נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה אמורה לעלות טבעת יהלומים יוקרתית?

מחפשים טבעת יהלום לאירוע מיוחד ורוצים לדעת למה לצפות? הנה המדריך לטבעת יהלומים יוקרתית מצויינת.

 

על מה מדובר?

טבעות יהלומים יוקרתיות הן טבעות באיכות גבוהה. איכות גבוהה משמע יהלומים איכותיים, מתכות טהורות, צורפות ברמה גבוהה ואסמכתאות לאמינות. חומרים איכותיים הם חלק משמעותי בהגדרת הטבעת כטבעת איכותית משום שהם אלו שיקבעו איך תראה הטבעת לאורך זמן, ציפויי זהב וחומרים לא איכותיים יגרמו לטבעת להראות זולה וישחקו עם השנים, לעומתם זהב טהור וזהב לבן ישמרו מבריקים ויפים לא משנה כמה פעמים תשטפו ידיים.

יהלומים איכותיים גם הם משפיעים על עמידות הטבעת, יהלום מזויף או מלא בפגמים ישבר בקלות והטבעת תהרס. בנוסף חלק משמעותי נוסף באיכות הטבעת היא רמת הצורפות- ככל שרמת הצורפות תהיה גבוהה ומוקפדת יותר כך הטבעת תחשב איכותית יותר.

 

כמה אמורה לעלות טבעת יוקרתית?

טבעות יהלום נעות במחירן בין אלפי שקלים לעשרות אלפי שקלים. טבעת פשוטה עם יהלום קטן תעלה בסביבות שלושת אלפים שקלים וטבעת בהתאמה אישית עם יהלום מסיבי יכולה להגיע אפילו לעשרות אלפי שקלים. בנוסף קיימות טבעות נדירות או טבעות ״specialty” שיכולות להגיע למאות אלפי דולרים בשל יהלום נדיר מאוד או אפילו פרסום תקשורתי כמו לתכשיטים שעונדים בשטיח האדום. המחיר של טבעות היוקרה מושפע ממספר גורמים:

  • החומר: טבעות יוקרה לרוב עשויות מחומרים טהורים כמו זהב 14k ו18k, זהב לבן וגם פלטינה. ככל שהחומר יהיה טהור יותר כך יעלה מחירה של הטבעת. בנוסף החומר משפיע על צבע הטבעת עקב ההבדלים בצבעי המתכות.
  • האבן: ישנם מספר גדול מאוד של אפשרויות לשיבוץ בטבעות יוקרה, אבני חן יקרות כמו ספיר, אודם וטורקיז הן רק מעט מהמגוון הרחב של האבנים שניתן לשבץ בטבעת- בלי להזכיר אפילו את הפנינים הנדירות שקיימות בעולם. ככל שהאבן תהיה יותר נדירה כך היא תהיה גם יותר יקרה- קיימות אבנים נדירות כמו ספיר לבן ויהלום שחור שיכולות להגיע לעשרות אלפי דולרים לקארט אחד. האבן היא הגורם המשפיע ביותר על מחירה של הטבעת.
  • הצורף: עבודת יד אינה עסק זול במיוחד כאשר מדובר בהזמנה אישית או בטבעת יוקרה מיוחדת שדורשת שמירה מוקפדת על אבן יקרה. ככל שתבחרו במותג יוקרתי יותר ובצורף מוכשר יותר כך תעלה יותר הטבעת- עם זאת רמת הצורפות היא החלק המשמעותי ביותר באיכות הטבעת ולכן עדיף להתפשר על החומרים והאבן אבל לא על רמת השיבוץ והעבודה.

 

לסיכום

טבעות יוקרתיות הן טבעות יקרות במיוחד עקב החומרים היקרים שדרושים להכנתם. טבעות מהסוג הזה יכולות להגיע למאות אלפי דולרים אך טבעות היוקרה הפשוטות יעלו כמה אלפים. הפקטורים שישפיעו על מחיר הטבעת הם החומר, האבן והצורף. פעם הבאה שתחפשו טבעת תקנו חכם ואיכותי- טבעות יוקרה.

כמה עולה זהב בסיטונאות
כמה עולה זהב בסיטונאות?

מי שמחזיקים בחנויות תכשיטים מוצאים את עצמם לא פעם תרים אחר מחירו של זהב במחיר סיטונאי. עובדה זו הגיעה

כמה עולה שרשרת איכותית
כמה עולה שרשרת איכותית?

בשנים האחרונות אנו עדים לשינויים משמעותיים במחירי השרשראות. עובדה זו נובעת מתוך שימוש בחומרי גלם זולים שמאפשרים להוריד את

כמה עולה שעון לגבר?
כמה עולה שעון לגבר?

הידעתם כי עד המאה התשע עשרה בכל עיר היה שעון אחר ולא הייתה תאימות בין הזמנים בעברים השונות. אז