נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה ביצוע חקירות כלכליות

זקוקים לחקירה כלכלית על מנת לאתר רכוש ונכסים של בעל חוב לפני שאתם מגישים נגדו תביעה משפטית? כדאי שתקראו את המאמר הבא על מנת לעשות קצת סדר.

 

מתי כדאי לבצע חקירה כלכלית?

במידה ובטחתם באגם מסוים כשהלוויתם לו את כספיכם, הוא עלול לנצל את החוק כדי להסתיר את אותם כספים מכם ולא להחזירו. בדרך עורמה זו אתם עלולים להשאר קירחים מכאן ומכאן. זה יכול להיות עסק שמתחמק מתשלום עבור סחורה או בן זוג שמסתיר מכם נכסים במסגרת הליך גירושים.

כל המקרים הללו מלווים בעוגמת נפש נוראית אבל יש לנו חדשות טובות בשבילכם: ניתן לאתר רכוש ונכסים שהוחבאו על ידי חייבים באמצעות משרד חקירות עם ניסיון של חקירות כלכליות מקצועיות. חוקר פרטי מהתחום הפיננסי לחקירות כלכליות מבצע חקירות בצורה מעמיקה ומקצועית תוך אספקת דו"חות מדויקים ואסמכתאות שיסיעו לכם לקבל את כל המגיע לכם.

 

מי עשוי להזדקק לחקירות כלכליות?

לרוב מי שזקוק לפנות לחוקר פרטי לחקירות כלכליות הם בנקים, משרדי עורכי דין, חברות פיננסיות הזקוקות למודיעין עסקי ובעלי חוב פרטיים. החקירות משרתות לקוחות פרטיים ועסקיים במקרים שבהם בעל חוב חייב סכום כסף רב לנושה או במצבים בהם יש צורך לבדוק אם גורם מסוים ופוטנציאלי לעסקים איתו אתם עתיד לפתוח עסק הינו יציב כלכלית וניתן לסמוך על הונו הנזיל.

 

מהו התחום העיקרי בו נדרשת חקירה כלכלית?

חוקרים פרטיים לחקירות כלכליות עוסקים לרוב באיתור נדל"ן הנמצא בבעלות החייב, איתור כלי שייט וטיס, כלים חקלאיים ומכונות תעשיה, חשבונות בנקים, קופות גמל וביטוח מנהלים, איתור חברות בהן החייב הינו מנהל או בעל מניות, עיסוק החייב ומקורות הכנסתו. כל מידע אודות נכסים, חשבונות בנקים או זכויות פיננסיות אשר מצויות בבעלות החייב בחברות חייב יכול לסייע לבעל החוב לגבות את חובו.

 

חקירה כלכלית אודות הרמת מסך

חייבים קבועים שנרדפים על ידי נושים לומדים דרכים שונות כיצד להתגונן מפניהם ולהעלים את הזכויות שלהם בנכסים פוטנציאלים שהנושים יתעניינו בהם. הם עושים זאת באופן שיקשה על בעל החוב להוכיח בבית המשפט כי לחייב יש נכסים שביכולתו להחזיר.

לעיתים אותם חייבים נוהגים לרשום את נכסיהם בחו"ל או לרשום אותם על שם קרובי משפחה וחברים. חוקר פרטי יכול להשתמש בסיפור כיסוי מיוחד בכדי להתקשר עם אותו חייב ולפעול להשגת ראיות שיקשרו את בעל החוב לאותם נכסים שאותם הוא מנסה להסתיר. במקרים אלו נדרשת חקירה כלכלית לצורך האמת מסך ופעילות ממוקדת להשגת ראיות שיוצגו בבית המשפט.

 

לסיכום

בעלי חוב שחייבים לכם כספים עשויים להשתמש בדרכים עקלקלות על מנת להתחמק מתשלום החוב אליכם. כל זאת עלול להקשות עליכם עד מאוד בהליך הגשת התביעה מולם. מסיבה זו, מומלץ מאוד לפנות לחוקר פרטי לחקירות כלכליות על מנת שתוכלו להגדיל את סיכוייכם לזכות בתביעה מולם.

חֲקִירָה
כמה עולה ייעוץ לפני חקירה?

ייעוץ טרום חקירה משמש כמשאב חיוני עבור אנשים וארגונים המנווטים באתגרים משפטיים פוטנציאליים או חקירות מתמשכות. עם זאת, רבים