נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולים צילומי ניו בורן?

שמחה חדשה נולדה במשפחה? מזל טוב וברכה! הנצחת הרגע הנפלא של תינוק או תינוקת חדשים במשפחה תאפשר לכם לזכור את ההתרגשות והתרוממות הרוח מן הפלא הקטן שהגיח לאויר העולם. שמי שרי וינפלד ואני צלמת ניו בורן ואשמח לתת לכם הצעת מחיר לאלבום תמונות סטודיו מהודר עם התוספת המתוקה החדשה למשפחה שלכם לשמחת כולם!

 

אלבום ניו בורן

עשרת הימים הראשונים בחייו של הרך הנולד, או כפי שהוא נקרא באנגלית ניו בורן, מאפשרים לנו לצלמו באופן מיוחד. בימיו הראשונים התינוק ישן על מנת להתחזק וזו בדיוק ההזדמנות הנכונה לצלם אותו לתמונות מקסימות, איתכם או לבד. אף על פי שבהיותך יולדת טרייה בוודאי קשה להיטלטל עם תינוק כל כך קטן, אך התמונות הנדירות הללו מן הימים הראשונים לחייו של ילדך החדש יהיו שוות את המאמץ.

 

צילום ניו בורן

צילום ניו בורן מתבצע בזמן שטרם מלאו לתינוק עשרה ימים. בדרך כלל אני מצלמת את התינוקות בסטודיו שלי עם התאורה המתאימה ביותר והאביזרים המיוחדים שלי שיהפכו כל תמונה לחוויה. אפשר לצלם את התינוק לבדו או עם כל המשפחה למזכרת מיוחדת במינה. צילום ניו בורן הוא הזדמנות שלא תחזור על עצמה להנציח את התקופה המיוחדת הזו שבה התינוק רך בימים, ושיגדל, יתרגש לראות את עצמו כל כך קטן וזך.

 

מתי לפנות אליי?

מאחר ואני רוצה לפגוש אתכם כשלרך הנולד טרם מלאו יותר מעשרה ימים, אשמח אם תוכלו ליצור איתי קשר כשהבטן ההריונית שלכם נכנסת לתשיעי. בדרך זו אוכל לשמור איתכם על קשר ולתאם את המועד המושלם לנוחותכם. במידה והתינוק כבר נולד, אשמח אם תפנו אליי ונבדוק ביחד אם אוכל לצלם אתכם מהר ככל האפשר.

 

עלויות יום הצילומים

בשוק צילומי ניו בורן המחירים הקיימים נעים בין 700 ש״ח לבין 1500 ש״ח, אך אני אוהבת לשוחח ולהכיר כל אחד מכם לפני שאני נותנת הצעת מחיר וזאת על מנת שאוכל להתאים לכם את יום צילומי הניו בורן בדיוק כפי שאתם צריכים ורוצים.

 

קצת על עצמי

אני שרי וינפלד, צלמת מקצועית המתמחה בצילומי תינוקות, ילדים ומשפחות. אני מצלמת בסטודיו שלי או בחיק הטבע הקסום. אני מחזיקה מצלמה מאז שאני זוכרת את עצמי ואוהבת במיוחד להנציח את הרגעים הקסומים של ימיו הראשונים של הרך הנולד. אשמח להכיר אתכם ולהכין עבורכם מזכרת נצח מיוחדת במינה.

 

לסיכום

אלבום צילומי ניו בורן הם מזכרת נפלאה לרגע התמים והקסום של הצטרפות תינוק חדש למשפחה. עשרת ימיו הראשונים של הרך הנולד הן הזדמנות שלא תחזור לצילומים מיוחדים שינציחו את הימים הראשונים של הבייבי החדש. לפרטים נוספים פנו אליי כדי שאוכל להבין טוב יותר מהן ציפיותיכם ומשאלותיכם בדרך אל אלבום הניו בורן החדש שלכם.

כמה עולה לעשות בוק בטבע?
כמה עולה לעשות בוק בטבע?

בוק בטבע הוא אפשרות מצוינת למי שרוצה להנציח רגע, או מאורע כלשהו. מבוק בטבע תקבלו תמונות טבעיות וצבעוניות, וגם