נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה מעקה זכוכית איכותי ובטיחותי?

מעקות זכוכית הם מעקות שתוכלו להתקין בתוך הבית ומחוץ לו. בבתים ניתן דגש רב יותר לפן עיצובי וגם נעשה שימוש בסוג המעקות המתאימים אל הבית שלכם. אחד מהיתרונות הבולטים ביותר של המעקה הוא לשדר לבית שלכם עיצוב נקי ויוקרתי יותר, וגורם לבית שלכם להראות אלגנטי וכך גם מודרני יותר. מעקה זכוכית נותן מראה אלגנטי יותר לבית שלכם, אך לא רק, אלא גם נותן לכם ביטחון מירבי בבית.

 

מעקות זכוכית

מעקות זכוכית יכול להתאים לכל מקום בבית שלכם. מלבד עיצוב יוקרתי, הוא יכול להשתלב בכל אזור בבית, בין אם מדובר על מדרגות, גינה, אזור הבריכה וגם מעקה זכוכית למרפסת ועוד שימושים רבים אחרים. ניתן להתקין את מעקות הזכוכית על ידי עמודים וניתן לשתול גם את המעקות הזכוכית בבטון, על גבי מאנטים או לשלב אותם בסגנון מעקה כמו ברזל או עץ וגם בעמקה מכופף וגם ישר. ניתן להתקין כיום את מעקה הזכוכית בעובי של בים 10-19 מ״מ, בעזרת טכניקה של התקנה נמוכה וגם בזכוכית טריפלקס להתקנה בגובה לפי תו התקן.

 

מעקה זכוכית – חייבת להיות איכותית ובטוחה

מעקות זכוכית מיוצרים מזכוכית שנחשבת בטיחותית מחוסמת או זכוכית רבודה. התקן הישראלי מחייב שימוש בזכוכית שהיא מעל 10 מ״מ ומעלה. לרוב ניתן להתקין מעקות זכוכית בעוקבי של 12 מ״מ לפחות כאשר מדובר על זכוכית מחוסמת. מלבד זאת, יש אפשרות להגדיל את עובי הזכוכית גם מעבר לכך. ההבדל העיקרי בין סוגי הזכוכית היא שזכוכית מחוסמת נחשבת לבטיחותית וחזקה יותר מזכוכית רגילה וגם במקרה והיא נשברת או מתנפצת חלילה, היא אינה גורמת לפציעות. דבר זה גורם לזכוכית להיות כבר יותר בטיחותית מזכוכית שנחשבת רגילה. זכוכית מחוסמת גם נחשבת לזכוכית שתהיה יפה יותר לעין והיא תמנע התנפצות גם מנפילות מגובה מלבד המניעה שלה של התפזרות החתיכות.

 

מחירי מעקה זכוכית

אז כמה עולה מעקה זכוכית למעשה? מחירי מעקה זכוכית משתנה בהתאם לכמה מרכיבים והם מתומחרים לפי מ״ר. בדברים הבאים תוכלו לראות פריט של סוגי זכוכיות במחיר שנחשב מחיר ממוצע לפי מ״ר. המחירים יכולים לנוע לפי עובי מעקה הזכוכית וגם לפי סוג הזכוכית. ככל שעובי הזכוכית יהיה יותר עבה ויכלול בתוכו יותר שיפועים, כך המחיר יהיה גבוהה יותר. גם מעקה זכוכית חלבית יהיה גבוהה יותר ממעקה זכוכית שקופה, או אקסטרה קליר. המחירים הם אלפי שקלים ויכולים להגיע גם למעל 3,000 שקלים ללא התקנה.

 

לסיכום

מחירי הזכוכית של המעקות יכול להשתנות בהתאם לסוג הזכוכית וגם בהתאם לעובי הזכוכית הנבחרת. כמו כן, מעקות זכוכית יכולים להשתלב בכל חלק בבית, בין אם מחוץ לבית או לפנים הבית. מעקות זכוכית חייבים להיות בעלי זכוכית מחוסמת על מנת שיהיו הכי בטיחותיים שניתן. כך שגם במקרה שהזכוכית עלולה להישבר, כך הסיכון להיפצע יהיה קטן משמעותית.