החלטנו שאנחנו גם רוצים להתחדש בו.

שכן, מדובר בבלוק עץ שאפשר להדפיס עליו כל תמונה שרק תרצו. זו יכולה להיות תמונה שלכם מהטיול האחרון, תמונה של המשפחה או בת הזוג. היתרון המשמעותי שבא לידי ביטוי בבחירה זו נוגע לאיכות. שכן, בניגוד להדפסת תמונה פשוטה, כאן אתם מקבלים תמונה מסיבית שנשמרת לאורך זמן.

 

המחיר של הדפסת תמונה על בלוק עץ משתנה בהתאם לקריטריונים שונים

ערכנו בירור מעמיק כדי שנוכל להגיע למסקנה חד משמעית בנוגע לעלויות של ההדפסה הזו. יצרנו קשר עם כמה חנויות של פוטובלוק ברמת גן ונאמר לנו בכל פעם מחדש כי המחירים משתנים בהתאם לקריטריונים שונים. בחרנו להציג בפניכם תחילה את הקריטריונים כפי שאלה נמסרו לנו על ידי הנציגים מהחנויות:

  • הגודל של הבלוק
  • האיכות של הבלוק
  • החבילה שתבחרו

חשוב מאוד שתדעו שכל חנות מציעה חבילות שונות. יש חנויות שמציעות רכישה של 10 פוטובלוקים בגודל 15 על 15, בעוד חנות אחרת תציע לכם 10 יחידות של 10 על 10.

 

בואו נדבר תכל'ס – כמה תשלמו על החבילות הנפוצות ביותר?

ריכזנו עבורכם את כל החבילות הנפוצות ביותר שנמכרות בחנויות הפוטובלוק, כדי לחסוך לכם את המאמץ. על 10 יחידות של פוטובלוק בגודל 10 על 10 אתם תשלמו בערך 210 ₪. על סט של 10 יחידות בגודל 15 על 15 אתם תשלמו כ – 389 ₪ לערך.

 

קבלו מאתנו טיפ חשוב – שימו לב לאיכות

רגע לפני סיום אנו רוצים להמליץ לכם שלא לשים דגש רב על העלות. שכן, האיכות היא העניין החשוב ביותר ברכישה מסוג זה. אם יתאפשר לכם, תבררו שאתם קונים בחנות מומלצת וכך, תהיו  בטוחים שתבצעו רכישה איכותית במחיר טוב.

 

לסיום

עד כאן המדריך שאפשר לכם להכיר בעלויות של הדפסת תמונה על בלוק עץ. כעת יש בידיכם את המידע, כך שעליכם רק לבחור את החבילה והמחיר המתאים.

כמה עולה לעשות בוק בטבע?
כמה עולה לעשות בוק בטבע?

בוק בטבע הוא אפשרות מצוינת למי שרוצה להנציח רגע, או מאורע כלשהו. מבוק בטבע תקבלו תמונות טבעיות וצבעוניות, וגם