נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה לעשות בוק בטבע?

בוק בטבע הוא אפשרות מצוינת למי שרוצה להנציח רגע, או מאורע כלשהו.

מבוק בטבע תקבלו תמונות טבעיות וצבעוניות, וגם תרוויחו חוויה נהדרת.

אז מה הרעיון שעומד מאחורי צילומים בטבע, וכמה זה יעלה לכם?

 

בוק בטבע

אפשר לנצל כל אירוע חגיגי כהזדמנות לעשות בוק בטבע: בת מצווה, חתונה, צילומי משפחה, צילומי הריון והרשימה עוד ארוכה. שלא כמו בסטודיו, בו צריך להחליף באופן יזום ומלאכותי את הרקע עליו מצטלמים, צילומים בטבע יוצאים מוצלחים גם בזכות הנופים הטבעיים, וגם בזכות האווירה שהם ישרו עליכם, כשתצטרכו לחייך אל המצלמה ולהיראות נינוחים עד כמה שאפשר.

 

בוק בטבע – מחירים

טווח המחירים הינו רחב, ולכן צריך קודם כל להבין כיצד הדברים עובדים. כל צלם יציע לכם חבילות צילום שונות, אותן הוא מרכיב מבחינת מחיר ותמורה. בצילומים בטבע, יש מספר גורמים המייקרים את עלות הצילומים:

מיקומים

צילומים בטבע דורשים מעברים בין מקום למקום, תוך קיפול הציוד ואירגונו במקום אחר. הלוגיסטיקה הרבה מייקרת את הצילומים הללו, לעומת צילומים בסטודיו למשל.

 

מרחק

לעומת צילומים בסטודיו, בו אתם מגיעים אל הצלם, בוק בטבע דורש מהצלם להגיע אל הלוקשיין שתבחרו (ים, יער, חורשה וכדומה), מה שלעיתים דורש מהצלם לבזבז זמן לא קצר בדרכים.

 

זמן הצילומים

בעיקר בשל המיקומים השונים והמרחקים, בוק בטבע ייקח זמן רב יותר מצילומים בסטודיו, ולכן גם מחיר הצילומים יהיה גבוה יותר.

חבילות לצילומים בטבע לא יעלו לכם פחות מ- 1,000 שקל, ומחירן יוסיף לעלות מעלה ככל שתוסיפו עוד לוקיישנים, או כתלות בניסיונו של הצלם שבחרתם.

 

איך לבחור צלם?

השלב הראשון בבחירה של הצלם הוא קודם כל לוודא שאתם מתחברים לסגנון הצילום שלו. תוכלו להסתכל בתיק העבודות שלו, או בתמונות שהעלה הצלם לאתר האינטרנט שלו, ולראות אם אתם אוהבים את התוצרים המתקבלים. לאחר שהכנתם לכם רשימה של אנשי מקצוע שאהבתם, תוכלו להשוות את מחירי החבילות שכל אחד מהם מציע ולבחור באטרקטיבית מבניהם. שימו לב למה שאתם מקבלים בכל חבילה, לעיתים החבילה הזולה ביותר אינה החבילה המשתלמת ביותר.

 

איך להתכונן לבוק בטבע?

חשבו על המיקומים שבהם תרצו להצטלם, או לפחות על סגנון הנופים שהייתם רוצים שיופיעו בתמונות שלכם. מומלץ לבחור לפחות שני מיקומים שונים מאוד זה מזה, למשל חוף ים ויער, כדי לגוון את הצבעוניות בתמונות ולהגדיל את השונות. אם אתם מסתבכים בבחירת מיקומים ספציפיים תמיד תוכלו להיעזר בצלם שלכם, שהוא בוודאי ידע להמליץ לכם.

 

לסיכום

אם אתם חוגגים אירוע משמח או סתם רוצים לחגוג את החיים, אתם יכולים לעשות בוק בטבע, ולהנציח את הרגע בתמונות על רקע הנופים שאתם הכי אוהבים. המחירים של בוק בטבע הם גבוהים יותר מצילומי סטודיו רגילים, בגלל הארגון והזמן שהם דורשים, והם כמעט תמיד באזור ה- 1,000 שקלים ומעלה, כתלות בסוג הצילומים שבחרתם, ובצלם הספציפי אותו בחרתם.