נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה חוקר פרטי לאיתור אנשים?

איתור אנשים נע בין דבר פשוט לדבר מורכב, יכול להיות שניתן לאתר את האדם אותו אתם מחפשים על ידי הסלולרי שלו, אך לעיתים לא ניתן למצוא אותו בדרך זו וכאן יהיה צורך בהפעלת דרכים שונות על מנת לאתרו,

כלומר המחיר הוא בעצם תמחור של כל הפעולות שבוצעו כדי להגיע לאותו אדם.

 

סוגי איתור

איתור מספר תעודת זהות לפי שם ושם משפחה– התמחור של סוג איתור זה הוא כ-200 ₪  ובמקרים מסוימים, איתור תעודת הזהות של האדם תספיק לצרכיכם.

איתור כתובת לפי מספר טלפון– המחיר של שירות זה הוא כ-800 ₪ ואף כאן ישנם מקרים שגם זה יספיק עבורכם.

איתור בעלות לרכב לפי מספר– המחיר של שירות זה הוא כ-1000 ₪ , אם ברצונכם למצוא בעלים של רכב מסוים שביצע כלפיכם איזושהי עבירה, במצב זה, זה המחיר אותו תצטרכו לשלם.

ישנם סוגי איתור רבים ולכל אחד מהם תמחור שונה, כמובן שיתכן מצב בו איתור האדם אותו אתם מחפשים, יצריך הפעלת כמה סוגי איתור ולכן המחיר יהיה גבוה יותר.

 

מחירון איתורים

  • המחירים המוצגים אינם מחירים אחידים וישנו שוני במחיר בין משרד למשרד.

איתורים פשוטים:

איתור בעלים של רכב- 800 ₪

איתור מספר תעודת זהות לפי שם ושם משפחה- 200 ₪

איתור בעלות לרכב לפי מספר- 1000 ₪

איתור מספר תעודת זהות לפי כתובת- 200 ₪

איתור כתובת לפי מספר טלפון- 800 ₪

איתור מקום עבודה וכתובת- 800-1000 ₪

איתור מספר טלפון נייד לפי תעודת זהות- 800 ₪

איתור של בעל חוב (ללא כל שימוש באמצעים מיוחדים)- 300-500 ₪

 

איתורים מורכבים:

איתור כתובת מגורים (המחיר לשעת מעקב וכולל מעקב ותצפיות)- 200-500 ₪

איתור מורכב של בעל חוב (המחיר כולל שימוש באמצעים מיוחדים)- 800-1700 ₪

 

 דרכי פעולה

כפי שהזכרנו לא תמיד האיתור יהיה פשוט, לכן כדאי לקבוע ייעוץ עם חוקר פרטי, על מנת להבין אם הדרך למציאת האדם אותו אתם מחפשים, עומדת בתקציב שלכם, במשרדים מסוימים הייעוץ יהיה חינמי ובאחרים יהיה במחיר של כ-300 עד 600 שקלים עבור שעת ייעוץ.

לעיתים, בדרכי הפעולה של החוקרים יהיה כלול גם מעקב, הכולל בתוכו צוות מעקב של שני חוקרים, לכן חשוב לדעת כי שעת מעקב תעלה לכם בין 400 ל-600 שקלים ובנוסף תצטרכו לשלם בין 3 ל-8 שקלים עבור כל קילומטר שצוות המעקב יצטרך לנסוע. בחקירות מסוימות יהיה צורך בשימוש ברחפן עם מצלמה, כאשר תוספת זו תעלה לכם בין 2000 ל-5000 שקלים. אם איתור האדם אכן ילווה בחקירה המצריכה מעקבים או עבודת שטח אחרת, כדאי שתדעו שעבור חקירה באזור סיכון גבוה תצטרכו להוסיף בין 400 ל-1000 שקלים.

 

טיפ קטן

כדי לצמצם עלויות, רצוי לנסות ולחפש בעצמכם כמה שיותר פרטים על האדם המבוקש, מעבר לחסכון הכלכלי, הדבר יחסוך זמן גם עבורכם וגם עבור החוקרים.

חֲקִירָה
כמה עולה ייעוץ לפני חקירה?

ייעוץ טרום חקירה משמש כמשאב חיוני עבור אנשים וארגונים המנווטים באתגרים משפטיים פוטנציאליים או חקירות מתמשכות. עם זאת, רבים