נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה הדפסת תמונה ובאיזה מסגרת כדאי לבחור

תמונות תמיד עוזרות לנו להיזכר בדברים מצחיקים ונעימים שקרו לנו או באנשים קרובים לנו. התמונות שלנו יכולות לתת לנו כוח גדול ולהזכיר לנו מה חשוב לנו. אם אתם רוצים להדפיס תמונה בצורה איכותית ומקצועית, הינה כמה דברים שאנו ממליצים שתיקחו בחשבון לפני שאתם מדפיסים תמונה וממסגרים אותה. באופן פשוט, הטיפ שלנו הוא להיות מיוחדים ולחשוב על כל הפרטים. 

 

על מה תהיה התמונה?

התשובה ההגיונית ביותר והנפוצה ביותר היא כמובן מסגרת פשוטה. אבל יש עוד מגוון רחב של הדפסות שאתם יכולים לעשות. אתם יכולים להדפיס את התמונה על כרית כדי שתוכלו להתכרבל איתה  או על חולצה כדי שתוכלו להראות אותה לכל העולם.

יש אפשרות להדפיס את התמונה גל על ספל ולתת אותה כמתנה במשרד שלכם או לחבר קרוב. כל סוג כזה של הדפסה מתאימה לאירוע אחר ולכן אנחנו מזמינים אתכם להסתכל אצלנו באתר על הדפסת תמונות , להתרשם בעצמכם ולבחור את סוג ההדפסה הרלוונטי קמה שיותר.

 

מיקום התמונה

לפני שאתם מדפיסים את התמונה או בוחרים את סוג ההדפסה, נסו לחשוב איפה אתם רוצים למקם אותה בבית. צאו עכשיו (כן באמצע קריאת הכתבה) אל רחבי הבית וחפשו את המקום המושלם בשביל התונה שלכם. אנחנו מבקשים ממכם לעשות את זה בגלל שמיקום התמונה יכול להשפיע מאוד על המסגרת שאותה תבחרו.

חשבו שתבינו על איזה רהיט התמונה תעמוד או מה הצבע של הקיר עליו אתם רוצים לתלות את התמונה. אחר כך כדאי שתחברו במסגרת שתיתן קונטרה מעניינית והפוכה לחומר הרהיט ולבצע שלו. אם זה שולחן מעץ בחרו במסגרת מזכוכית ועם זה שולחן זכוכית בחרו במסגרת מעץ. אחר כך תוכלו לגלוש באתר שלנו תוכלו ולבחור מסגרות לתמונות שלכם.

 

סוגי המסגרות-

ישנם סוגים רבים של מסגרות אך המוכרות והנפוצות ביותר הן כמובן מסגרת מעץ או מסגרת מפלסטיק. אנחנו רוצים שתכירו גם את המסגרות מזכוכית בהן תוכלו להדפיס את התמונה ולתת לה מראה עיצובי מיוחד ומעניין. מסגרת נוספת היא הדפסה על קנבס ציור.

זו מסגרת שמתאימה בעיקר לתמונות עיצוביות או לנופים ופחות לתמונות משפחתיות או של אנשים וקרובי משפחה. הדפסה נוספת תוכלו לעשות על בלוק עץ שעומד בפני עצמו ונותן לתמונה נפח גדול יותר ותחושה של תלת-ממד תוך חלל החדר.

 

עלות

יש לנו מגוון רחב של סוגי דפים ומסגרות וכל אחת מהם משתנה במחירים לפי כמות הדפים או גודל המסגרת שאותה את רוצים. אתם מוזמנים להיכנס לאתר שלנו ולבחור את כלל המרכיבים כדי ליצור לעצמכם את התמונה שתתאים לכם בצורה הטובה ביותר. אתם מוזמנים לפנות אלינו אם אתם רוצים להתייעץ ולהתלבט על סוג הדף או על כמות ההדפסה. בהצלחה.

כמה עולה לעשות בוק בטבע?
כמה עולה לעשות בוק בטבע?

בוק בטבע הוא אפשרות מצוינת למי שרוצה להנציח רגע, או מאורע כלשהו. מבוק בטבע תקבלו תמונות טבעיות וצבעוניות, וגם