נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

3 מברשות איפור שכל אחת חייבת

כל אישה שמבינה דבר או שניים באיפור יכולה להגיד מתוך שינה מהן סוגי מברשות האיפור שיש ברשותה. אבל לא לכל אחת יש את הידע המעמיק בנושא שמאפשר לה לבחור את מברשות האיפור שהיא חייבת שיהיו לה. כדי לסייע לאלו שחדשות בתחום, החלטנו לכתוב את המדריך הנוכחי שיאפשר לך להתאפר עם המברשות האיכותיות ביותר.

 

תכירו את הנשים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

בחרנו שלא לכתוב את המדריך הנוכחי באופן עצמאי. שכן, אנו יודעות שפנייה אל נשים יודעות דבר בנושא תאפשר לנו להביא לכן ידע מעמיק יותר. לכן, כתבנו פוסט בקבוצת איפור ברשת וביקשנו מהנוכחות במקום לכתוב לנו מברשת איפור אחת שלדעתן כל אחת צריכה שתהיה לה. בסופו של דבר, קיבלנו שרשור ארוך שכלל מעל ל – 50 סוגי מברשות. אנו בחרנו את אלו שחזרו על עצמן מספר רב של פעמים והן יוצגו בפניכם ממש עכשיו.

 

תכירו את מברשת האיפור ה – 1 שאת חייבת: מברשת פודרה

אם תיכנסי אל חנות שיש בה ציוד לקוסמטיקאיות תוכלי לגלות שיש מעל ל – 60 סוגים של מברשות פודרה שמגיעות בכל הגדלים והנפחים. כדי להקל עלייך בבחירה, נציין כי את צריכה לבחור במברשת פודרה שיש בה סיבים ארוכים ורכים. שכן, אלו יאפשרו לפזר את האבקה בצורה אחידה ושווה על הפנים. כך, האיפור ייראה עלייך טבעי.

 

תכירו את מברשת האיפור ה – 2 שאת חייבת: מברשת קונטור והייליטינג

אם שמעת על מברשת הקונטור ואף פעם לא ידעת מה התפקיד שלה אז הגיע הזמן שתכירי אותה מקרוב. מדובר בצם במברשת קטנה אך מועילה ביותר. היא תאפשר לך ליישם כל מיני מוצרי קוסמטיקה באופן מדויק. במרבית המקרים משתמשים בה כדי למרוח איפור על האזורים הבאים:

  • מתחת לעיניים
  • אף
  • כיסוי של פצעונים על הפנים

 

תכירו את מברשת האיפור ה – 3 שאת חייבת: מברשת קבוקי

כל אחת תוכל להגיד לך שמדובר במברשת שצריכה להיות בכל תיק איפור. שכן, מברשות קבוקי מאפשרות להניח את המייק אפ באופן הנוח והטבעי ביותר על העור. אם לא די בכך, המברשת מאפשרת גם לטשטש כל מיני סוגי איפור שונים. אם לא די בכך, הסיבים של השערות הם רכים ודחוסים במיוחד, כך שמתאפשר לשמור את החומר ולמנוע בזבוז מיותר.

 

בחירה נכונה של מברשת

רגע  לפני סיום המדריך, ראוי לציין בפנייך כי את צריכה להתאים את סוג המברשת אלייך. שכן, כפי שצוין לעיל, יש מברשות בכל מיני גדלים. את צריכה לדעת איזו מברשת תתאים לסגנון האיפור שלך (טבעי, בינוני או כבד) לפני שתבצעי את הרכישה.

 

לסיום

עד כאן המדריך שאפשר לך להכיר את 3 מברשות האיפור שאתן חייבות שיהיו לכן בתיק האיפור. כעת, כשאת מודעת אליהן, נותר לך רק לבצע רכישה ולהתחיל להתאפר נכון.