נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה שיש רחב למטבח?

כאשר משפצים את המטבח או בונים מטבח חדש, חשוב לבחור את השיש המושלם שיתאים למטבח וייצור לכם חווית בישול מהנה. לא הרבה יודעים אבל בחירת שיש יכולה להיות מעט מסובכת בעיקר בשל המגוון הרחב הקיים. אז כמה יעלה לכם השיש למטבח ואיך תבחרו את השיש המושלם?

 

הכירו את השיש

השיש הוא סוג אבן המתאים בצורה מושלמת כמשטח עבודה למטבח. קיימים סוגים רבים של שיש למטבח כשהמוכרים בהם הם גרניט פורצלן ואבן קיסר. מעבר לסוגים בולטים אלו, תוכלו למצוא שילובים שונים של אבן קיסר ופורצלן ביחד עם סוגי שיש אחרים, שכולם יתאימו בצורה מושלמת בתור משטחים למטבח. כל סוג שיש יתאים בצורה אחרת לכל סוג מטבח ויהיו לו את המאפיינים שלו.

מומלץ להכיר את היתרונות והחסרונות של כל סוג שיש על מנת שתדעו לבחור את השיש המושלם עבור הצרכים שלכם. כמובן שסוגי השיש השונים יבואו גם בצבעים שונים כך שכדאי להתאים את הצבע והצורה שלו למראה הכולל של המטבח שלכם. ככל שתכירו טוב יותר את סוגי השיש השונים, כך תדעו לבחור בצורה טובה ומותאמת יותר עבורכם.

 

כמה יעלה לכם שיש למטבח?

מחירי השיש למטבח משתנים בהתאם לסוג השיש ולגודל משטח העבודה שתצטרכו למטבח, אך יתחיל בכמה מאות שקלים למטר רבוע של שיש. שיש איכותי יותר יעלה לכם יותר אבל גם יהיה עמיד ויחזיק לאורך זמן, ובכך יחסוך לכם כסף בטווח הרחוק. כל סוגי השיש יהיו חזקים ועמידים, אך לא כולם יתאימו עבורכם. מדדו את משטח העבודה שלכם וודאו שאתם קונים שיש שיהיה בגודל שיספיק עבורכם.

כמובן שככל שתצטרכו יותר מהשיש בו בחרתם זה יעלה לכם יותר, אך זה בעיקר תלוי בגודל המטבח שלכם. חשוב שתעשו השוואת מחירים בין סוגי השיש לעומת האיכויות של כל שיש. כך תדעו שבחרתם בשיש המשתלם ביותר, אך גם זה שיתאים לכם יותר ותפיקו ממנו את המירב. השתדלו לתכנן תקציב עבור המטבח שלכם ועבור השיש בפרט, על מנת שתדעו כמה תוכלו להוציא על השיש ותמנעו מחיובים שלא תוכלו לעמוד בהם.

 

איך תבחרו את השיש המושלם?

השיש המושלם יהיה קודם כל שיש איכותי ובמחיר שעומד בתקציב שלכם. כדאי לשאול קרובים ולחפש המלצות על סוגי שיש וחנויות המוכרות את השיש. ככל שיהיה לסוג השיש יותר המלצות, כך תוכלו לדעת בוודאות שבחרתם את האחד הנכון. השיש המושלם עבורכם יהיה שיש שיענה על כל הצרכים שלכם, אבל גם ישתלב בצורה הכי יפה עם המטבח שלכם. סוגי השיש יבואו בצבעים ועיצובים שונים, לכן יהיה לכם מגוון רחב לבחור. במידה ואתם מתלבטים ומרגישים שאתם מתקשים לקבל החלטה נכונה, כדאי לפנות למומחים בחנות שיוכלו לעזור לכם לבחור את השיש המושלם עבורכם.

כמה עולה מטבח עץ מלא
כמה עולה מטבח עץ מלא? 

מטבחים מעץ מלא הפכו ללהיט בשנים האחרונות. עובדה זו הגיעה לידינו לאחר שקראנו מאמר מקיף בנושא. ההתעניינות הרבה בתחום

כמה עולה תנור בנוי
כמה עולה תנור בנוי?

אם אתם מתכננים להיכנס לבית חדש בין אם כזה שבניתם, שיפצתם, או שאתם משכירים, כדאי שתכירו את האופציה של