נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה קוסם למסיבת רווקות

הביקוש למופעי קוסמים באירועים הפרטיים רק הולך וגובר ואין ספק שזוהי עלייה מרגשת מאוד לתחום שעד לאחרונה היה מעט אנונימי. תכנון אירועים הינו מלאכה לא פשוטה בכלל, מדובר על שלל ארגונים, תיאומים והחלטות שיש לקחת בנוגע לכל נושא הכי קטן, ולכן זה עשוי להיות כאב ראש מאוד גדול.

אין ספק שמופעים של קוסמים מתאימים לכל סוג של אירוע – גם למסיבת רווקות. אם גם אתן מתכננות את מסיבת הרווקות הקרובה שלכן או של אחת מחברותיכן, הוסיפו לקרוא וגלו את כל הפרטים על איך מארגנים מסיבת רווקות בלתי נשכח, ובעיקר – כמה זה יעלה לכן.

 

מה כולל מופע של קוסם

כאשר אתם נגשים לתכנן אירוע מרגש המתקרב שלכם, או של מישהו היקר לכם, אין ספק שעולה הרצון ליצור אירוע חד פעמי ובלתי נשכח. מופע של קוסם באירוע שלכם יבטיח מקוריות והתלהבות מצד כל האורחים שלכם. הייחודיות של מופע אמן חושים הוא שהוא מכניס גם אלמנט של ריגוש, הפתעה ומשחק וכן גם הומור.

כל האלמנטים האלה יחד יוצרים קהל מרותק ומהופנט לכל מה שקורה. ישנם עוד כמה יתרונות למופעי קוסמים באירועים הפרטיים, הנוסף הוא התאמת המופע לכל הגילאים. גם אם מדובר במופע לקהל הצעיר, וגם אם במסיבת רווקות – אין ספק שכולם ייהנו מהמופע. ניתן לרוב להתאים את אופי המופע לאופי האירוע.

במסיבת רווקות תרצו ליצור אווירה של שמחה, ריגוש והנאה ולכן מופע של קוסם עשוי מאוד לספק לכם את סל כל השאיפות שלכם. מסיבת רווקות לרוב נחשבת אירוע קטן עם מעט משתתפות, עוד ייתרון של מופע קוסמים הוא היכולת לשתף את כולן במופע וליצור חוויה ייחודית.

 

עלויות של מופעי קוסמים במסיבות רווקות

ראשית, חשוב לציין שטווח המחירים במופעי קוסמים באופן כללי הינו רווח מאוד. ישנם בשוק אמנים רבים המציעים סוגים מגוונים של מופעי ומכאן גם מחירים שונים. ישנם מופעי של אמנים חובבים וכן אמנים יותר מנוסים. כמו בכל תחום כמו ריקוד, שירה או משחק תוכלו למצוא אמנים יותר איכותיים ואמנים שפחות וכן גם מופעים מסוגים שונים ובמחירים גבוהים וכאלה שפחות.

לרוב מופעי אמני חושים יתחילו מסכום העומד על כ – 2,000 שקלים ועד 5,000 שקלים לכל היותר. ישנם כן מופעים יקרים יותר אך מדובר בנישא של מופעי עשיריון עליון ולאו דווקא יעידו על איכות גבוהה יותר של ביצועים. חשוב ומומלץ לערוך השוואה מסודרת בין כמה אמנים רלוונטים לכם לפי איזור והצעת מחיר.

ישנם אתרים רבים ששם נכללות ביקורות מגולשים שיעידו על חווייתם מהזמנת האומן לאירוע שלהם ואלה הן ביקורות אמינות שכדאי לקחת בחשבון. אל תהססו להתלבט ולקחת את האמן המתאים ביותר לאירוע הרווקות שלכן, כך שיהיה בלתי נשכח. אם אתן מחפשות קוסם מקצועי, כנסו ללינק.