נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה יעלה לכם לעשות הלבנת שיניים, והאם כדאי שתיעשה בישראל?

לשיניים יש נטייה לאבד מגוונם הטבעי ולהצהיב. ישנן משחות שיניים המציעות הלבנה כחלק מההטבות של השימוש במשחה, אך לרוב קשה למצוא משחת שיניים שבאמת עושה את העבודה, לכן כל שנותר לעשות זה הלבנת שיניים. כמה זה עולה והאם ישראל זה המקום המתאים לתהליך?

 

הלבנת שיניים ביתית

ניתן למצוא בשוק ערכות שונות להלבנת שיניים ומשחות שיניים שיעשו גם הן את העבודה. עם זאת, מרפאות השיניים ממליצות שההלבנה תתבצע בפיקוח של רופא.

מחיר: 1,000 – 2,000 שקלים.

 

הלבנת שיניים במרפאה

כדי להימנע מנזקים אפשריים מומלץ לבצע את הלבנת השיניים במרפאה ועל ידי רופא. בנוסף, הלבנת שיניים במרפאה עשויה להחזיק מעמד לאורך זמן רב יותר בניגוד לשיטות הביתיות להלבנת שיניים.

מחיר: 2,000 – 3,000 שקלים.

 

הלבנת שיניים בלייזר

ניתן לבצע הלבנת שיניים מהירה על ידי שימוש בלייזר או מנורות LED. עם זאת, הלבנת שיניים כהות במיוחד עלולה להביא למספר רב יותר של טיפולים או לתוספת של שימוש בקשתיות לשימוש בבית דבר שישפיע על המחיר ויגרום לעלייתו.

מחיר: 2,000 – 3,000 שקלים.

 

הלבנת שיניים טבעית

ניתן למצוא מספר חומרים שיעזרו להלבנת השיניים באופן טבעי:

  • מי חמצן וסודה לשתייה – השילוב בין השניים יביא להבהרה של השיניים, עם זאת כדאי להיזהר בכמויות, מי חמצן עלולים לגרום לנזק, ואילו הגרגירים של הסודה עלולים לשחוק את ציפוי האמייל הטבעי של השן.
  •  שמן קוקוס – מריחת השיניים בשמן קוקוס בעזרת מטלית עשוי להבהירן במעט.
  • חומץ תפוחים – יכול להבהיר את השיניים אך במקביל עלול לגרום להמסת הסידן מציפוי השן בשימוש לאורך זמן.
  • פחם פעיל – שימוש בפחם פעיל עשוי לעזור בהבהרת השיניים אך הוא גם בעל רמת שחיקה גבוהה. שמים אותו על מברשת שיניים רטובה ומצחצחים.

מחיר: עלות החומרים ברשתות השיווק ובהתאם לתדירות השימוש בהם (ככל שתשתמשו יותר, תקנו יותר ולכן תוציאו יותר כספים על החומרים).

*כל המחירים עד חלק זה מדברים על העלויות לטיפול בישראל.

 

הלבנת שיניים בטורקיה

טיפולי שיניים בטורקיה הם דבר נפוץ, וביניהם גם הלבנת שיניים. בטורקיה מחיר הלבנת שיניים נמוך יותר וטורקיה ידועה במומחיותה הכללית בטיפולי שיניים ושימוש בטכנולוגיה המתקדמת ביותר.

מחיר: 600 – 800 שקלים.

*ישראל אולי נגישה יותר אך הטיפולים בטורקיה זולים יותר וטורקיה גם ידועה כמדינת טיפולי השיניים בעולם.

 

לסיכום

שיניים צהובות הן מראה לא נעים וניתן לפתור זאת על ידי הלבנת שיניים. הלבנת שיניים ביתית כוללת ערכות ומשחות שיניים שונות והמחיר: 1,000 – 2,000 שקלים. הלבנת שיניים במרפאה היא הדרך הבטוחה והאפקטיבית ביותר והמחיר: 2,000 – 3,000 שקלים. הלבנת שיניים בלייזר היא מהירה יותר ומחירה זהה למחיר הלבנה במרפאה. ניתן לעשות הלבנת שיניים טבעית על ידי חומרים כמו חומץ תפוחים, פחם פעיל ועוד. הלבנת שיניים בטורקיה תעלה 600 – 800 שקלים.