נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה מלונות באילת ומה הם מציעים?

מתכננים חופשה באילת אבל לא יודעים כמה יעלה לכם בית מלון? רוצים לדעת מה עוד תוכלו לקבל מבית המלון שלכם? ריכזנו עבורכם את כל מה שאתם צריכים לדעת על בתי מלון באילת.

 

טיימינג זה שם המשחק

כשאתם באים להזמין מלונות באילת, חשוב שתדעו שהזמן שמתי שאתם בוחרים לבקר בעיר ישפיע המון על המחיר של החופשה שלכם. אם תבחרו לבוא בעונות הקיץ החמות בהן רבים פוקדים את העיר הדרומית, תמצאו כי מחירי המלונות יהיו יקרים יותר. זאת לעומת חודשי החורף אשר גם הם יכולים להתאים לחופשה חלומית באילת, ומחירי המלונות יכולים להגיע אף לחצי ממחירם בקיץ. המחיר ישתנה גם אם תבחרו בחופשה בסוף שבוע לעומת באמצע השבוע, ואז יהיה נמוך יותר. זה כמובן תלוי בתפוסת המלון שתבחרו.

 

כמה כוכבים תרצו?

דבר נוסף שישפיע על מחירי המלונות באילת הוא כמה כוכבים הם מדורגים. ככל שיהיו מדורגים ברמה גבוהה יותר, כך תוכלו להתפנק יותר בבית המלון אך המחיר יהיה בהתאם. דירוג בתי המלון מושפע מהמתקנים המוצעים בבית המלון, איכות השירות, גודל ואיכות החדרים, רמת האוכל ועוד. אם אתם מתכננים לשהות הרבה בבית המלון כדאי שתשקיעו באחד ברמה גבוהה וכך תהנו מחופשה חלומית.

 

לוקיישן, לוקיישן, לוקיישן

המיקום של בית המלון בעיר גם הוא ישפיע על המחיר שלו. המלונות היקרים ביותר של אילת יהיו לאורך החוף הצפוני והחוף הדרומי של העיר. מעבר לכך, ככל שבית המלון יהיה קרוב יותר למרכז התיירות של אילת באזור החוף הצפוני, כך יהיה יקר יותר. יחד עם זאת, תוכלו למצוא מלון משתלם וזול הנמצא קרוב לאזור המרכזי של העיר, אך רמת הדירוג שלו תהיה פחותה יותר.

 

אל תתפשרו, קבלו יותר מהחדר שלכם

בתי המלון כבר מזמן אינם רק מקומות לישון בהם. בתי מלון רבים מציעים שירותים ואטרקציות נוספות בבית המלון, במיוחד כשמדובר בבתי המלון באילת. רבים מבתי המלון באילת יציעו בריכות בגדלים וצורות שונות, ארוחות בוקר מפנקות, שירות חדרים ומטבח ייחודי לבית המלון. ניתן אף למצוא שירותי השכרת אופניים, אינטרנט חופשי, חדרי מקלחות ואמבטיות מפנקים ועוד. בחלק מבתי המלון גם תוכלו להנות ממסעדה פנימית עם תפריט עשיר. בתי המלון האיכותיים יותר יציעו לכם גם שירותי ספא מפנקים הכוללים מסאז'ים מסוגים שונים, ג'קוזי, סאונה ועוד. בתי המלון הנמצאים בסמוך לקו החוף של אילת גם יציעו לכם חוף פרטי רק עבור שוהי בית המלון, מה שישדרג את החופשה עוד יותר. מטרת כלל מתקני בתי המלון היא לדאוג שתהיה לכם חופשה חלומית בעיר אילת מבלי שתצטרכו לצאת מבית המלון. לכן לא כדאי להתפשר על בית מלון כשנוסעים לאילת, כדאי לברר אלו שירותים נוספים הוא מציע ולנצל אותם.

כמה עולה טיול למילאנו?
כמה עולה טיול למילאנו?

מילאנו נמנית בין יעדי הנופש האהובים ביותר בקרב תיירים מישראל. יש בה הכל מהכל, כך שהיא מתאימה לכל סגנון

כמה עולה מדריך טיולים במקסיקו
כמה עולה מדריך טיולים במקסיקו?

מקסיקו היא מדינה מדהימה אשר נמנית בין מוקדי התיירות הנחשקים והמסקרנים ביותר בעולם. שטחה הגדול, האוכל המעולה והאטרקציות המשגעות

כמה עולה טיסה לארץ המגף?
כמה עולה טיסה לארץ המגף?

מזה למעלה מעשור שאיטליה מככבת ברשימת היעדים האהובים ביותר על הישראלים, יחד עם מדינות אהובות נוספות באירופה כמו הולנד,

כמה עולה טיול ג'יפים בדובאי
כמה עולה טיול ג'יפים בדובאי

אנחנו, הישראלים, יודעים לתכנן את הטיולים שלנו מראש. לבדוק את כל האטרקציות האפשריות שיש ביעד שבחרנו לטוס אליו וכמובן,

כמה עולה טיול לאבו דאבי
כמה עולה טיול לאבו דאבי

איחוד האמירויות היא אחת המדינות העשירות בעולם. ככזאת היא מציעה אטרקציות רבות, בתי מלון ופינוקים אחרים, הנחשבים יקרים במיוחד.