נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה מטבח עץ מלא? 

מטבחים מעץ מלא הפכו ללהיט בשנים האחרונות. עובדה זו הגיעה לידינו לאחר שקראנו מאמר מקיף בנושא. ההתעניינות הרבה בתחום גרמה לנו לצאת ולהכיר אותו מקרוב, כדי שנוכל לבדוק האם אנחנו יכולים להרשות לעצמנו את המטבח המדובר. אנו מזמינים אתכם להישאר אתנו ולגלות יחד את העלויות של מטבחי עץ מלא שיהפכו את המטבח שלכם למושלם.

 

העלויות משתנות בהתאם לקריטריונים שונים

גילינו די מהר כי העלויות של מטבחים מעץ מלא משתנות בהתאם לקריטריונים שונים. חשוב לנו לציין זאת בשלב מוקדם זה, כדי שתוכלו לדעת שיש טווח מחירים רחב. נציין בקצרה כי כאלו הקריטריונים שגורמים לשינוי בעלות הסופית של המטבח הנבחר:

  • סוג המטבח
  • מספר הארונות שיהיו במטבח
  • סוג העץ הנבחר
  • החנות שבה אתם בוחרים לרכוש את המטבח (לכל חנות יש את התמחור שלה)

 

כמה בערך עולה מטבח כפרי מודרני?

לאחר ששמענו שהעלויות משתנות, החלטנו לשוחח עם חברות מטבחים מוכרות, כדי לקבל את הצעות המחיר שלהן. בחרנו תחילה לברר פרטים אודות המטבח המודרני שתפס את עיינינו והתגלה לנו כי העלויות של מטבחים כפריים מודרנים מעץ מלא צפוי לנוע בטווח שבין 2,700 ₪ ל – 3,400 למטר רץ.

 

טיפ חשוב: התמקדו באיכות ולא בעלות

שיחות שערכנו עם מומחים שיודעים דבר או שניים על מטבחים עץ מלא גרמו לנו להבין כי עלינו לבחור במטבח המתאים ביותר עבורנו, מבלי להסתכל יותר מידי על המחיר. שכן, נאמר לנו שמטבחים זולים עשויים לעלות לנו ביוקר בסופו של דבר. שכן, יש חברות שמספקות ללקוחות שלהם מטבחים מעץ לא איכותי, בטענה שמדובר בעץ מלא.

אנחנו כאן כדי ליידע אתכם בעניין זה, משום שחשוב לנו שתדעו לבחור במטבח האיכותי ביותר שיסופק לכם מצד חברה מוכרת ואמינה. אם אינכם יודעים איך לבצע בחירה שכזו, כדאי שתקראו את הפסקה הבאה ותגלו את השלבים הדרושים ליישום הליך זה.

 

כך תבחרו בחברת מטבחים מקצועית ואמינה

בחירה בחברת מטבחים מקצועית ואמינה שתספק לכם מטבח איכותי מעץ מלא אינה עניין מורכב. עליכם פשוט להכיר את ההליך וליישם אותו שלב אחר שלב. בתחילה, עליכם להיכנס אל רשת חברתית מוכרת ולכתוב פוסט בפרופיל האישי שלכם או בקבוצה שעוסקת בעיצוב מטבחים.

בפוסט זה תצטרכו לציין כי אתם מתעניינים במטבח איכותי מעץ מלא ושתשמחו לקבל המלצות מצד מי שרכשו מטבח שכזה בעבר והיו מרוצים. התגובות לא יאחרו לבוא ואתם תגלו שיש לא מעט רוכשים שימסרו לכם את שמות החברות המומלצות ביותר בתחום.

 

לסיום

העלות של מטבח מעץ מלא משתנה ממקרה אחד לאחר. בשלב זה ידוע לכם מה היא העלות הממוצעת לפי מטר רץ, כך שנותר לכם רק לבחור בחברה מקצועית ומומלצת שתספק לכם הצעת מחיר מותאמת אישית. נאחל שתבחרו נכון ותיהנו מהמטבח החדש שלכם!

כמה עולה תנור בנוי
כמה עולה תנור בנוי?

אם אתם מתכננים להיכנס לבית חדש בין אם כזה שבניתם, שיפצתם, או שאתם משכירים, כדאי שתכירו את האופציה של

כמה עולה שיש רחב למטבח
כמה עולה שיש רחב למטבח?

כאשר משפצים את המטבח או בונים מטבח חדש, חשוב לבחור את השיש המושלם שיתאים למטבח וייצור לכם חווית בישול