נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה מערכת מים תת כיורית?

מערכת המים התת כיורית הפכה להיות למוצר נצרך. בתי אב, משרדים ומוסדות רבים בחרו להתקין אותה במטבחיהם. יצאנו לבחון מה העלויות של המערכות הללו, כדי לאפשר לכל אחד לבדוק איזו מערכת מתאימה לתקציב שלו. הישארו כאן ותהיו בטוחים שתצאו מהמדריך עם המערכת המתאימה לכם ביותר מכל הבחינות.

 

מה זה בכלל מערכת תת כיורית?

חשוב שנסביר מהי בכלל מערכת תת כיורית, רגע לפני שנתמקד בעלויות. נציין שמדובר במערכת שמספקת גישה מהירה למים מסוננים קרים וחמים מברז ייעודי שנמצא על כיור המטבח. המטרה של המערכת היא קודם כל לבטל את הצורך במתקנים גדולים ומסורבלים שתופסים מקום רב על השיש.

שנית, היא מאפשרת לקבל מים טריים במהירות, ללא צורך בהמתנה. ראוי לציין שהעלויות של המערכת משתנות בהתאם לפיצ'רים שהן כוללות. בחרנו להציג בפניכם את העלויות של 2 מכשירים נפוצים, מתוך ידיעה שאחד מהם יתאים לכם בוודאות:

  • מערכת מים תת כיורית שמספקת מים קרים
  • מערכת שמספקת מים קרים וחמים

מערכת מתחת לכיור

מה העלות של מערכת תת כיורית למים קרים בלבד?

מי מכם שרוצים מערכת מים תת כיורית שמספקת מים קרים בלבד, יצטרכו להשאיר את הקומקום על השיש ולהכין מראש 3,200 ₪. שכן, זו העלות של המערכת המתקדמת. מדובר בברז כפול שיש בו 2 ידיות שמאפשרות למזוג מים קרים או מים פושרים שעברו טיהור. אם אתם שומרים שבת, תצטרכו להוסיף על הסכום הקיים, כדי שתוכלו לקבל מערכת ייחודית של "פיקוד שבת".

לפני שנמשיך לפסקה הבאה, נציין שרכישה של מערכת זו בחנות מומלצת תקנה לכם שנתיים אחריות! לכן, כדאי לבצע רכישה חכמה לאחר בירור מעמיק אודות החנות הנבחרת.

 

כך תגיעו לחנות מומלצת

בעוד כמה רגעים נרחיב אודות העלות של מערכת מים תת כיורית שתאפשר לכם ליהנות ממים חמים וקרים כאחד. רגע לפני שזה יקרה, עליכם לדעת שתצטרכו לפנות לחנות מומלצת באמצעות בירור קצר שתבצעו ברחבי הרשת. הכוונה היא לקרוא חוות דעת שנכתבו בפורומים שעוסקים בלייף סטייל, קבוצות פייסבוק ולשונית הביקורות של גוגל.

 

כמה תשלמו על מערכת מים תת כיורית שתספק מים חמים וקרים?

כעת אפשר לציין בפניכם שמערכת מתקדמת זו תעלה לכם כ – 6,800 ₪. בחירה בה תאפשר לכם ליהנות מטכנולוגיה מתקדמת שתמנע הופעת אבנית במכשיר. במערכת תמצאו 2 ידיות, אחת למים החמים שנסגרת באופן אוטומטי (למטרות בטיחות) וידית למים קרים שנשארת פתוחה לאחר שבוצעה בה לחיצה אחת, כדי להקל על המשתמש.

 

מילים אחרונות לסיום

העלויות של מערכות המים התת כיוריות משתנות בהתאם לפיצ'רים השונים. בשלב זה אתם מכירים בכל המידע, כך שנותר לכם רק לבחור את המערכת המתאימה ביותר לצרכים ולכיס שלכם. נאחל בהזדמנות זו שתבצעו בחירה נכונה מבחינת העלות והאיכות ביחד.

כִּיוֹר

כמה עולה מטבח עץ מלא
כמה עולה מטבח עץ מלא? 

מטבחים מעץ מלא הפכו ללהיט בשנים האחרונות. עובדה זו הגיעה לידינו לאחר שקראנו מאמר מקיף בנושא. ההתעניינות הרבה בתחום

כמה עולה תנור בנוי
כמה עולה תנור בנוי?

אם אתם מתכננים להיכנס לבית חדש בין אם כזה שבניתם, שיפצתם, או שאתם משכירים, כדאי שתכירו את האופציה של

כמה עולה שיש רחב למטבח
כמה עולה שיש רחב למטבח?

כאשר משפצים את המטבח או בונים מטבח חדש, חשוב לבחור את השיש המושלם שיתאים למטבח וייצור לכם חווית בישול