נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה כיור איכותי למטבח?

כיור המטבח הוא אחד הרכיבים החשובים ביותר במטבח. הוא משמש לשטיפת כלים, ירקות, פירות ועוד מזונות שונים, ולכן חשוב לבחור כיור איכותי שיחזיק מעמד לאורך זמן. המאמר יפרט כמה עולה כיור איכותי למטבח.

 

ממה מורכב המחיר של כיורים למטבח?

מחיר כיור מטבח איכותי נע בין כמה מאות שקלים לאלפי שקלים. המחיר תלוי במספר גורמים, ביניהם, חומר הגלם. כיורים עשויים מחומרי גלם שונים, כגון נירוסטה, קוורץ וגרניט. כיורים מנירוסטה הם הזולים ביותר, ואילו כיורים עשויים מגרניט הם היקרים ביותר. בנוסף, הכיורים מגיעים במגוון גדלים וצורות.

כיורים גדולים יותר הם בדרך כלל יקרים יותר ואילו כיורים בצורות מיוחדות יכולים להיות יקרים עוד יותר. חלק מהכיורים כוללים תכונות נוספות, כגון, מסנן מים, זרבובית, או תא אחסון. כיורים עם תכונות נוספות הם בדרך כלל יקרים יותר. כיורים למטבח מומלצים ניתן למצוא בהקלקה על הקישור.

כמה עולה כיור איכותי למטבח (2)

 

מחיר כיורים מנירוסטה

כיורים מנירוסטה הם הבחירה הנפוצה ביותר עבור כיורים למטבח. הם חזקים, עמידים וקלים לניקוי. הם מגיעים במגוון גדלים וצורות וישנם כיורים מנירוסטה עם תכונות נוספות, כמו מסנן מים או זרבובית. מחיר כיור נירוסטה איכותי נע בין 500 ל-1,500 ש"ח.

 

כיורים מגרניט

כיורים מגרניט הם אופציה יוקרתית יותר. גם הם חזקים, עמידים ויש להם מראה יוקרתי. הכיורים הללו מוצעים בכל הגדלים והצורות, אך בדרך כלל אינם כוללים תכונות נוספות. מחיר כיור גרניט איכותי נע בין 1,500 ל-5,000 ₪

.

כיורים מקוורץ

כיורים מקוורץ הם אופציה נוספת שמשלבת בין עמידות לבין מראה יוקרתי. כיורים מקוורץ מגיעים גם הם במגוון גדלים וצורות וישנם כיורים מקוורץ עם תכונות נוספות. מחיר כיור קוורץ איכותי נע בין 1,500 ל-3,000 ש"ח.

 

טיפים לבחירת כיור מטבח איכותי

בדומה לבחירת כלים סניטריים ומקלחונים, יש לקחת בחשבון את הצרכים שלכם. כלומר, כמה כלים אתם שוטפים במטבח? האם אתם זקוקים לכיור גדול או קטן? האם אתם זקוקים לכיור עם תכונות נוספות? וכד'. אם אתם רוכשים כיור למטבח וכיור ומקלחון לחדר האמבטיה, בדקו מבצעים המשלבים ביניהם. הקליקו כאן עבור מקלחון פינתי מומלץ.

בנוסף, בדקו את החומר הגלם ממנו עשוי הכיור. כיור נירוסטה הוא הבחירה הזולה והעמידה ביותר, אך אם אתם מחפשים מראה יוקרתי יותר, תוכלו לבחור כיור מגרניט או קוורץ. לבסוף, השוו מחירים של כיורים שונים במספר חנויות כדי למצוא את המחיר הטוב ביותר וקבלו המלצות באינטרנט על החנויות השונות.

 

מחיר שווה לכיור שווה

מחיר כיור מטבח איכותי נע בין כמה מאות שקלים לאלפי שקלים. המחיר תלוי במספר גורמים, כגון, חומר הגלם, גודל וצורה ותכונות נוספות. בעת בחירת כיור מטבח חשוב לקחת בחשבון את הצרכים שלכם, את חומר הגלם שאתם מעדיפים ואת המחיר, אך בשום אופן אל תוותרו על האיכות.

טיפים לבחירת כיור מטבח איכותי

כמה עולה מטבח עץ מלא
כמה עולה מטבח עץ מלא? 

מטבחים מעץ מלא הפכו ללהיט בשנים האחרונות. עובדה זו הגיעה לידינו לאחר שקראנו מאמר מקיף בנושא. ההתעניינות הרבה בתחום

כמה עולה תנור בנוי
כמה עולה תנור בנוי?

אם אתם מתכננים להיכנס לבית חדש בין אם כזה שבניתם, שיפצתם, או שאתם משכירים, כדאי שתכירו את האופציה של

כמה עולה שיש רחב למטבח
כמה עולה שיש רחב למטבח?

כאשר משפצים את המטבח או בונים מטבח חדש, חשוב לבחור את השיש המושלם שיתאים למטבח וייצור לכם חווית בישול