נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מהם המותגים המובילים בתחומי הטיפוח והיופי?

שוק הטיפוח והיופי מתאפיין במגוון רחב של מותגים ברמות שונות. חלקם יוקרתיים, חלקם עממיים, חלקם מקצועיים יותר, חלקם מיועדים לצרכים רפואיים, וחלקם ישמשו בעיקר מאפרות מקצועיות. איך אפשר להתמצא בכל השפע הזה?

 

יש כאלה ששוחות בעולם הביוטי ויודעות על כל מוצר חדש שיוצא לשוק. הן עוקבות אחרי כל הבלוגים, יש להן טואלט עמוס ומעורר קנאה ואיכשהו נדמה שהן יודעות גם בדיוק איפה כל נמצא מוצר בו. אם אתן לא כאלה, ואתן דווקא מאלה שעושות צעדים ראשונים בבניית מזווה האיפור והטיפוח שלכן, צפו במותגים המובילים בכתבה הבאה.

 

המוכר והאהוב – MAC

סביר להניח שגם אם את לא מתאפרת בקביעות, יצא לך להיתקל בחנויות של MAC ובמוצרים שלהם. לחברה יש לא מעט סניפים ברחבי הארץ בהם נמכרים כמובן המוצרים והקולקציות שלה. המוצרים המצוינים של MAC כוללים כל מה שצריך כדי להתאפר היטב, החל במברשות, דרך בסיסים כמו פריימר ומייקאפ וכמובן שפע עצום של צלליות, שפתונים, מסקרה וכל הטוב שיש לעולם האיפור להציע לכן.

 

המטפח – CLINIQUE

השם מסגיר, וגם המיתוג, שמרגיש טיפ טיפה כמו של מוצרים רפואיים (אבל כמובן יותר צבעוני ונעים לעין). המוצרים של CLINIQUE הם מוצרים נטולי בישום והיפואלרגניים, שמיועדים קודם כל לטיפוח העור. החברה מתמחה בסבוני פנים, לחות לעור ומסירי איפור, אבל בנוסף משווקת גם מוצרי איפור כמו מייקאפ, שפתונים ועפרונות עיניים.

 

המקצועי – SMASHBOX

המותג SMASHBOX הוא מותג אמריקאי שנוסד בלוס אנג'לס. השם של המותג הוא בעצם שם של אולפן צילומים, ואם זה לא מספיק, המייסדים שלו הם נינים של מי שהיה צלם הבית של אחד האולפנים הגדולים של הוליווד. לכן זה לא מפתיע שהמוצרים של המותג הזה מיועדים להצטלם טוב ולהתאים לעבודה של אנשי מקצוע כמו מאפרים מקצועיים וצלמים. המותג משווק את כל המוצרים שצריך לאיפור מלא ומקצועי, החל ממבחר גדול של מוצרי פריימר, דרך מייקאפ לטווח של רמות כיסוי וכלה, כמובן, במוצרים לאיפור עיניים ושפתיים.

 

היוקרתי – LANCÔME

המותג הוותיק (הם קיימים משנת 1935!) הזה התחיל בכלל בתור חברת בישום, ובהדרגה הפכה לאחד המותגים היוקרתיים ביותר בתחומי הטיפוח והאיפור. הופעה בפרסומות שלהם נחשב להישג מאוד מרשים עבור דוגמנית, אבל חוץ מכל זה הם גם באמת מציעים מוצרים איכותיים וקלאסיים שמשווקים שנים רבות. בין היתר, המותג מציע מוצרי איפור כמו מסקרה, שפתונים ומייק אפ, אבל גם מוצרי טיפוח כמו קרם פנים ומסיר איפור.

 

העממי – GARNIER

אם כל יתר המותגים שסקרנו היו כאלה שכדאי לקנות באחריות, עם המוצרים של GARNIER אפשר להשתולל בלי יותר מדי רגשות אשם. המותג מתמקד במוצרי טיפוח כמו מוצרי ניקוי לפנים, מי פנים וקרם לחות, כולם במחירים נגישים ועממיים.