נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה לעשות רילוקיישן ולמה כדאי לקחת ליווי לתהליך?

ישראלים רבים נוהרים לבתיהם החדשים שמחכים להם במקומות שונים ברחבי העולם. שכן, הליך הרילוקיישן הפך להיות עניין שבשגרה בשנים האחרונות. מספרם העולה של היחידים, הזוגות והמשפחות שעוזבים את הארץ, כדי לעבוד מחו"ל הוביל להעלאת מדריך זה לרשת. בשורות הבאות נרכז את התשובה המפורטת לשאלה שנשאלת על ידי רבים ברשתות החברתיות ובפורומים שעוסקים בנושא. הישארו כאן ותכירו בעלויות של רילוקיישן והחשיבות בהסתייעות מצד חברה מקצועית בתחום.

 

רילוקיישן – כמה זה יעלה לכם?

סביר להניח שאתם יודעים שהליך רילוקיישן מצריך יישום של הליכים רבים, לדוגמא:

  • השכרה של מחסן בארץ (שיאפשר לאחסן רהיטים ופריטים שתרצו לשמור)
  • הובלת תכולת הדירה ליעד
  • הוצאת וויזת עבודה
  • ניתוק תושבות ועוד

זו ההזדמנות לספר שכל אחד צפוי לשלם מחיר שונה עבור ההליכים הללו. שכן, העלויות של השכרת מחסן לצורך הדוגמא, משתנות בהתאם לגודל, המיקום ומשך ההשכרה. עלות ההובלה של תכולת הדירה, צפויה להשתנות גם כן בהתאם למדינת היעד, מספר הפריטים וחברת ההובלה הנבחרת.

כך שבעצם, אנו לא יכולים להציג בפניכם מחיר מדויק, אך נוכל לומר שמדובר בתהליך שצפוי לעלות בין מאות לאלפי שקלים. נדגיש שתוכלו לחסוך בעלויות באופן משמעותי אם תקבלו ליווי מקצועי מצד מומחים שמכירים בהליך. זו הסיבה הראשונה שתגרום לכם לפנות לקבלת ייעוץ והיא לא היחידה.

ליווי רילוקיישן

הסיבה ה – 1: כדי לחסוך בעלויות

מומחים בתחום הרילוקיישן מכירים בעלויות המשוערות של השילוח, האחסנה וכל שירות אחר שתצטרכו לקבל כדי להגיע לביתכם החדש. קבלת ליווי רילוקיישן מקצועי יאפשר לכם לחסוך בעלויות באופן ניכר, משום שנציגי החברה ימסרו לכם את שמותיהן של החברות האמינות ביותר שיציעו מחירים הוגנים ויספקו שירות טוב.

 

הסיבה ה – 2: כך תוכלו לסגור את כל הפינות

כידוע, יש רשימה ארוכה של משימות שתצטרכו לבצע לפני שתגיעו לביתכם החדש. כדאי שתדעו שיישום ההליך באופן עצמאי עשוי לגלות שפספסתם משימה אחת או שתיים שתתגלה כחשובה במיוחד. קבלת ליווי מצד חברה מוסמכת תאפשר לכם לבצע את ההליך במלואו, מבלי לפספס דבר.

 

הסיבה ה – 3: יתאפשר לכם לקבל סיוע בכל עת

חברות שמעניקות ליווי רילוקיישן יהיו שם לצידכם לאורך כל הדרך ולא רק בעת ההתארגנות לנסיעה. כך שתוכלו לנחות בביתכם החדש בידיעה שיש מי שיסייע בעת הצורך. הדבר עשוי לבוא לידי ביטוי בחיפוש אחר מסגרת לימודים חדשה לילדים, קבלת מידע אודות עניינים בירוקרטיים ועוד.

 

השורה התחתונה – פנו לחברה מוסמכת ותטוסו בראש שקט

עד כאן המדריך ששכנע אתכם לפנות לקבלת ליווי רילוקיישן שיאפשר להתחיל בשגרה החדשה בראש שקט. כעת ברור לכם שמדובר בתהליך מורכב שצריך להתבצע תוך הסתייעות מצד גורמים שמכירים בו מקרוב, כך שעליכם רק לבחור בחברה מומלצת שתהיה שם עבורכם בכל שלב.

רילוקיישן