נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה טיפול אסתטי לעור הפנים

טיפולי אסתטיקה לעור הפנים היא הגדרה רחבה הכוללת את כל הטיפולים הלא כירורגיים בפנים, ממוצרי טיפוח מקומיים ברמה רפואית ועד להזרקות וטיםולי לייזר שונים.

הם נועדו להפחית את סימני ההזדקנות ולהעניק לכם מראה טבעי ורענן לפנים, ללא צורך בטיפולים כירורגיים פולשניים כלשהם.

טיפולים קוסמטיים שנועדו להדגיש את תווי הפנים שלכם ולשפר את היופי הטבעי לאו דווקא כרוכים היום בהוצאות בלתי אפשריות.

כמה עולה טיפול שכזה? כל מה שתצטרכו לדעת על טיפולי פנים.

 

חומרי מילוי בהזרקה

ניתן לייחס את סימני ההזדקנות הנפוצים ביותר לאובדן נפח, בשל העובדה שהפנים שלנו מאבדות באופן טבעי שומן תת עורי וקולגן ככל שאנו מתבגרים. ככל שרקמות הפנים מתדלדלות, קווי חיוך וקווים במצח הופכים גלויים יותר והלחיים עשויות להיראות מעט חלולות. גם חשיפה לשמש, תורשה ואורח חיים יכולים להוסיף ולהאיץ תהליך זה. אמנם ההזדקנות היא בלתי נמנעת, אבל ניתן לעשות משהו כדי לעזור לעור שלנו לשמור על המראה הצעיר שלו בעזרת חומרי מילוי כגון זריקות בוטוקס. חומרי מילוי הם חומרים דמויי ג'ל המוזרקים מתחת לעור כדי לסייע בהפחתת קווי הפנים על ידי החזרת נפח ומלאות שאבדו בפנים. זהו אחד מטיפולי האסתטיקה המובילים לפנים המבוצעים מדי שנה על ידי אלפי גברים ונשים, הבוחרים בחומרי מילוי כדרך חסכונית להיראות צעירה יותר ללא ניתוח. טווח המחירים של זריקה יכול לנוע בין כמה מאות ל2000 ש"ח טלוי במטפל, ובמיקום ההזרקה.

 

חומצה היאלורונית

היא גליקוזאמינוגליקן המצוי באופן טבעי בכל רקמת החיבור של הגוף. זהו המרכיב העיקרי של מה שנותן את מבנה העור שלכ והוא אחראי למראה השמנמן הלח ומלא החיות שלכם. חומצה היאלורונית פועלת ככרית למפרקים, לעצבים ולעור שלנו. זה ידוע בעיקר בזכות היתרונות הקשורים לעור שלו.במוצרי טיפוח העור, חומצה היאלורונית משמשת כחומר לחות – חומר שעוזר לעור להחזיק מים. זה עוזר לספק ולאגור לחות בשכבות העור החיצוניות, ובכך משפר את מראה העור. עור עם לחות נחשב לזוהר יותר ומראה צעיר יותר. בנוסף לשיפור המראה והתחושה של העור שלכם לחומצה ההיאלורונית יש מספר שימושים נוספים. לדוגמה, זה יכול לסייע בריפוי פצעים, לעזור לתקן עור פגום בכל גיל. הזרקה שכזאת יכולה לעלות בסביבות ה – 1200 ש"ח.

 

טיפולי פנים

הרבה פעמים אין צורך בשימוש בחומרים כאלה או אחרים אלא הפתרון הטוב ביותר עבורכם זה ניקיון יסודי ושמירה על הגיינה במיטבה. טיפולי פנים הם אינם עוד נחלת העשירון העליון. טיפולים לסובלים באקנה, עור פנים יבש או לחילופין שומני יכולים לעשות פלאים אם מתמידים. ישנם טיפולים המשלבים לייזר, מסכות או מכשירים המסייעים למטפל להגיע לשכבות העמוקות של העור ולנקות אותו יותר ממים וסבון. טווח המחירים ינוע לפי סוג הטיפול ומומלץ לפנות למטפל להתייעצות – מייארטלוק.