נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה חוקר פרטי לגילוי בגידות?

הדרך הכי טובה לגלות בגידות היא כמובן להעסיק חוקר פרטי, אך צריך להכיר מראש את הפרמטרים המשפיעים על המחיר של השירות. במאמר הבא נציג את הגורמים המרכזיים ונסביר כיצד בוחרים שירות חקירות שיהיה גם מקצועי וגם משתלם

באמצעות חקירות גילוי בגידות הופך לעניין שיש לו ביסוס והוכחות. אם רוצים להוכיח בגידה ולא רק לגלות אותה, צריך לבצע חקירה מסודרת. באמצעות החקירה ניתן למשל לתעד את המתרחש, להביא נתונים, להציג מסמכים, להראות תמונות או אפילו לצפות בסרטונים. לאחר מכן, כל שנותר הוא להיעזר במידע שנאסף תוך כדי החקירה על מנת להגיש תביעת גירושין או לכל מטרה אישית אחרת. השאלה היא כמה יעלה לצאת לדרך ולהעסיק חוקר פרטי שיכול לקחת על עצמו את האחריות עם גילוי בגידות. בין אם מדובר על בגידות של גברים ונשים, העלות של החקירה כמובן אינה קבועה אלא דינאמית. בפועל, היא מושפעת משורה ארוכה של פרמטרים.

 

גורמים המשפיעים על המחיר של חקירות פרטיות

הגורם המרכזי שיקבע כמה יעלה לבצע חקירה פרטית הוא מהות העבודה. ככל שהיעדים של החקירה הפרטית מורכבים ורגישים יותר, כך יידרש יותר זמן לבצע אותה. לכן, חשוב להגדיר מראש את מידת הקושי וההיקף של החקירה כדי לקבל הצעות מחיר אמינות. ברוב המקרים, ההבדל הוא בין חקירה של בגידה בלבד, איסוף ראיות לתיקי גירושין או ניסיון להפריך עדות שקר.

גורם אחר ולא פחות משמעותי שיכול להשפיע על העלות של העסקת חוקר פרטי לגילוי בגידות הוא היקף השעות הנדרשות. כאן בודקים כמה זמן החוקר הפרטי עובד וקובעים בהתאם את התקציב. עם זאת, לרוב ניתן יהיה  לדעת רק בסיום הפרויקט מה היה מספר שעות המעקב – לכן חשוב מלכתחילה לבחור חוקר פרטי אמין.

 

באיזה כלים משתמשים ואיך היקף צוות החוקרים משפיע על התוצאות?

העלות של חוקר פרטי לגילוי בגידות מושפעת מסוג ומספר הכלים שבהם הוא משתמש. חקירות מסוימות דורשות שימוש בציוד יקר, אז זה כמובן מגולם במחיר. יתרה על כך, קיימים אמצעים לדליית ראיות ומכשירים שמחייבים חריגה מהתקציב רק אחרי היציאה לשטח. בנוסף, יש להביא בחשבון את היקף צוות החוקרים הנדרש עבור המשימה. גם כאן ניתן לראות קשר ישיר בין מספר האנשים שמשתתפים בחקירה, לבין הצעת המחיר שאותה מקבלים ממשרד החקירות. מנגד, צריך לזכור שמדובר על השקעה משתלמת: ככל שיש יותר חוקרים, כך הממצאים אמינים יותר.

 

מה טווח המחירים המקובל בתחום?

חקירה סמויה לפי הפרמטרים לעיל תעלה 2,500-10,000 ש"ח. לשם השוואה, ניתן לחשב את העלות גם לפי שעת מעקב של כ-400 ש"ח ולזה יש להוסיף שעות נסיעה ומספר שעות מינימום. בכל מקרה, כדאי לבחור שירותי חקירות לא רק לפי המחיר אלא לפי המקצועיות.

חוקר פרטי

חֲקִירָה
כמה עולה ייעוץ לפני חקירה?

ייעוץ טרום חקירה משמש כמשאב חיוני עבור אנשים וארגונים המנווטים באתגרים משפטיים פוטנציאליים או חקירות מתמשכות. עם זאת, רבים