נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה לבנות מטבח מ-0

מטבחים הם חלק מאוד משמעותי בבתים של הרבה אנשים. אם אתם רוצים לבנות מטבח מ-0 תצטרכו קודם כל להכיר את השלבים להקמתו, החל מהרעיון עד לביצוע. בכדי לבצע החלטה מושכלת עבור המטבח שלנו, קודם כל נצטרך להכיר את אפשרויות הבחירה העומדות לפנינו. חשוב להכיר ולהתעניין בסוגי המטבחים הקיימים היום בשוק, לשמוע על מחירים ובין היתר ללמוד על החזיתות האפשריות של ארונות מטבח. אז איך בונים מטבח מההתחלה? ומה העלויות הצפויות לנו?

 

תכנון התקציב

קודם כל, ולא פחות חשוב מהקציב הוא תכנון התקציב. תכנון של התקציב ימנע ממכם עוגמת נפש רבה בהמשך. בשלב התכנון נוכל להבין את הסכום שאותו אנו מוכנים לשלם עבור מטבח. קחו בחשבון לא רק מחירים של ארונות או פרזולים, יש עוד דברים כמו למשל השיש, קרמיקה, פירוק מטבח ישן (אם יש), שינוי של תשתית ונקודות חשמל, שינוי של אינסטלציה ועוד.

לרוב, אנשים שלא מתכננים את התקציב שלהם, נוטים לחרוג אך הרבה מעבר למצופה. בדרך כלל חריגה מתקציב נובעת מכך שלא לוקחים מספיק בחשבון את ההוצאות הנוספות למטבח עצמו. לעוד פרטים על מטבחים מתוכננים היטב כנסו עכשיו אל: https://www.daniel-k.co.il

 

הגורמים המשפיעים ביותר על מחיר המטבח

מחיר של מטבח יכול להתחיל מ-20 אלף ש״ח, ויכולים להגיע (תחזיקו חזק) למעל 100 אלף ש״ח. כאשר מחיר הנחשב סטנדרטי עומד על בין 20-40 אלף ש״ח. אחד מהגורמים המייקרים והמשפיעים ביותר למחיר המטבח הוא גודל המטבח ועד כמה מורכבת התוכנית שלו לביצוע. אם אתם רוצים מטבח גדול מאוד וכזה שאינו נחשב לסטנדרטי – צפו למחיר בהתאם.

מעבר לגורמים אלו, יכולים להיות עוד גורמים המייקרים את המטבח כמו סוג דלתות, הפרזול, ציפוי הדלתות וסוג השיש. מחיר של מטבח סטנדרטי יושפע פחות מארונות המטבח ויותר יושפע מפרזול ודלתות. ארונות תופסים לא מעט נפח, אך זה לא מתבטא במחיר. מרגישים כבר מבולבלים ולא בטוחים לגמרי במטבח שלכם? כדאי לכם להיכנס עכשיו אל קטלוג מטבחים חדשני ותעשו לעצמכם קצת סדר בראש.

 

חשוב לדעת

מלבד מטבח, כאשר מדובר על בנייה מ-0 של המטבח, חשוב לדעת שמעורבים פה כמה בעלי מקצוע מלבד חברת מטבחים ונגר. בעלי מקצוע כמו נגר, קבלן שיש, מעצב פנים, שיפוצניק ועוד יכולים להפוך להיות מקור גדול לצרות עבורכם ובעיקר להפוך את בניית המטבח לאתגר אמיתי.

חשוב לעשות סדר בבלאגן ולדעת מה תפקידו של בעל מקצוע המגיע אליכם ועל העלויות הצפויות. חשוב שכל בעל מקצוע ידע את התפקיד שלו בהקמת המטבח ותפעלו יחד למטרה משותפת.

 

לסיכום

הקמה של מטבח מ-0 עלולה להיות מאוד מאתגרת עבור אנשים רבים. מטבח חדש הוא חלום אמיתי עבור אנשים רבים, אך לפעמים חלומות עלולים לעלות ביותר. מחיר מטבחים יכול להגיע לאלפי וגם למאות אלפי שקלים. הגדירו מראש את התקציב עבור המטבח שלכם, כך תמנעו מעצמכם ומחשבון הבנק שלכם עוגמת נפש. בהצלחה!

כמה עולה מטבח עץ מלא
כמה עולה מטבח עץ מלא? 

מטבחים מעץ מלא הפכו ללהיט בשנים האחרונות. עובדה זו הגיעה לידינו לאחר שקראנו מאמר מקיף בנושא. ההתעניינות הרבה בתחום

כמה עולה תנור בנוי
כמה עולה תנור בנוי?

אם אתם מתכננים להיכנס לבית חדש בין אם כזה שבניתם, שיפצתם, או שאתם משכירים, כדאי שתכירו את האופציה של

כמה עולה שיש רחב למטבח
כמה עולה שיש רחב למטבח?

כאשר משפצים את המטבח או בונים מטבח חדש, חשוב לבחור את השיש המושלם שיתאים למטבח וייצור לכם חווית בישול