נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה טיול לאבו דאבי

איחוד האמירויות היא אחת המדינות העשירות בעולם. ככזאת היא מציעה אטרקציות רבות, בתי מלון ופינוקים אחרים, הנחשבים יקרים במיוחד.

לצד כל אלה, אפשר בהחלט לתכנן טיול מרתק ומלא חוויות באבו דאבי, גם בתקציב מתון ואף כדאי בהחלט.

 

האם אפשר לטייל באבו דאבי בתקציב מוגבל?

דובאי ואבו דאבי הן בין הערים היקרות ביותר בעולם. למרות זאת, שדווקא יוקר המחיה בערים הללו נמוך יותר מישראל במידה ניכרת, אם כי המגורים יקרים יותר.

בנוסף, יש להתחשב בעובדה כי סגנונות טיול שונים אפשרים לכם לבחור גם תקציב מתאים לכיס שלכם ולכן, אין צורך לחשוש – פשוט תכננו טיול לאבו דאבי בתקציב שמתאים לכם.

 

מלונות באבו דאבי

אבו דאבי מציעה שפע של בתי מלון, בטווח רחב של מחירים, החל מ 100 דירהם ללילה (המטבע של האמירויות, קרוב מאוד בערכו לשקל הישראלי). המחירים יכולים להגיע גם עד 11,000 דולר ללילה ואף יותר – הכל תלוי בהעדפה שלכם.

 

תחבורה באבו דאבי

אולי החלום עבור מטיילים באבו דאבי הוא להסתובב בין האטרקציות בתוך למבורגיני מפנקת או פרארי יפהיפיה וזו אכן אפשרות קיימת, אבל גם יקרה מאוד.

עבור אלה המבקשים להוזיל עלויות, אפשר להתנייד ברחבי העיר גם בתחבורה ציבורית – מוניות, מטרו עירוני, רכבת קלה ועוד אפשרויות תחבורה, כולן יעילות ונוחות, במחירים ידידותיים.

 

מה אוכלים באבו דאבי?

רוב בתי המלון בעיר מציעים אירוח כולל ארוחת בוקר מפנקת למדי, כך שאתם צריכים לדאוג לעצמכם לארוחת צהריים, ערב ונשנושים בין לבין.

תוכלו לאכול במסעדות יוקרה, מסעדות פשוטות, או דוכני רחוב, כאשר טווח המחירים יכול לנוע בין כמה דירהם בודדים לארוחה קלה בדוכן רחוב ועד כ – 100 דירהם לאדם במסעדה נחמדה.

הוצאה ניכרת צפויה לכם דווקא על נושא השתיה, שכן לא מומלץ לשתות מי ברז באמירויות ולכן כדאי לתכנן מראש סכום יומי להוצאה על שתיה קלה ומים בבקבוקים מהסופר הקרוב.

אלכוהול נחשב יקר יחסית באמירויות והוא גם אסור לשתיה עבור מוסלמים, אבל אם אתם לא מוסלמים – תוכלו להנות ממבחר נאה של משקאות אלכוהוליים, במחירים נמוכים יותר מאשר בארץ.

 

שופינג ואטרקציות

אפשר לומר בלב שלם כי טיול לאבו דאבי אינו שלם בלי השתתפות באטרקציות בתשלום ושופינג במרכזי הקניות המדהימים ובשווקים הצבעוניים, אך כדאי לקחת מראש בחשבון כי האטרקציות באמירויות הן מושקעות וייחודיות ולכן גם יקרות יחסית, אם כי אפשר למצוא גם אטרקציות חינמיות וכאלה שמחירן נמוך יחסית.

 

לסיכום

טיול באבו דאבי, כמו בכל מקום אחר בעולם, יכול לנוע בין עלויות נמוכות יחסית לבין עלויות גבוהות באופן אסטרונומי. המחירים של האטרקציות השונות, בתי המלון, המסעדות, הנסיעות והשופינג משתנים בהתאם לרמת החיים ורמת המחיר שאתם מחפשים, אבל אבו דאבי, למרות היותה בין הערים היקרות בעולם, מציעה גם אפשרויות טיול לבעלי תקציב מתון.

כמה עולה טיול למילאנו?
כמה עולה טיול למילאנו?

מילאנו נמנית בין יעדי הנופש האהובים ביותר בקרב תיירים מישראל. יש בה הכל מהכל, כך שהיא מתאימה לכל סגנון

כמה עולה מדריך טיולים במקסיקו
כמה עולה מדריך טיולים במקסיקו?

מקסיקו היא מדינה מדהימה אשר נמנית בין מוקדי התיירות הנחשקים והמסקרנים ביותר בעולם. שטחה הגדול, האוכל המעולה והאטרקציות המשגעות

כמה עולה טיסה לארץ המגף?
כמה עולה טיסה לארץ המגף?

מזה למעלה מעשור שאיטליה מככבת ברשימת היעדים האהובים ביותר על הישראלים, יחד עם מדינות אהובות נוספות באירופה כמו הולנד,

כמה עולה טיול ג'יפים בדובאי
כמה עולה טיול ג'יפים בדובאי

אנחנו, הישראלים, יודעים לתכנן את הטיולים שלנו מראש. לבדוק את כל האטרקציות האפשריות שיש ביעד שבחרנו לטוס אליו וכמובן,