נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה חוקר פרטי בזמן גירושין?

לעיתים הליך גירושין מצריך לשכור את שירותיו של חוקר פרטי. כמה יעלה לכם כל ההליך ועל מה בעצם תשלמו?

הזמנת חוקר פרטי בישראל יכולה להיות לכל מיני צרכים אשר הצורך המוכר מבניהם הוא חוקר המסייע לאחד מבני הזוג במהלך הליך גירושין. משרד חקירות אשר נשכר לתת מענה ללקוחות המתגרשים צפוי לגבות מחיר עלות שעתי או גלובלי בהתאם למורכבות ההליך ולמטרה שלשמה נשכר. העלות הסופית של חוקר פרטי באופן כללי תלויה בהיקף העבודה אך בהליך גירושין יכול בהחלט להתרחש מצב שבו לאחר החקירה החוקר מוזמן לבית המשפט וזאת לרוב, גורר תשלום נוסף.

 

מה כוללת החקירה וכמה עולה כל חלק?

על מנת לחשב את עלות השכר של חוקר פרטי בזמן גירושין כדאי תחילה להבין מה בכלל צפוי להיות היקף העבודה שלו. לכל חלק מהעבודה הכללית שמבצע החוקר לרוב תהיה עלות נפרדת אשר ביחד הם ירכיבו את המחיר הכולל והסופי.

 

פגישת ייעוץ

ראשית, על מנת להתחיל את התהליך, וודאי תצטרכו לערוך עם החוקר פגישת ייעוץ. במשרדים מסוימים הפגישה הראשונה עשויה להיות בחינם לגמרי (כמובן שעל מנת למשוך לקוחות) ובמשרדים אחרים הפגישה דווקא יכולה לעלות כמה מאות שקלים בודדים.

 

מעקב אחר בן\בת הזוג

כאשר מדובר בחקירה לצורך הליך גירושין, סביר להניח כי הלקוח ירצה שהחוקר הפרטי יעקוב אחר בן\בת הזוג ויאסוף עליו מידע מפליל אשר עשוי להכריע או לשנות את ההחלטות בתיק. המעקב כמובן עולה כסף אך החישוב תלוי באופן בו מתנהל משרד החקירות. סביר להניח כי המחיר יגבה בהתאם לכמות השעות שלקח המעקב בתוספת של מיקום המעקב – חוקר פרטי אשר ממוקם בתל אביב צפוי לגבות יותר עבור מעקב בקריית שמונה.

 

שיטות ומכשירי מעקב

בדומה למתואר בסרטים, חוקרים פרטיים בהחלט יכולים לבחור בהפעלת שיטות מיוחדות שהם מומחים בהן. בגלל שלרוב מדובר בשיטות מסובכות הדורשות מכשירים שעולים כסף או זמן נוסף לפיצוח העדויות שנאספו, שימוש החוקר הפרטי באלו בהחלט צפוי לגבות סכום נוסף ולהגדיל את העלות.

 

הופעה בבית משפט

לא כל הליך גירושים מצריך זאת, אך לעיתים החוקר הפרטי בהחלט יתבקש על ידי הלקוח, או על ידי עורך דינו של הלקוח, להופיע בבית משפט ולשתף את השופט בראיות שאסף. עבור שירות זה החוקר כנראה יגבה תשלום נוסף.

חוקר פרטי בזמן גירושין גובה עלות המשתנה לפי ההליך אותו ביצע לבקשת הלקוח או על מנת להשיג את הבקשה של הלקוח. בגלל שמדובר בהליך גירושין, סביר להניח כי עבודת החוקר תהיה מורכבת בעיקר ממעקב. עלות המעקב נקבעת על פי מספר השעות שלקח. נוסף על סכומים אלו, צפויים להתווסף גם סכומים עבור שיטות מיוחדות שהפעיל החוקר או באם הופיע בבית המשפט כחלק מההליך.

 

חֲקִירָה
כמה עולה ייעוץ לפני חקירה?

ייעוץ טרום חקירה משמש כמשאב חיוני עבור אנשים וארגונים המנווטים באתגרים משפטיים פוטנציאליים או חקירות מתמשכות. עם זאת, רבים