נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה לרכוש מטבח חוץ לבית

אנחנו הישראלים מתים על אירוח ואוהבים לארח ולהתארח בכל הזדמנות. מה שמלווה באופן טבעי את האירוח הוא אוכל משובח, דבר נוסף שאנחנו אוהבים. אנו חיים באזור עם מזג אוויר נוח יחסית, מה שמאפשר לנו לשבת ברוב ימות השנה וברוב האזורים מחוץ לבית, לפחות בשעות הערב.

אם יש לכם גינה או חצר צמודה לבית, אז הגיע הזמן להפוך אותן למקום שבו אתם יכולים לארח בכיף. תחשבו כמה זה נחמד לשבת וליהנות מארוחה טובה עם כוס יין משובח כשאתם יושבים בחוץ ונהנים גם מבריזה נעימה. יתרון נוסף באירוח בגינה או בחצר הוא שאין לכלוך ובלגאן בבית.

 

מה זה מטבח חוץ?

מטבח חוץ הוא באופן לא מפתיע מטבח שנמצא בחוץ. מדובר על רעיון די פשוט ובסיסי, אבל הוא גם גאוני באותה מידה. אם יש לכם חצר או גינה, אז למה לא לנצל אותה? במקום להכין את כל הארוחה במטבח ואז להתרוצץ כל הזמן בין החצר למטבח, ואז לקלוט שחסר לכם משהו ולרוץ למטבח שוב, הכל פשוט נמצא צמוד אליכם. אפשר להכין את כל האוכל במקום, ולהגיש אותו טרי לאורחים.

מטבח חוץ

מה כולל מטבח חוץ?

צריך לזכור שמטבח חוץ הוא שם כללי ולא משהו מחייב, ובמטבח החוץ שלכם יהיה מה שאתם רוצים שיהיה בו. בדרך כלל במטבח חוץ יש כיור גדול, משטח עבודה מנירוסטה, מקרר קטן, ואולי גם מקפיא. מי שרוצה לשדרג אותו יכול להוסיף גם גריל גז, טאבון לבצקים, מעשנת, ועוד. הרעיון כאן הוא פשוט להרכיב את מה שנוח לכם ומה שאתם משתמשים בו בדרך כלל ומשם אפשר להשתדרג.

 

כמה עולה לרכוש מטבח חוץ?

כפי שאמרנו, אין עלות קבועה למטבח חוץ, והכל תלוי במה שאתם רוצים שיהיה במטבח החוץ שלכם ובסכום הכסף שאתם מוכנים להשקיע. העלויות הבסיסיות לא מאוד יקרות. אם יש לכם קו מים בגינה אז רק צריך להעמיד לידו כיור וברז, וצריך גם למתוח חשמל למקרר. לרוב ההוצאה הגדולה תהיה על גריל גז, ובשביל זה צריך להשקיע כמה אלפי שקלים. כיום ניתן למצוא גרילי גז מעולים במחירים די נוחים. טאבון זה גם דבר שעולה כמה אלפי שקלים, וכך גם מעשנת.

מטבח חוץ

האם אפשר לרכוש מטבח חוץ קומפלט?

אופציה נוספת שכדאי להכיר, היא רכישה של מטבח חוץ שלם קומפלט. אם אין לכם כוח להתחיל להתעסק  עם קניות שונות ולבדוק האם יש מספיק מקום למקרר מסוג מסוים שיעמוד ליד גריל גז מסוג אחר, נראה שזה הפתרון המושלם עבורכם. הוא אמנם עולה יותר כסף, אבל יש כאן חסכון משמעותי בכאב ראש ובהתעסקות, וכמובן שהנראות שלו תהיה מעולה.

 

סיכום

מטבח חוץ הוא שדרוג נהדר לכל בית עם חצר או מרפסת, במיוחד למי שאוהב לארח. אז בדקו מה מתאים לכם, והעיקר שתהנו!

מטבח חוץ

כמה עולה מטבח עץ מלא
כמה עולה מטבח עץ מלא? 

מטבחים מעץ מלא הפכו ללהיט בשנים האחרונות. עובדה זו הגיעה לידינו לאחר שקראנו מאמר מקיף בנושא. ההתעניינות הרבה בתחום

כמה עולה תנור בנוי
כמה עולה תנור בנוי?

אם אתם מתכננים להיכנס לבית חדש בין אם כזה שבניתם, שיפצתם, או שאתם משכירים, כדאי שתכירו את האופציה של

כמה עולה שיש רחב למטבח
כמה עולה שיש רחב למטבח?

כאשר משפצים את המטבח או בונים מטבח חדש, חשוב לבחור את השיש המושלם שיתאים למטבח וייצור לכם חווית בישול