נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה זהב בסיטונאות?

מי שמחזיקים בחנויות תכשיטים מוצאים את עצמם לא פעם תרים אחר מחירו של זהב במחיר סיטונאי. עובדה זו הגיעה אלינו לאחר שקיבלנו מספר רב של פניות מצד בעלי עסקים שלא מצאו תשובה לשאלה ברחבי הרשת. החלטנו להוריד את הכפפה ולבדוק את העניין עבורם, כדי לאפשר להם לקבל את המידע הרצוי במינימום מאמץ. הישארו אתנו ותגלו את כל הפרטים החשובים אודות העלות של זהב ברכישה סיטונאית.

 

הקדמה – העלות של זהב בסיטונאות הינה עניין מורכב

בירור מעמיק שערכנו בעניין אפשר לנו לדעת שיש סיבה לכך שלא הועלו מדריכים בנושא זה עד כה. התגלה לנו שיש מגוון רחב של סוגי זהב שמתומחרים בעלויות שונות. שכן, סוג הזהב מוגדר לפי מידת הטוהר שלו, כאשר יש יחס של 24 חלקים. הכוונה היא שזהב טהור (שנחשב לטוב ביותר) יוגדר כ – 24 קראט. זהב מסוג זה נחשב לרך מידי כדי לייצר ממנו תכשיטים. סוגי הזהב שמוצעים בשוק למטרה זו הם אלה:

  • זהב 22 קראט
  • זהב 18 קראט
  • זהב 14 קראט

עכשיו, כשאתם מכירים בסוגי הזהב השונים, אפשר להסביר כי העלות משתנה בהתאם למספר הקראט. ככל שהמספר גבוה יותר, כך העלות תהיה גבוהה יותר. דעו שיש קריטריונים נוספים שקובעים את המחיר ועליכם להכיר בהם מקרוב.

 

קריטריון מספר 1: מצב השוק

חשוב לציין כי מחירו של הזהב מתומחר לפי גרם. המחיר משתנה בהתאם למצב השוק. כך שמחירו של גרם זהב 22 קראט יכול לעלות או לרדת בתקופות חיים שונות. לחץ כאן ותוכל לדעת מה התמחור הנוכחי של גרם זהב ברגעים אלו ממש.

 

קריטריון מספר 2: המשקל

חשוב שתדעו כי תמחור של זהב אינו עניין של מה בכך. אם אתם מתכננים לקנות זהב, עליכם לדעת כי העלות שלו נקבעת גם לפי המשקל. כך שאם אתם קונים זהב 22 קראט במשקל 2 גרם, אתם צפויים לשלם מחיר X ואם תקנו זהב 14 קראט במשקל 2 גרם, אתם צפויים לשלם הרבה פחות.

 

איך אפשר לדעת את המחיר המדויק של זהב בסיטונאות?

אם אתם מתכננים לקנות זהב בסיטונאות, עליכם להכיר ב – 2 הקריטריונים שלעיל ולדעת כי המחיר משתנה. כדי לקבל הצעת מחיר מדויקת, עליכם לפנות אל ספק מומלץ שיציג בפניכם את סוגי הזהב שברשותו ואת מחירם.

 

לסיום

העלות של זהב בסיטונאות משתנה מידי כמה ימים. זו הסיבה שקשה למצוא על כך מידע מעמיק ברחבי הרשת. שכן, מרבית המדריכים עוסקים בפרטים כלליים אודות הזהב. עכשיו אתם יודעים את כל הפרטים החיוניים, כך שנותר לכם רק לפנות אל ספק זהב ולברר מה העלות של הזהב שדרוש לכם. נאחל בהזדמנות זו שתמיד תעקבו אחר מידע חיוני ברשת, שיכיר לכם את התחום הדרוש מקרוב.

כמה עולה שרשרת איכותית
כמה עולה שרשרת איכותית?

בשנים האחרונות אנו עדים לשינויים משמעותיים במחירי השרשראות. עובדה זו נובעת מתוך שימוש בחומרי גלם זולים שמאפשרים להוריד את

כמה עולה שעון לגבר?
כמה עולה שעון לגבר?

הידעתם כי עד המאה התשע עשרה בכל עיר היה שעון אחר ולא הייתה תאימות בין הזמנים בעברים השונות. אז