נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה הזרקת בוטוקס לשפתיים?

נשים רבות מרגישות לא טוב עם מראה השפתיים שלהן – השפה דקה מדי, אחת השפות גדולה יותר, הצורה של השפה לא סימטרית, יש קמטים סביב השפתיים ועוד.

הסיבות הללו גורמות לתחושה לא שלמה ולא נוחה ומובילות לתפיסה גופנית שלילית.

כולנו, ונשים בעיקר, רגישים למראה שלנו, וכשהוא לא מושלם בעינינו – אנו תופסים אותו כשלילי וזה משפיע על הדימוי העצמי הכללי.

הזרקות בוטוקס נועדו כדי לענות על הצורך הזה בדיוק – לגרום לכל אחד להיות שלם עם המראה שלו והגוף שלו.

 

הפתרון האמיתי

על אף שתהליך הזרקות בוטוקס יחוללו שינוי מהותי במראה שלכם, הן לא הפתרון האמיתי. לפני שאתם משנים את עצמכם עליכם ללמוד לקבל את עצמכם בדיוק כפי שאתם. יש סיפורים רבים על אנשים שהרזו או שינו את המראה הכללי שלהם בצורה מהותית, ועדיין לא הרגישו שלמים – הם חשו שהם צריכים להרזות עוד קצת, לעשות עוד טיפול בוטוקס וכיוצא בזה. אם לא תלמדו להיות מרוצים אתם אף פעם לא תהיו, גם כשיהיה לכם מראה מדהים, לכן הפרון האמיתי הוא לאהוב את עצמכם בדיוק כפי שאתם.

 

הזרקות בוטוקס לשפתיים – מתי הן מומלצות?

  1. במקרה של אסימטריה בשפתיים כדאי לעשות הזרקות בוטוקס שיתקנו את המצב.
  2. שפתיים מאוד דקות יכולות להפוך לבשרניות יותר לאחר הזרקת בוטוקס.
  3. גבול שפתיים לא ברור יכול להפוך למדויק יותר באמצעות הזרקת בוטוקס.
  4. שפתיים יבשות וחסרות ברק יהפכו ליפות וחושניות לאחר הזרקה.
  5. קמטים בצדי הפה ייעלמו לאחר הזרקת בוטוקס.

 

האם הניתוח מפחיד?

למען הסר ספק מליבכם – הניתוח מאוד פשוט ולא מפחיד. למעשה, הוא אורך 10 דקות בלבד והוא לא כרוך בהרדמה. ההזרקה גורמת לכאב מזערי, לכן רבים מעדיפים לא לאלחש את הפנים בשביל ההזרקה. כמו כן, לניתוח אין תופעות לוואי וניתן לחזור לשגרה מיד אחריו. בקיצור, אין סיבה ממשית לא לעשות את הניתוח – הוא לא מפחיד, לא כואב, לא מזיק לבריאות ולא כרוך בתופעות לוואי.

 

כמה עולה?

הזרקת בוטוקס בשפתיים עולה בין 400 שלקים ל- 1000 שקלים. המחיר משתנה לפי סוג ההזרקה (הסוגים פורטו לעיל) ולפי המכונים השונים. רופאים מומלצים יותר ייגבו מחיר רב יותר, אבל השירות שלהם יותר בטוח ואיכותי, לכן אולי עדיף להשקיע את המחיר באיכות. התוצאות של ההזרקה ילוו אתכם זמן רב, אז מדובר בהשקעה שווה וטובה!

 

לסיכום

המחיר של הזרקת בוטוקס בשפתיים הוא לא גבוה ורובינו יכולים להרשות לעצמינו לעשות את זה. כמו כן, ההרגשה הטובה שההזרקה תביא שווה כל מחיר, אז שימו את השיקול הכלכלי בצד. הזרקות לשפתיים רלוונטיות למגוון מצבים, אם אתם מתלבטים אם זה יעזור לבעיה שלכם, תוכלו לפנות לאחד המכונים ולקבל תשובה מקצועית. בהצלחה!