נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה עגילי יהלומים מסוגים שונים

איזו אישה לא רוצה לקבל מתנה עגילי יהלומים? הם עדינים, יוקרתיים, יפים ומכובדים.

אין ספק שמי שתקבל מתנה עגילי יהלומים תבין את רמת ההשקעה במתנה מצד אחד אך מצד שני תדע שזו השקעה ארוכת טווח.

מחירים של יהלומים מתחילים מ-700 שקלים ויכולים להגיע ל-30,000 שקלים, אבל חשוב לפני הקניה לדעת אילו סוגים של עגילי יהלומים יש.

איך תדעו? ריכזנו לכם את כל המידע והוא כאן לפניכם.

 

אבל קודם כל, איך קובעים מחיר לכל סוג של יהלום?

כל העגילי יהלומים שונים אחד מהשני. בין אם זה בצבע ובמשקל, ובין אם זה בחיתוך, בגודל ובליטוש. בהתאם לכל הפרמטרים של אותם עגילים נקבע מחירם. בדרך כלל כשבוחרים יהלומים לעגילים בוחרים כאלה שמחזיקים לשנים ארוכות, ולכן רוב האנשים יבחרו יהלום שעשוי ממתכת יוקרתית ובעלת איכות. עגילי היהלומים הפופולריים הם זהב צהוב, זהב לבן וכסף.

 

משקל היהלום

ככל שיש יותר קראט ביהלום, כך גם מחירו עולה בהתאם. אך יש נטיה לחשוב שככל שיש יותר קראט כך מדובר ביהלום יותר איכותי. ההפך הוא הנכון – כשיש מעט קראט היהלום נחשב יותר איכותי.

 

צבע היהלום

ככל שיהלום חסר צבע, מחירו יהיה גבוה יותר. ביהלומים אלה יהיה נצנוץ הרבה יותר גדול והם יראו יפים יותר ואיכותיים יותר.

 

חיתוך היהלום

אין ספק שעגילי יהלומים אלו תכשיטים איכותיים, יוקרתיים, יפים ובולטים למרחקים. גם עגילים שמשובצים בהם יהלומים עם פחות קראט יראו יותר יוקרתיים בזכות חיתוך היהלום. כל עניין הנצנוץ והאור של היהלומים נקבע עם חיתוך היהלום.

 

איך בוחרים עגילי יהלומים?

הכל תלוי מה חשוב לכם. הדבר הכי חשוב בעגילי יהלומים הוא צורת החיתוך שלהם. חשוב שהיהלום יהיה סימטרי ופרופרציונאלי ככה שאפשר יהיה לראות את רמת האור שלו ואת רמת הנצנוץ שלו, ולכן, מומלץ לקנות עגילים עם יהלומים שצורת החיתוך שלו טובה ואיכותית.

לעומת החיתוך, רמת הניקיון של היהלום אינה קריטית, מכיוון שגם אם יש באותו יהלום פגמים הם זעירים ולא ניתן לראות אותם, אלא אם תבחנו אותם טוב טוב בצורה מקצועית.

גם לצבע של היהלום ישנה חשיבות רבה, מכיוון ועגילים נמצאים קרוב לשיער, הם עלולים להחזיר אור. כדי שזה לא יקרה, מומלץ לרכוש עגילים עם יהלומים חסרי צבע.

דוגמאות לסוגים שונים של עגילי יהלומים: עגילי יהלומים עם 2.02 קראט – מחירם הוא 14,990 שקלים. עגילים עם יהלומי מעבדה עם 1.02 קראט – מחירם הוא 3.990 שקלים. עגילים עם יהלומים מזהב לבן עם 1.50 קראט – מחירים הוא 9,990 שקלים. עגילים עם יהלומים בגודל 3 קראט – מחירים הוא 41,990 שקלים.

כמובן שלכל חברת תכשיטים יש מחירים שונים.

 

עגילי יהלומים

לסיכום, חשוב לזכור שמחירים של עגילי יהלומים נקבעים בעיקר על פי צורת חיתוך, צבע וקראט.

כמה עולה זהב בסיטונאות
כמה עולה זהב בסיטונאות?

מי שמחזיקים בחנויות תכשיטים מוצאים את עצמם לא פעם תרים אחר מחירו של זהב במחיר סיטונאי. עובדה זו הגיעה

כמה עולה שרשרת איכותית
כמה עולה שרשרת איכותית?

בשנים האחרונות אנו עדים לשינויים משמעותיים במחירי השרשראות. עובדה זו נובעת מתוך שימוש בחומרי גלם זולים שמאפשרים להוריד את

כמה עולה שעון לגבר?
כמה עולה שעון לגבר?

הידעתם כי עד המאה התשע עשרה בכל עיר היה שעון אחר ולא הייתה תאימות בין הזמנים בעברים השונות. אז